Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Coyote en Lelie gaan op reis naar Amerika (2008)
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: Coyote en Lelie gaan op reis naar Amerika (2008)
Een fantastische reis gewenst Roland en Marloes.
Marjon
Marjon
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Bedankt!
We gaan trouwens geen live-verslag bijhouden. De laptop blijft lekker thuis (ook fijn voor mijn muis-arm
).
We houden natuurlijk wel alles bij, zodat er na de vakantie een verslag komt.
Nog 1 nachtje slapen.... :dance:
Morgen worden we om 6.00 uur opgehaald door de vader van Roland, dus we zijn lekker vroeg op Schiphol.
We hebben er heel veel zin in!!!
@Diny, tot in SF.
Groetjes van Roland en Marloes
We gaan trouwens geen live-verslag bijhouden. De laptop blijft lekker thuis (ook fijn voor mijn muis-arm
We houden natuurlijk wel alles bij, zodat er na de vakantie een verslag komt.
Nog 1 nachtje slapen.... :dance:
Morgen worden we om 6.00 uur opgehaald door de vader van Roland, dus we zijn lekker vroeg op Schiphol.
We hebben er heel veel zin in!!!
@Diny, tot in SF.
-
jokaluma
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
o dat is jammer, ik dacht dat je dit wel van plan was ivm het maken van de web-log. toch een goede reis hoorWe gaan trouwens geen live-verslag bijhouden.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Fijne reis toegewenst !
groetjes Anna
groetjes Anna
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Marloes en Roland, Heel veel plezier en een veilige reis !!!
:dance:
Gr. Jolanda
:dance:
Gr. Jolanda
-
wendyjol
- Amerikakenner
Heel veel plezier Roland en Marloes!!!
-
Jann
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Ook van ons een prachtige reis toegewenst Marloes en Roland !
Ook wij besloten geen laptop mee te nemen maar een verslag te brengen na de reis.
Geniet er van en groetjes !
Jann
Ook wij besloten geen laptop mee te nemen maar een verslag te brengen na de reis.
Geniet er van en groetjes !
Jann
reis 2018 + roadbooks vorige reizen
noordwest 2009 - zuidwest 2010 - Canada 2011 - zuidwest 2012 - oost USA 2013 - Florida 2014 - zuid USA 2015 - Texas 2016 - Californië 2017 - Vancouver Island 2018
noordwest 2009 - zuidwest 2010 - Canada 2011 - zuidwest 2012 - oost USA 2013 - Florida 2014 - zuid USA 2015 - Texas 2016 - Californië 2017 - Vancouver Island 2018
- lelie
- Amerika-expert
Bedankt allemaal!
Ondertussen is het zover. Het is nog lekker vroeg, we hebben tot 6 uur de tijd en dan gaat de vakantie eindelijk beginnen.
:dance: :dance: :dance:
Ondertussen is het zover. Het is nog lekker vroeg, we hebben tot 6 uur de tijd en dan gaat de vakantie eindelijk beginnen.
:dance: :dance: :dance:
Oh, ik lees nu dat jullie geen verslag gaan bijhouden (jammer), althans niet "live". Dan nog even vlug op deze manier: goede reis, geniet er van!
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Goede reis samen en een fantastische reis gewenst.
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als het goed is, zijn jullie vandaag weer teruggekomen. Hoe was het? 
- lelie
- Amerika-expert
Hoi, ja vandaag zijn we weer teruggekomen en de vakantie was geweldig!
Waar zal ik beginnen, haha! Ik heb een verslag bijgehouden, dus binnenkort valt alles wel te lezen.
We hebben het gevoel dat we wel anderhalve maand op vakantie zijn geweest.
Het was erg warm, vooral de eerste 2,5 weken. Daardoor hebben we sommigen dingen niet kunnen doen, zoals een groot gedeelte van de Strip afwandelen (44 graden Cecius!), en zelfs in Yosemite was het 33 graden Celcius, dus de Panoramatrail (wandeling van zo'n 6 uur)hebben we niet gedaan, maar daarvoor in de plaats hebben we gefietst en geraft en dat was ook heel leuk en goed te doen.
In Death Valley was het 49 graden Celcius. Lekker warm dus.
We hebben allebei veel gekocht en dat voelt goed
Oh ja, door de brand in Big Sur hebben we een erg groot gedeelte van de kustroute niet kunnen rijden. Erg jammer.
Wat wel allebei heel leuk vonden, was fietsen in San Francisco. Absoluut een aanrader. We zijn naar het stadje Sausalito gefietst, over de Golden Gate Bridge. Een allerschattigst stadje en daarna met de boot weer terug.
In Zion hebben we Angels Landing gelopen, maar niet het laatste stukje. Het waaide te hard en het riggeltje was wel erg smal.
We hebben de Universal Studio's bezocht wat erg leuk was.
We zijn vanmiddag thuis gekomen, de vluchten verliepen goed. Soms moeten we er wel voor vechten om wakker te blijven. Straks lekker slapen, daar zijn we echt aan toe.
Een uitgebreider verslag kun je binnenkort lezen op de weblog, dan plaatsen we er gelijk foto's bij.
Groetjes van Marloes
Waar zal ik beginnen, haha! Ik heb een verslag bijgehouden, dus binnenkort valt alles wel te lezen.
We hebben het gevoel dat we wel anderhalve maand op vakantie zijn geweest.
Het was erg warm, vooral de eerste 2,5 weken. Daardoor hebben we sommigen dingen niet kunnen doen, zoals een groot gedeelte van de Strip afwandelen (44 graden Cecius!), en zelfs in Yosemite was het 33 graden Celcius, dus de Panoramatrail (wandeling van zo'n 6 uur)hebben we niet gedaan, maar daarvoor in de plaats hebben we gefietst en geraft en dat was ook heel leuk en goed te doen.
In Death Valley was het 49 graden Celcius. Lekker warm dus.
We hebben allebei veel gekocht en dat voelt goed
Oh ja, door de brand in Big Sur hebben we een erg groot gedeelte van de kustroute niet kunnen rijden. Erg jammer.
Wat wel allebei heel leuk vonden, was fietsen in San Francisco. Absoluut een aanrader. We zijn naar het stadje Sausalito gefietst, over de Golden Gate Bridge. Een allerschattigst stadje en daarna met de boot weer terug.
In Zion hebben we Angels Landing gelopen, maar niet het laatste stukje. Het waaide te hard en het riggeltje was wel erg smal.
We hebben de Universal Studio's bezocht wat erg leuk was.
We zijn vanmiddag thuis gekomen, de vluchten verliepen goed. Soms moeten we er wel voor vechten om wakker te blijven. Straks lekker slapen, daar zijn we echt aan toe.
Een uitgebreider verslag kun je binnenkort lezen op de weblog, dan plaatsen we er gelijk foto's bij.
Groetjes van Marloes
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad en ik ben heel benieuwd naar het verslag! 
-
jokaluma
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
me too en we "hebben"nog 7 dagen te gaan om dit verslag te lezen voordat jullie onze web-log mogen/kunnen gaan volgen.Marjol schreef:Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad en ik ben heel benieuwd naar het verslag!
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
Wel een beetje snel graag want ik ga donderdag weg :hilarious: :hilarious:lelie schreef: Een uitgebreider verslag kun je binnenkort lezen op de weblog, dan plaatsen we er gelijk foto's bij.
Groetjes van Marloes
Welkom thuis en zo te lezen hebben jullie het super gehad.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- lelie
- Amerika-expert
Oeps, zo snel kan het helaas niet.
Maar jullie hebben dan wel wat te lezen als jullie terugkomen
Ik wil er gelijk foto's bijzetten, dus het neemt wat meer tijd in beslag.
Hopelijk binnen nu en 3 weken.
Groetjes van Marloes
Maar jullie hebben dan wel wat te lezen als jullie terugkomen
Ik wil er gelijk foto's bijzetten, dus het neemt wat meer tijd in beslag.
Hopelijk binnen nu en 3 weken.
Groetjes van Marloes
- Karinita
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Welkom terug!
Ik ben heel benieuwd naar het verslag. Wij vertrekken a.s. vrijdag al dus het verslag zal ik pas na onze vakantie kunnen lezen
Karin
Ik ben heel benieuwd naar het verslag. Wij vertrekken a.s. vrijdag al dus het verslag zal ik pas na onze vakantie kunnen lezen
Karin
Hey Marloes & Roland,
Ik vroeg me net af wanneer jullie weer terug zouden komen, dus ben weer op zoek gegaan naar jullie reis topic.
Zo te horen hebben jullie een geweldige vakantie gehad, ben benieuwd naar de foto's en reisverslag .....
Doe maar rustig aan, want wij hebben geen haast en gaan nergens heen dit jaar haha
Sandra
Ik vroeg me net af wanneer jullie weer terug zouden komen, dus ben weer op zoek gegaan naar jullie reis topic.
Zo te horen hebben jullie een geweldige vakantie gehad, ben benieuwd naar de foto's en reisverslag .....
Doe maar rustig aan, want wij hebben geen haast en gaan nergens heen dit jaar haha
Sandra
Sandy
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad en dat jullie weer veilig in NL zijn.
Ik ben benieuwd naar het verslag en de foto's
Ik ben benieuwd naar het verslag en de foto's
- lelie
- Amerika-expert
Week 1 van ons verslag staat nu online met de foto's erbij.
Zie: http://naaramerika2008.web-log.nl/ameri ... week1.html
Zie: http://naaramerika2008.web-log.nl/ameri ... week1.html
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 38 Reacties
- 21266 Weergaves