In december in Orlando waren er met de douanier geen problemen alleen met het computersysteem wel. Alle computers gingen op tilt wanneer ze een niet Amerikaans staatsburger wilden inschrijven. De verwachting was dat het wel even zou duren maar dat was gelukkig maar een klein halfuurtje. Toen we de paspoorten moeten overleggen was de man wel even verbaasd bij mijn foto. "Is that really you?" Yeah that's me! "No I can't believe that", op de pasfoto zat er nog 40 kilo bij zeg maar. Hij vond het erg knap en was benieuwd hoe ik het had gedaan.
Toen ik in 2002 in mijn eentje naar Amerika (Minneapolis) ging moest ik wel even wachten bij de douane omdat ze eerst contact wilde hebben met de enige waar ik zou verblijven. Ze vonden mijn verhaal wat vaag namelijk. Ik was zo eerlijk om te zeggen dat ik daar voor een school project was voor 2 weken, als ik gewoon had gezegd Holiday was er niets aan de hand geweest maar goed ik was 17 en voor het eerst alleen buiten de EU, wist ik veel

Mijn insteek is altijd, vriendelijk blijven en netjes doen wat ze zeggen dan zal je ook vriendelijk behandelt worden. Wie goed doet goed ontmoet zeg maar