Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Seattle - San Francisco
-
- Amerikafan
Seattle - San Francisco
Hallo allemaal,
Wij willen graag met de auto van Seattle naar San Francisco. Over het stuk na San Francisco ( Yosemite, Grand Canyon, Las Vegas, Los Angelos) kan ik genoeg informatie vinden. Maar noordelijker dan San Francisco is lastiger.
We reizen met de auto en zijn met 2 volwassenen en 2 kids ( 11 en 13).
Heeft iemand leuke ideeen voor deze route. Is er op deze route, behalve natuur, ook bv een waterpretpark of ander pretpark. Zodat we het een beetje kunnen afwisselen en ook voor de kids leuk houden.
Alvast bedankt,
Sunny
Wij willen graag met de auto van Seattle naar San Francisco. Over het stuk na San Francisco ( Yosemite, Grand Canyon, Las Vegas, Los Angelos) kan ik genoeg informatie vinden. Maar noordelijker dan San Francisco is lastiger.
We reizen met de auto en zijn met 2 volwassenen en 2 kids ( 11 en 13).
Heeft iemand leuke ideeen voor deze route. Is er op deze route, behalve natuur, ook bv een waterpretpark of ander pretpark. Zodat we het een beetje kunnen afwisselen en ook voor de kids leuk houden.
Alvast bedankt,
Sunny
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Seattle - San Francisco
Uit reisverslagen van andere forumleden kan je vaak veel informatie halen over routes en bezienswaardigheden.
Bij de reisforums kan je in het subforum "Andere regio's/interregionaal" meerdere reisverslagen vinden, die betrekking hebben op het gebied waar jullie willen gaan reizen. Kijk daar eens rond.
Als voorbeelden van Rob en Annie, van Martin en Marianne en van Karin en Marlous. En zo zijn er misschien nog wel meer.
Bij de reisforums kan je in het subforum "Andere regio's/interregionaal" meerdere reisverslagen vinden, die betrekking hebben op het gebied waar jullie willen gaan reizen. Kijk daar eens rond.
Als voorbeelden van Rob en Annie, van Martin en Marianne en van Karin en Marlous. En zo zijn er misschien nog wel meer.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben het twee jaar geleden met onze kinderen gedaan, zie ons reisverslag 2006. Eigenlijk hebben we niet heel specifieke kind-dingen gedaan, geen pretparken en zo. Wat bij onze kinderen altijd wel populair is, zijn wandelingen waarbij wat geklauterd moet worden, of over en door riviertjes gewaad moeten worden (zie bv de wandeling in Lassen Volcanic NP).
Ik vond de KOA campings in het noorden ook vaak heel plezierig, als je een cabin hebt kunje ook eens zelf barbecuen, en lekker buiten zitten.
Ah, ik zie dat Marco ook al naar reisverslagen verwijst. Kijk ook eens naar die van Bert en Hanny, die zijn ook met de kinderen in het noordwesten geweest.
Marianne
Ik vond de KOA campings in het noorden ook vaak heel plezierig, als je een cabin hebt kunje ook eens zelf barbecuen, en lekker buiten zitten.
Ah, ik zie dat Marco ook al naar reisverslagen verwijst. Kijk ook eens naar die van Bert en Hanny, die zijn ook met de kinderen in het noordwesten geweest.
Marianne
-
- Amerikafan
Hier een paar tips die wellicht leuk zijn voor jouw kinderen:
Over boomstammen klauteren en krabbetjes zoeken aan Rialto Beach, Olympic National Park
De film van de eruptie bekijken in Johnston Ridge Observatory in Mt. St. Helens National Monument.
The Ape cave verkennen (met zaklampen, warme jas en stalen zenuwen) aan de zuidkant van Mt. St. Helens.
Op ontdekkingstocht bij Shipwreckbeach in St. stevens park in noord-Oregon.
Babydieren aaien in West coast game park, Bandon Oregon.
Met de gondel omhoog en 45% naar beneden lopen in Trees of Mystery in Redwood National Park.
Klimmen langs de waterval aan Kings Creek fall trail in Lassen Volcanic National Park
Met je neus dicht de Bumpass hell trail lopen in Lassen Volcanic National Park.
Veel plezier! Skanda
Over boomstammen klauteren en krabbetjes zoeken aan Rialto Beach, Olympic National Park
De film van de eruptie bekijken in Johnston Ridge Observatory in Mt. St. Helens National Monument.
The Ape cave verkennen (met zaklampen, warme jas en stalen zenuwen) aan de zuidkant van Mt. St. Helens.
Op ontdekkingstocht bij Shipwreckbeach in St. stevens park in noord-Oregon.
Babydieren aaien in West coast game park, Bandon Oregon.
Met de gondel omhoog en 45% naar beneden lopen in Trees of Mystery in Redwood National Park.
Klimmen langs de waterval aan Kings Creek fall trail in Lassen Volcanic National Park
Met je neus dicht de Bumpass hell trail lopen in Lassen Volcanic National Park.
Veel plezier! Skanda
-
- Amerikafan
Wat een goeie tips allemaal..... Ik was nog lichtelijk aan het bedenken of ten noorden van san Francisco wel zo leuk zou zijn....Nou jullie hebben me er van overtuigd dat we daar een supertijd zulllen hebben.
The Ape cave had ik nog nooit van gehoord en klinkt super. Ik ga meteen even uitzoeken of we hier in de buurt komen.
Ik heb mijn reisschema in mijn hoofd zitten en moet het nog even goed uitwerken. Als het klaar is om "aan de buitenwereld" te tonen zal ik het hier neerzetten. En wie weet kunnen jullie mij dan wat tips of "opbouwende" kritieken geven.
Alvast weer bedankt
Sunny
The Ape cave had ik nog nooit van gehoord en klinkt super. Ik ga meteen even uitzoeken of we hier in de buurt komen.
Ik heb mijn reisschema in mijn hoofd zitten en moet het nog even goed uitwerken. Als het klaar is om "aan de buitenwereld" te tonen zal ik het hier neerzetten. En wie weet kunnen jullie mij dan wat tips of "opbouwende" kritieken geven.
Alvast weer bedankt
Sunny
-
- Amerikafan
Marianne, Je hebt het over het reisverslag van Bert en Hanny maar die kan ik helaas niet vinden. Heb je toevallig een link voor me? Omdat zij het ook met kinderen hebben gedaan, lijkt me dit wel interessant om te lezen.
Dank je,
Sunny
Dank je,
Sunny
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dit is de link naar het verslag van Bert & Hanny: http://www.deree.web-log.nl/ Staat ook onder de reisverslagen in het topic andere regio's/interregionaal waar Marco naar verwijst.
Ik ben benieuwd hoe jullie reis er uit gaat zien. Wanneer gaan jullie?
Marianne
Ik ben benieuwd hoe jullie reis er uit gaat zien. Wanneer gaan jullie?
Marianne
-
- Amerikafan
Jee Marianne, jij bent snel
Bedankt voor je snelle reactie.
We gaan pas zomer volgend jaar, maar ben zo'n heerlijke vooruit planner die het geweldig vind om alles rustig te organiseren, reisverslagen lezen, plannen maken etc.
Heb ondertussen al verschillende reisschema's gemaakt, maar ben er nog niet 100% uit, omdat ik natuurlijk ook te maken heb met het aantal dagen dat we weg kunnen. Dat zal neerkomen op een dikke 3 weken (ongeveer 26-28 dagen). Ook ben ik altijd een beetje eigenwijs en wil nooit wat iedereen doet....Als ik lees dat iedereen ongeveer hetzelfde rondje West doet, wil ik dus wat anders... Dat rondje west dat iedereen doet zal zeker de moeite waard zijn, anders is het niet zo succesvol, maar ben nu eenmaal iemand die het dan weer leuk vind om het op een andere manier te gaan doen.
Als mijn definitieve schema klaar is zijn jullie de eerste die het lezen!
Groetjes,
sandra

Bedankt voor je snelle reactie.
We gaan pas zomer volgend jaar, maar ben zo'n heerlijke vooruit planner die het geweldig vind om alles rustig te organiseren, reisverslagen lezen, plannen maken etc.
Heb ondertussen al verschillende reisschema's gemaakt, maar ben er nog niet 100% uit, omdat ik natuurlijk ook te maken heb met het aantal dagen dat we weg kunnen. Dat zal neerkomen op een dikke 3 weken (ongeveer 26-28 dagen). Ook ben ik altijd een beetje eigenwijs en wil nooit wat iedereen doet....Als ik lees dat iedereen ongeveer hetzelfde rondje West doet, wil ik dus wat anders... Dat rondje west dat iedereen doet zal zeker de moeite waard zijn, anders is het niet zo succesvol, maar ben nu eenmaal iemand die het dan weer leuk vind om het op een andere manier te gaan doen.
Als mijn definitieve schema klaar is zijn jullie de eerste die het lezen!
Groetjes,
sandra
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1354 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne