Hier dan het schema:
9-jul Los Angeles aankomst rond 18:00 (na layover Minneapolis), huurauto ophalen en dan eindelijk naar bed (BW South Bay Hotel)
10-jul Palm Springs vroeg vanuit LA vertrekken richting Joshua Tree, later in de middag richting Palm Springs (BW Las Brisas Hotel)
11-jul Palm Springs dagje rusten en beetje rondkijken in Palm Spring, shoppen in the Palm Desert Mall (BW Las Brisas Hotel)
12-jul Kingman dagje touren via Lake Havasu city naar Kingman (Days Inn Kingman (East))
13-jul Grand Canyon Vroeg vanuit Kingman richting Grand Canyon (Yavapai Lodge)
14-jul Page Zonsopgang bekijken in GC, dan in de auto richting Page, onderweg Horseshoe bend en naar Antilope Canyon (Days Inn Lake Powell)
15-jul Springdale Onderweg richting Springdale naar Bryce Canyon (BW Zion National Park Inn)
16-jul Springdale De hele dag de tijd om Zion te bekijken (BW Zion National Park Inn)
17-jul Las Vegas Rustig wakker worden en dan richting Vegas, onderweg lunchen bij Ruby Tuesday (zijn er jammer genoeg niet veel in het ZuidWesten)
18-jul Las Vegas VEGAS! Gokken, shoppen etc
19-jul Las Vegas VEGAS! Shoppen, gokken etc
20-jul Lone Pine Door de Death Valley richting Lone Pine (Dow Villa Motel)
21-jul Lee Vining Rij dagje naar Lee Vining, ter plaatse even naar Mono Lake (Murpheys Motel)
22-jul Oakhurst Vroeg vanuit Lee Vining naar Yosemite en aan het einde van de dag melden in Oakhurst(BW Yosemite Gateway Inn Oakhurst)
23-jul San Francisco s'ochtends nog de kans om naar Yosemite te gaan en daarna naar Cisco rijden.
24-jul San Francisco Alcatraz, Sausalito, Golden Gate, Tiburon (eten bij Guaymas, tip van een Amerikaan tijdens het Superbowl kijken in A'dam).
25-jul San Francisco zie hierboven, San Francisco programma staat nog niet vast.
26-jul Salinas Vroeg vertrekken vanuit Cisco richting Carmel en later op de dag Salinas voor overnachtig (Quality Inn on 144 Kern Street)
27-jul San Luis Obispo Vroeg vanuit Salinas over the one and only naar San Luis Obispo (Comfort Inn & Suites Lamplighter)
28-jul Malibu of M.B. S'ochtends SLO (ik moet Bubble Gum Alley zien
29-jul Manhattan Beach (Residence Inn Manhattan Beach)
30-jul Manhattan Beach (Residence Inn Manhattan Beach)
31-jul Manhattan Beach (Residence Inn Manhattan Beach)
1-aug Manhattan Beach (Residence Inn Manhattan Beach)
2-aug Manhattan Beach (Residence Inn Manhattan Beach)
3-aug Manhattan Beach (Residence Inn Manhattan Beach)
4-aug Manhattan Beach (Residence Inn Manhattan Beach)
5-aug Terugvlucht Aankomst op 6 augustus rond 12:30 in A'dam
De laatste week is er natuurlijk nog niet veel gepland buiten lekker uitrusten, strand, shoppen, eten en ik wil sowieso een kijkje gaan nemen op CSU in Long Beach aangezien ik daar waarschijnlijk over 1,5 jaar een halfjaar ga studeren. Ik vind dat we zo een aardig schema hebben neergezet. We zien genoeg, Sequoia National Park zit er dan niet bij maar dan is er nog iets waar je voor terug kan komen. Ik moet ook eerlijk bekennen dat we niet van die ontzettende natuurmonsters zijn vandaar dus ook de enkele dag in o.a. Zion en Yosemite.