Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke shop na ophalen camper
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Welke shop na ophalen camper
Welke winkel kunnen we het beste nemen na het ophalen van onze camper bij Roadbear in San Francisco (Hayward)??
Jullie hebben vast wel wat tips. Ik zoek een winkel (wall mart ??) waar we direct alle inkopen kunnen doen, Dus eten, stoelen, bbq, etc...
We gaan hierna richting Gilroy, dus misschien dat daar ook wel wat is ??
Sjoerd
Jullie hebben vast wel wat tips. Ik zoek een winkel (wall mart ??) waar we direct alle inkopen kunnen doen, Dus eten, stoelen, bbq, etc...
Sjoerd
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Welke shop na ophalen camper
Sjoerd,
hier kun je een kaartje vinden met alle Wal-Mart's
rond Hayward. Er liggen er genoeg op de route naar Gilroy.
Succes en alvast een prettige vakantie
Groet Theo
hier kun je een kaartje vinden met alle Wal-Mart's
rond Hayward. Er liggen er genoeg op de route naar Gilroy.
Succes en alvast een prettige vakantie
Groet Theo
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Hallo Sjoerd,
Op de site van Road Bear San Francisco heb ik een kaartje gevonden, waar een aantal winkels en andere handige zaken op te vinden zijn. Heel dicht in de omgeving van Road Bear. Misschien heb je er wat aan. http://www.roadbearrv.com/img.php?file= ... ge=sanfran
Op de site van Road Bear San Francisco heb ik een kaartje gevonden, waar een aantal winkels en andere handige zaken op te vinden zijn. Heel dicht in de omgeving van Road Bear. Misschien heb je er wat aan. http://www.roadbearrv.com/img.php?file= ... ge=sanfran
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben dit stuk al een paar keer gereden. Er is niks makkelijker dan direct naar Gilroy rijden waar een gigantisch Walmart Supercenter is. Dit zit op de kruising van de Highway 101/152. Erachter ligt Gilroy Garlic USA RV Park. Het is ongeveer 45 minuten van Road Bear vandaan en je bent direct de stad uit.essel schreef:Welke winkel kunnen we het beste nemen na het ophalen van onze camper bij Roadbear in San Francisco (Hayward)??
Sjoerd
We hebben het eerste jaar de Foodmax en Wal Mart van het kaartje gebruikt, maar Gilroy is veel makkelijker.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1029 Weergaves
-
Laatste bericht door BonnyR
-
- 5 Reacties