Je hoeft echt niet voor 23 dagen kleding mee te nemen.
Bij heel veel hotels is een laundry aanwezig met wasmachines en drogers. Je gooit er quarters in (ik geloof per was $ 0,75.)
De wasmachines hebben geen temperatuurknop alleen cold, warm en hot. De programma's zijn heel kort.
Ook in de drogers moeten quarters (ik geloof $ 0,25 per 10 minuten) maar je moet ze vaak wel een aantal keer opnieuw aanzetten om je was droog te krijgen. Hoewel ik net gelezen heb dat je eerst de filter moet leeghalen, dat deed ik nooit
Ik doe zelf de t-shirts niet in de droger.
Ik snap niet hoe het kan dat veel mensen op het forum alles maar gewoon in de droger gooien, bij mij komen t- shirts en drie maten kleiner uit. Ik hang ze meestal op een kledinghangertje in de hotelkamer te drogen.
Zeeppoeder kun je meestal in een automaat bij de wasmahines kopen maar je kunt ook een pak aanschaffen in de supermarkt. Je kunt beter vloeibaar wasmiddel gebruiken, van poeder blijft vaak wat achter op de was.
Handdoeken zijn altijd aanwezig in het hotel.
Na het douchen leg je ze op de grond in de badkamer en de roomservice vervangt ze bij het schoonmaken van de badkamer.
Voor het zwemmen nemen wij altijd ieder een badhanddoek mee.
Washandjes kennen ze niet in Amerika maar je hoeft ze niet mee te nemen. In het hotel hangen een soort kleine handdoekjes die je kunt gebruiken om je te wassen.
In elk hotel staan kleine flesjes douchgel , zeep en shampoo in de badkamer en veel hotels/motels hebben ook een föhn.
Marjon