Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

tienerzwangerschappen / aankoop anticonceptiepil

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
USInsider
Amerika-expert

Re: tienerzwangerschappen / aankoop anticonceptiepil

Bericht door USInsider »

Hi - Wat betreft lange reizen - de paar deelnemers hier die net als jij DVT/PE hebben opgelopen krijgen klaarblijkelijk van hun artsen injecties - die je zelf kunt toedienen - met zg. low weight heparine, heet fraxiparine geloof ik.
Patienten bij wie een knie of heup vervangen wordt, moeten zich ook een aantal weken na de operatie spuiten tegenwoordig - in alle gevallen.

Je huisarts is niet degene die met de problemen zit als het fout gaat !!!

Mijn verhaal is identiek aan het jouwe, tweezijdige embolie. Ik heb ruim anderhalf jaar met verschijnselen rondgelopen - en nog zes weken doorgeakkerd nadat ik de bijna fatale PE had. Ik heb de indruk dat er ook bij mij blijvende schade is, ik heb het soms zo benauwd en soms zo erg pijn dan kan ik niet liggen, moet opblijven en enigszins in elkaar blijven zitten.
Waar ik woon is de lucht heel slecht dat zal niet helpen, ik heb meds daarvoor Allegra-D, plus neusspray Flonase, en een Advair inhaler. (En druppels voor de ogen.)

Ik zal eens overleggen met mijn allergoloog, misschien moet er verder gekeken worden. Ook zal ik eens vragen of het zo is dat met de tijd het beter wordt, de grote klonten worden kleinere klontjes en die moeten allemaal opgeruimd worden, ik heb begrepen dat het een paar jaar kan duren voor dat allemaal weg is. Maar inmiddels ben ik ruim zes jaar verder dus zou dat 'opruimen' toch klaar moeten zijn.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer