Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Maand naar New York
Maand naar New York
Hey allemaal,
ik ben van plan om volgend jaar een maand naar New York te gaan. 1 feb t/m 1 maart ongeveer. Ik ben in oktober 2007 8 dagen in NYC geweest en ik zat toen in een hotel. Nu is het niet goedkoop om een maand lang in een hotel te zitten, dus ik zoek een andere optie.
Is het misschien aan te raden om een hostel te nemen voor een maand of is dat nog steeds ERG expensive?
Zat te denken om misschien een soort van gast gezin te zoeken maar ik denk dat de kans daarop erg klein is.
Zijn er hier mensen die een week of 4/5 naar NYC zijn geweest? Hoe heb jij dat destijds gedaan?
ik ben van plan om volgend jaar een maand naar New York te gaan. 1 feb t/m 1 maart ongeveer. Ik ben in oktober 2007 8 dagen in NYC geweest en ik zat toen in een hotel. Nu is het niet goedkoop om een maand lang in een hotel te zitten, dus ik zoek een andere optie.
Is het misschien aan te raden om een hostel te nemen voor een maand of is dat nog steeds ERG expensive?
Zat te denken om misschien een soort van gast gezin te zoeken maar ik denk dat de kans daarop erg klein is.
Zijn er hier mensen die een week of 4/5 naar NYC zijn geweest? Hoe heb jij dat destijds gedaan?
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Maand naar New York
Ik ben geen maand naar NY geweest (helaas) maar zoek eens op Park Hotel NY. Dit is een hoStel, erg centraal gelegen en alles behalve duur. Ik ben er een week geweest met de kerstdagen.....
Gastvrije familie, vrienden zou mooi zijn als het mogelijk is.
Cheap hostel is mogelijk.
http://www.craigslist.org/ ben ik vaker tegengekomen.
http://www.couchsurfing.com/ geen idee of het ook geschikt is voor een maand.
Appartement betaald door de werkgever.
Even een paar ideeën die mij op dit moment te binnen schieten. Het hangt ook een beetje af wat jouw persoonlijke definitie is van dure accommodatie. Wellicht hebben anderen meer concrete suggesties.
Cheers!
Cheap hostel is mogelijk.
http://www.craigslist.org/ ben ik vaker tegengekomen.
http://www.couchsurfing.com/ geen idee of het ook geschikt is voor een maand.
Appartement betaald door de werkgever.
Even een paar ideeën die mij op dit moment te binnen schieten. Het hangt ook een beetje af wat jouw persoonlijke definitie is van dure accommodatie. Wellicht hebben anderen meer concrete suggesties.
Cheers!
Groupof4, Montreal-Miami 2008
Hoi!
Een paar weken geleden heb ik een soortgelijke vraag gesteld, misschien heb je iets aan de antwoorden die ik daar kreeg: *klik*.
Ik vond ook nog The Brandon, die vrouwen voor langere tijd tegen een redelijke prijs onderdak biedt. Als ik het goed heb ben jij geen vrouw, en heb je er weinig aan, maar misschien zijn er ook dit soort instanties voor mannen!
Succes met zoeken!
Een paar weken geleden heb ik een soortgelijke vraag gesteld, misschien heb je iets aan de antwoorden die ik daar kreeg: *klik*.
Ik vond ook nog The Brandon, die vrouwen voor langere tijd tegen een redelijke prijs onderdak biedt. Als ik het goed heb ben jij geen vrouw, en heb je er weinig aan, maar misschien zijn er ook dit soort instanties voor mannen!
Succes met zoeken!
Kijk op www.sublet.com: daar staan veel onderhuurlocaties op die juist voor dit soort gelegenheden worden gebruikt, zelfs voor een weekendje, maar zeker ook langer. Ook in de Village Voice (back... nog wat) wil nog wel eens wat staan. Als je niet perse in Manhattan hoeft te zitten, kijk dan ook naar de ads in Brooklyn & New Jersey.
Sytske
Zit t/m september 2008 in NYC!!

Zit t/m september 2008 in NYC!!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1388 Weergaves
-