Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Skywalk
Skywalk
Heb zojuist op de site van de Skywalk gekeken. Volgens die site kun je voor € 29.95 naar de skywalk toe maar moet je om erop te gaan nog eens € 29.95 bijbetalen. Op andere sites worden bedragen van € 80.00 genoemd. Heeft iemand enig idee hoe het echt zit?
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Veusy
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Skywalk
Ik heb al gehoord dat het niet veel voorstelt, maar eerder geldklopperij is. Niet vergeten dat je eerst ook een heel eind op een dirty road naardaar moet.Corry schreef:Heb zojuist op de site van de Skywalk gekeken. Volgens die site kun je voor € 29.95 naar de skywalk toe maar moet je om erop te gaan nog eens € 29.95 bijbetalen. Op andere sites worden bedragen van € 80.00 genoemd. Heeft iemand enig idee hoe het echt zit?
Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Ja, dat had ik ook al begrepen maar ze adviseren geloof ik om dat niet te doen. Het is bovendien aan de west kant en die ligt dicht bij Las Vegas en schijnt ook al niet zo spectaculair te zijn. Mijn vriendin en ik willen wel gaan maar onze mannen hebben beide hoogtevrees dus ik denk dat die niet eens willen gaan. 
-
henky
- Amerikafan
- Contacteer:
Wij zijn afgelopen mei op de Skywalk geweest en we hadden het voor geen goud willen missen. Wij hebben de route gereden (met een personenauto) vanuit Phoenix en de route er naar toe was schitterend, veel variatie qua uitzichten, heel veel Joshuatrees gezien, echt geweldig! En het is zo dat het inderdaad de laatste 18 mile een dirty road is, maar dat was op zich ook een belevenis met verrassende natuur en mooie uitzichten. Toen wij arriveerden bij de Skywalk hebben wij een ticket gekocht voor $ 29,95 p.p. en dat was het! Wij hebben ons kostelijk geamuseerd en zijn zwaar onder de indruk van de Skywalk, het uitzicht 1,2 km naar beneden door een glazen plaat is (vinden wij), evenals de constructie van de Skywalk, uniek. Als mensen via anderen hebben gehoord dat het niet veel voorstelt en dat het geldklopperij is dan ben ik het daar absoluut niet mee eens. Ieder ervaart het op zijn eigen manier, ik zou niet denken.... dat gaan we niet doen want ik heb gehoord van anderen dat........... Maar goed, ieder z'n meug!
Voor die $ 29,95 kun je, wanneer je op de Skywalk bent geweest op een shuttlebus stappen om naar Red Cedarpoint te rijden en dan heb je en uitzicht wat adembenemend is. Je kunt naar het hoogste punt van Red Cedarpoint wandelen/klimmen en dan heb je een uitzicht van 360 graden rondom, echt heel mooi. Wij vonden $ 29,95 echt niet te veel betaald, wat wel tegenviel was dat je wanneer een hapje wilt eten bij de Skywalk dat dit het geld niet waard is, echt hoge prijzen voor weinig! De westkant van de Grand Canyon is anders dan de Northrim waar wij in 1985 waren, maar het is en blijft een prachtig gezicht e zeker niet minder spectaculair.
En voor mensen met hoogtevrees is het inderdaad geen aanrader!
Voor die $ 29,95 kun je, wanneer je op de Skywalk bent geweest op een shuttlebus stappen om naar Red Cedarpoint te rijden en dan heb je en uitzicht wat adembenemend is. Je kunt naar het hoogste punt van Red Cedarpoint wandelen/klimmen en dan heb je een uitzicht van 360 graden rondom, echt heel mooi. Wij vonden $ 29,95 echt niet te veel betaald, wat wel tegenviel was dat je wanneer een hapje wilt eten bij de Skywalk dat dit het geld niet waard is, echt hoge prijzen voor weinig! De westkant van de Grand Canyon is anders dan de Northrim waar wij in 1985 waren, maar het is en blijft een prachtig gezicht e zeker niet minder spectaculair.
En voor mensen met hoogtevrees is het inderdaad geen aanrader!
http://breedijkies1.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tot nu toe 29 USA-staten bezocht/USA = vakantieland nr. 1
Bedankt Henky, ik gooi 'm in de groep. Desnoods dan maar met z'n tweetjes. 
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou nog niet dood willen worden gevonden op de Skywalk - al zou je me daar wel dood vinden als ik erop zou gaan: ter plekke van angst gestorven 
(Ik heb een "klein beetje" last van hoogtevrees, snap je...
)
(Ik heb een "klein beetje" last van hoogtevrees, snap je...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Dennis je bent wel ERG geestig hoor. Ik stikte zowat in mijn koffie daarnet. Lijkt me echt vreselijk om hoogtevrees te hebben.
Wij hebben een vriend die in een flat woont op de 20ste verdieping. We komen er NOOIT. Het loopt Wijbe al dun door de broek als ik het maar opper.
Wij hebben een vriend die in een flat woont op de 20ste verdieping. We komen er NOOIT. Het loopt Wijbe al dun door de broek als ik het maar opper.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Corry schreef:Dennis je bent wel ERG geestig hoor. Ik stikte zowat in mijn koffie daarnet. Lijkt me echt vreselijk om hoogtevrees te hebben.
Anna zou zeggen "Please don't laugh, it only encourages him and then he gets worse..."
Maar ja, het is geen pretje. Ik krijg al een akelig gevoel in mijn stuitje en uhm, spijsverteringsstelsel als ik soms beelden op TV zie. En Anna maakt er dankbaar misbruik van als we weer eens ergens hoog staan: camera over de rand houden, bijvoorbeeld, of ver over de rand heen leunen - dan heb ik het toch even moeilijk. En dat vind ik nog het ergste: het idee dat iets (of iemand, ik bijvoorbeeld
Dat gezegd hebbende: ik heb wel bovenop het Empire State Building gestaan en mijn hoofd door het hek gestoken om naar beneden te kijken, en op de Capilano Suspension Bridge met camera en al over de rand gehangen om recht naar beneden een foto te maken.
Maar de Skywalk? No chance in hell!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik heb het juist andersom. Ik krijg atijd de neiging om naar beneden te springen als ik op grote hoogte sta.Dento schreef: Maar ja, het is geen pretje. Ik krijg al een akelig gevoel in mijn stuitje en uhm, spijsverteringsstelsel als ik soms beelden op TV zie. En Anna maakt er dankbaar misbruik van als we weer eens ergens hoog staan: camera over de rand houden, bijvoorbeeld, of ver over de rand heen leunen - dan heb ik het toch even moeilijk. En dat vind ik nog het ergste: het idee dat iets (of iemand, ik bijvoorbeeld) naar beneden valt...
Ben ik nu heel erg raar?
Gelukkig heb ik nog nooit aan die neiging toegegeven maar jij moet maar niet met mij naar de skywalk gaan
Marjon
Ik ben er op 15 juni jl geweest
Het is meer het middelste deel (geschat 9 mile) dat onverhard is.
Van enig uitzicht is daar geen sprake door het stof dat door andere weggebruikers wordt opgeworpen
Zorg dat je voorop rijdt
Max snelheid is 25mph soms 15, maar met 40 gaat het een stuk beter
Tenslotte kom je bij het vliegveld waar je $20,00 betaalt voor het parkeren
Per persoon betaal je $29,95 voor bezoek( per bus) aan het indianenreservaat en nog eens $29,95pp voor het betreden van de brug(of eigenlijk het hoefijzer)
Geen persoonlijke spullen op de brug(metaaldetectorpoortje, gratis kluisjes) en slofjes aan, natuurlijk weer niet in mijn maat.
Op de brug wordt je voortdurend van hot naar her gejaagd omdat er officiële foto's moeten worden gemaakt (a$27,95)
Daarna zijn er nog andere vista points en een ranch met indianendorp waar je een bezoek kunt brengen
ilegaal filmpje, niet van mij
Van enig uitzicht is daar geen sprake door het stof dat door andere weggebruikers wordt opgeworpen
Zorg dat je voorop rijdt
Per persoon betaal je $29,95 voor bezoek( per bus) aan het indianenreservaat en nog eens $29,95pp voor het betreden van de brug(of eigenlijk het hoefijzer)
Geen persoonlijke spullen op de brug(metaaldetectorpoortje, gratis kluisjes) en slofjes aan, natuurlijk weer niet in mijn maat.
Op de brug wordt je voortdurend van hot naar her gejaagd omdat er officiële foto's moeten worden gemaakt (a$27,95)
Daarna zijn er nog andere vista points en een ranch met indianendorp waar je een bezoek kunt brengen
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
-
Veusy
- Amerikakenner
- Contacteer:
En dit is dus een totaal ander verhaal dan wat een beetje hoger te lezen valt. En dan zouden we deze verhalen niet mogen geloven? Want in beide gevallen is het ..... van horen zeggen!6foot6 schreef:Ik ben er op 15 juni jl geweest
Zorg dat je voorop rijdt
Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als ik al niet zeker wist dat dit niks voor mij was, dan weet ik het nu wél6foot6 schreef:ilegaal filmpje, niet van mij
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
henky
- Amerikafan
- Contacteer:
Wij hebben het zo niet ervaren: het van hot naar haar jagen omdat er foto's gemaakt moesten worden! Ik denk dat wij geluk hadden dat we er 2 mei waren, het was heel erg rustig. Tijdens de autorit er naartoe zijn wij zeggen en schrijven 2 auto's tegengekomen (tegenliggers), de enige stofwolk die wij hadden was achter onze auto die wijzelf veroorzaakten en daardoor konden wij volop genieten van de omgeving. Wij hebben constant 30 mph gereden, op de stukken na waar maar 15 mph gereden mocht worden.6foot6 schreef:Ik ben er op 15 juni jl geweest
Zorg dat je voorop rijdt
http://breedijkies1.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Corry, is het niet zo dat jullie dit met twee campers willen gaan doen? Ik denk niet dat de verhuurder het rijden over dirt roads toestaat en dat lijkt de enige weg om er te komen, toch?
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH !!!! Dat filmpje. Daar hoef ik dus beslist NOOIT naar toe.
Ik heb er al moeite mee om bij mijn ouders (8e verd.) over de galerij te lopen
Overdekt hoog uitzichtpunt geen probleem, maar in de open lucht, Brrrrr...
Voor mij ook geen Angels Landing in Zion. Ik heb gehoord dat je je daar soms aan touwen/kettingen omhoog moet trekken over een smalle richel. Ik krijg al zweethanden als ik er aan denk
Ik heb er al moeite mee om bij mijn ouders (8e verd.) over de galerij te lopen
Overdekt hoog uitzichtpunt geen probleem, maar in de open lucht, Brrrrr...
Voor mij ook geen Angels Landing in Zion. Ik heb gehoord dat je je daar soms aan touwen/kettingen omhoog moet trekken over een smalle richel. Ik krijg al zweethanden als ik er aan denk