Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen: Melusine
Even voorstellen: Melusine
Hoi,
over 5 dagen vertrekken mijn vriend en ik voor een rondreis van 3 weken naar het zuidwesten van de VS.
2 jaar geleden hebben we al een rondreis door Florida gemaakt, maar toen hadden we maar 2 weken en dat was toch wel te kort.
Omdat ik voor deze reis nog tegen een paar puntjes aanloop, heb ik besloten me aan te melden op het forum en hier om hulp te vragen (in een aparte thread).
Ik heb in elk geval erg veel zin in de vakantie!
Groetjes Melusine
over 5 dagen vertrekken mijn vriend en ik voor een rondreis van 3 weken naar het zuidwesten van de VS.
2 jaar geleden hebben we al een rondreis door Florida gemaakt, maar toen hadden we maar 2 weken en dat was toch wel te kort.
Omdat ik voor deze reis nog tegen een paar puntjes aanloop, heb ik besloten me aan te melden op het forum en hier om hulp te vragen (in een aparte thread).
Ik heb in elk geval erg veel zin in de vakantie!
Groetjes Melusine
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Even voorstellen: Melusine
Welkom op het forum:dance:
Welkom Melusine. Ben benieuwd waar je allemaal naartoe gaat.
Groet
Jorgo
Groet
Jorgo
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Welkom op het forum!
Groetjes van Marloes