Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
"rust" in Las Vegas
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
"rust" in Las Vegas
Zoals de meeste van jullie wel zullen weten komen wij vanaf 1997 elk jaar in Las Vegas, ik heb het m.u.v. september 2001 nog nooit zo rustig gezien als dit jaar, op straat is het veel rustiger dan normaal, de restaurants zijn half leeg, het is echt wel een beetje crisis hier.
Op de lokale TV-zenders gaat het vooral over de slechte economy in de stad, de huizenprijzen zijn hier in april 2008 met 27% !!! gedaalt t.o.v. april 2007, de gemidelde kamerprijzen zijn in het eerste kwartaal met 18% gedaalt.
Ik kan een ieder die in de maanden juli, augustus en september naar Las Vegas gaan aanraden om nog eens heel goed naar de prijs te kijken die er betaald wordt voor de kamer, de komende maanden zullen de prijzen alleen nog maar verder dalen, dus als je je reservering kunt annuleren, kijk goed rond op de verschillende websites en doe er je voordeel mee.
Groeten van Harry uit het heerlijk warme Las Vegas.
Op de lokale TV-zenders gaat het vooral over de slechte economy in de stad, de huizenprijzen zijn hier in april 2008 met 27% !!! gedaalt t.o.v. april 2007, de gemidelde kamerprijzen zijn in het eerste kwartaal met 18% gedaalt.
Ik kan een ieder die in de maanden juli, augustus en september naar Las Vegas gaan aanraden om nog eens heel goed naar de prijs te kijken die er betaald wordt voor de kamer, de komende maanden zullen de prijzen alleen nog maar verder dalen, dus als je je reservering kunt annuleren, kijk goed rond op de verschillende websites en doe er je voordeel mee.
Groeten van Harry uit het heerlijk warme Las Vegas.
Re: "rust" in Las Vegas
Bedankt voor de goede trip... Ik ga dit onmiddellijk eens controleren. Eind juli verblijf ik in Treasure Island..
Nog veel plezier daar...
Nog veel plezier daar...
-
- Amerika-ontdekker
Die signalen heb ik eerder ontvangen. Alleen al kijkend naar de tarieven die het venetian heeft voor de komende zomermaanden geven wel aan dat de verschillende hotels aan het rondneuzen zijn om gasten binnen te lokken. Komende september ben ik 5 dagen in Las Vegas en ik heb voor drie nachten reeds het Wynn weten te boken voor 159 dollar. Ook deze reservering is te cancellen.
Ik loer al enkele maanden op ene gunstig tarief voor het venetian voor de overige twee nachten en heb het idee dat het echt een kwestie van geduld is. Wellicht binnen een maand dat er een interessant tarief zal zijn. Tot nu toe is het omslagpunt bij de verschillende hotels 4 september.
Ik loer al enkele maanden op ene gunstig tarief voor het venetian voor de overige twee nachten en heb het idee dat het echt een kwestie van geduld is. Wellicht binnen een maand dat er een interessant tarief zal zijn. Tot nu toe is het omslagpunt bij de verschillende hotels 4 september.
- Rebekka1977
- Amerikafan
Hallo,
Zou dit ook nog voor begin oktober gelden?? Wij zitten van 7 tot 10 oktober (3 nachten) in Las Vegas. We willen een erg leuk en mooi hotel aan de strip boeken (vorig jaar in de Venetian, wat kan daar nog tegenop?? ) Maar wij twijfelen ook of we echt tot het laatste moment moeten wachten met iets te boeken?? Iemand advies??
Groetjes van Rebekka en Edwin
Zou dit ook nog voor begin oktober gelden?? Wij zitten van 7 tot 10 oktober (3 nachten) in Las Vegas. We willen een erg leuk en mooi hotel aan de strip boeken (vorig jaar in de Venetian, wat kan daar nog tegenop?? ) Maar wij twijfelen ook of we echt tot het laatste moment moeten wachten met iets te boeken?? Iemand advies??
Groetjes van Rebekka en Edwin
Ik wil volgend jaar begin mei 2 nachten in LV wachten. Op welke sites kan ik het beste "loeren"voor de beste prijs?
- Bushmaster
- Amerika-expert
ja is wel erg opvallend, als ik alleen al zoek via www.lasvegas.com (normaal niet de allegoedkoopste), komen er wel erg lage getallen uit.
Augustus 2008 (door-de-week-dag)
Bellagio $160,00
Plaza $25,00
:dance:
Augustus 2008 (door-de-week-dag)
Bellagio $160,00
Plaza $25,00
:dance:
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Leuke aanbiedingen:
http://www.vegashotelspecial.com
En de beste is:
http://www.fatwallet.com/forums/travel- ... 5/?start=0
Groetjes Marjolijne
http://www.vegashotelspecial.com
En de beste is:
http://www.fatwallet.com/forums/travel- ... 5/?start=0
Groetjes Marjolijne
Heeft het zin om bij het inchecken te vragen naar de dan geldende prijs?
Ik vind het nml erg omslachtig om mijn gereserveerde kamer weer te cancellen en dan weer een nieuwe reservering te maken.
Gr. marian
Ik vind het nml erg omslachtig om mijn gereserveerde kamer weer te cancellen en dan weer een nieuwe reservering te maken.
Gr. marian
- Bushmaster
- Amerika-expert
Nee lijkt me niet verstandig, bij de boeking ga je beide accoord met de op dat moment geldende voorwaarden.M&M+D schreef:Heeft het zin om bij het inchecken te vragen naar de dan geldende prijs?
Gr. marian
Dus hotel mag de prijs niet verhogen, en jij mag de prijs niet verlagen.
Dus Cancelation Policy er op nalezen, annuleren en opnieuw boeken.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Was gisteravond via het www mezelf aan het orienteren voor een Hotel in LV en het viel mij dat de hotels daar spotgoedkoop zijn op dit moment!!!
Dit had ik niet verwacht.
Een aantal hotel gebeld waaronder MGM en Mandala en die hadden voor onze periode 31/7 t/m 3-8 nog ruimte over tegen erg aantrekkelijke prijzen ( gem 100 euro voor een kamer per nacht met 2 kingsize bedden)
gr
Robert Jan

Een aantal hotel gebeld waaronder MGM en Mandala en die hadden voor onze periode 31/7 t/m 3-8 nog ruimte over tegen erg aantrekkelijke prijzen ( gem 100 euro voor een kamer per nacht met 2 kingsize bedden)
gr
Robert Jan
-
- Amerika-ontdekker
zijn dit weekend tarieven of door de weeks. waar staan de goedkoopste aanbiedingen. ik zit in aug in vagas 1 weekend, ik denk dat ik nog even wacht. misschien via priceline nog goedkoop inkopen
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Is het dan nog wel gezellig druk ??
Het is in Las Vegas echt niet nodig om steeds te annuleren en opnieuw te boeken als de prijzen gedaald zijn. Een telefoontje naar de reservations desk is voldoende, ze passen direct de prijs aan en mailen de gewijzigde reservering ook meteen (voor de zekerheid wel even om vragen). Wel meteen bellen als je ziet dat de kamerprijs gedaald is. Vegas is een stad van uitersten, dat geldt zeker ook voor de kamerprijzen. Als de vraag ineens sterk omhoog schiet, zullen de prijzen dat ook doen. Dit kan van dag tot dag sterk fluctueren.Bushmaster schreef:Nee lijkt me niet verstandig, bij de boeking ga je beide accoord met de op dat moment geldende voorwaarden.M&M+D schreef:Heeft het zin om bij het inchecken te vragen naar de dan geldende prijs?
Gr. marian
Dus hotel mag de prijs niet verhogen, en jij mag de prijs niet verlagen.
Dus Cancelation Policy er op nalezen, annuleren en opnieuw boeken.
Overigens is het wel erg fijn dat er een "kleine" recessie is in Vegas, wij hebben in September zowel een Wynn-suite voor 199$ en the Signature voor 149$ per nacht geboekt, dat zijn erg schappelijke prijzen.Ik heb de telefoniste van de Wynn verteld dat ze ons maar erg moesten verwennen, aangezien wij op honeymoon zijn en ik de vorige keer dat wij in Vegas waren de Gold Spike geboekt had (staat alom bekend als slechtste hotel in Vegas). Ze moest erg lachen en begon meteen te tikken in haar computer, dus als dat geen gratis fles champagne betekent.....
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik had bewust de "rust" al tussen aanhalingstekens gezet, het is nog steeds best wel druk hoor, maar niet zo hektisch als het hier normaal is.phillybilly schreef:Is het dan nog wel gezellig druk ??
@Bushmaster: het is in Las Vegas normaal dat als de kamerprijzen dalen, je gewoon een mail stuurt naar reservations, en dan wordt de prijs gewoon aangepast aan het dan geldende tarief, wel natuurlijk altijd even een bevestiging vragen.
Harry
- Bushmaster
- Amerika-expert
Ja dat was ook min of meer waar ik op doelde, niet wachten met "onderhandelen" tot je in de lobby staat.Harry schreef: @Bushmaster: het is in Las Vegas normaal dat als de kamerprijzen dalen, je gewoon een mail stuurt naar reservations, en dan wordt de prijs gewoon aangepast aan het dan geldende tarief, wel natuurlijk altijd even een bevestiging vragen.
Harry
(persoonlijk zou ik helemaal niet zo ver van te voren reserveren)
De vorige keer was er een conferentie gaande en kregen we bij de VVV net nog een kamer in een motelletje dus nu hadden we zoiets op tijd boeken.Bushmaster schreef:Ja dat was ook min of meer waar ik op doelde, niet wachten met "onderhandelen" tot je in de lobby staat.Harry schreef: @Bushmaster: het is in Las Vegas normaal dat als de kamerprijzen dalen, je gewoon een mail stuurt naar reservations, en dan wordt de prijs gewoon aangepast aan het dan geldende tarief, wel natuurlijk altijd even een bevestiging vragen.
Harry
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Leuk, een naamgenoot, die kom je niet vaak tegenrjk45 schreef:( gem 100 euro voor een kamer per nacht met 2 kingsize bedden)
gr
Robert Jan

En hotelkamers met 2 kingsize bedden zijn op zich wel uitzonderlijk. Ik neem aan dat je 2 queens bedoelt

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
M en M, dat is inderdaad het grote risico, alle goede hotels kunnen zomaar volgeboekt zijn als je te lang wacht met boeken, waardoor je zomaar in een veel te duur en veel te matig motelletje of generieke Best Western (of vul maar iedere andere chain in) terecht komt, terwijl er zoveel moois te beleven is op de Strip en Downtown!M&M+D schreef:De vorige keer was er een conferentie gaande en kregen we bij de VVV net nog een kamer in een motelletje dus nu hadden we zoiets op tijd boeken.Bushmaster schreef: Ja dat was ook min of meer waar ik op doelde, niet wachten met "onderhandelen" tot je in de lobby staat.
Daarom boek ik altijd ruim op tijd boeken en houd ik daarna de prijzen goed in de gaten. Je kan zelfs meerdere hotels boeken en uiteindelijk de meest gunstige aanhouden. Niet vergeten dan uiteindelijk de rest te cancellen, anders kan het alsnog een dure actie worden.
Heb dit jaar in Florida ook tijdens de vakantie nog e.e.a. geannuleerd en alsnog via priceline, mooier en goedkoper geboekt. Prima aktie vond ikzelf.(mijn echtgenoot trouwens ook
).

http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
Nieuwe aanbieding voor het Palazzo. 159 dollar per nacht en een game credit van 25 dollar en gas rebate tot 100 dollar.
En wat denkt u??? Jawel!! Tot 2 september loopt deze actie.
Nog even afwachten dus
En wat denkt u??? Jawel!! Tot 2 september loopt deze actie.

Nog even afwachten dus
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2656 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-