Beste amerika gangers.
Wij zijn 2 jaar geleden naar amerika geweest, en hebben toen diverse keren Ranch dressing gehad. Dit was een salade dressing die daar enorm populair is maar hier niet bekend is. We hebben zelfs fles mee naar huis genomen. Die is al weer tijden op en jah we zouden toch nog wel eens willen gebruiken. Weten jullie of deze dressing (origineel is Hidden Valley ranch dressing) ergens in NL te krijgen is
groetjes....
**Bericht verplaatst naar Amerika Algemeen, want dit hoort niet specifiek thuis in het (reis)zuidewesten forum.
Bij Kingsalmarkt www.kingsalmarkt.nl verkopen ze deze. Ik meen dat ze ook de zakjes die je zelf met karnemelk kunt aanmaken daar verkopen. Maar ja, als je in Valkenswaard woont is deze winkel wel een beetje ver weg....
American Goodies verkoopt als het goed is de Hidden Valley Ranch Dressing voor € 3,57 (al ligt hun site er op dit moment uit, dus ik kan het niet controleren...).
Je zou het dus daar kunnen bestellen...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Op Schiphol bij Food Village kun je het ook eens proberen. Ze hebben daar een Amerikaanse afdeling en daar stonden verschillende soorten dressing. Welk merk weet ik niet.
Lekker hè .. ik had bij Annewiep (Wiepster) in Florida ook die Ranch dressing geproefd (heerlijke belegde broodjes van Anne).
Ik heb 2 flessen mee naar huis genomen. Was meteen op
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.