Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Identificatie bij het ophalen van de huurwagen
Identificatie bij het ophalen van de huurwagen
Hi guys, ladies,
Na het Autohuur FAQ topic te hebben geraadpleegd heb ik helaas nog geen antwoord op een paar vragen kunnen vinden . Onder de sectie praktische vragen vond ik twee naar mijn idee relevante titels: ophalen auto en oppikken huurauto. Helaas geen succes.
Voordat ik met de vragen kom, eerst wat achtergrondinformatie. Onze groep wil aankomende zomer in een auto door Canada reizen. Nu is het plan om de auto te huren via of Canada-Reisen.net of AutoEurope.nl vanwege de veel lagere all-inclusive prijzen die deze aanbieders ons kunnen geven. Eén lid van onze groep heeft de Canadeze nationaliteit en woont in London, Ontario. De rest van de groep land per vliegtuig in Montrèal. Het plan is dus om de auto in London op te laten halen door de Londenaar, vooraf geregistreerd als hoofdbestuurder, opdat deze richting Montrèal kan vertrekken.
De vragen die ik heb zijn praktisch van aard.
1) Is het mogelijk om tegen de Europese prijzen een huurwagen te huren en op te halen door iemand met de Canadeze nationaliteit die vooraf geregistreerd staat als hoofdbestuurder, echter deze is niet de opdrachtgever want deze zit nog in de lucht op het moment dat de wagen opgehaald dient te worden?
(Bij AutoEurope.nl kan je wel als opdrachtgever Canada als land van woonplaats selecteren, Canada-Reisen.net biedt deze mogelijkheid niet. Er kan echter wel onderscheid gemaakt worden tussen opdrachtgever en hoofdbestuurder/-huurder(?), betaler(?))
2) Indien bovenstaande mogelijk is, wat dient men zoal mee te nemen ter identificatie bij het ophalen van de huurwagen (voucher? creditcard waarmee betaald is? rijbewijs? paspoort?).
Ik hoop dat bovenstaande duidelijk genoeg is gepresenteerd zodat iemand mij van antwoorden kan voorzien.
Cheers!
Na het Autohuur FAQ topic te hebben geraadpleegd heb ik helaas nog geen antwoord op een paar vragen kunnen vinden . Onder de sectie praktische vragen vond ik twee naar mijn idee relevante titels: ophalen auto en oppikken huurauto. Helaas geen succes.
Voordat ik met de vragen kom, eerst wat achtergrondinformatie. Onze groep wil aankomende zomer in een auto door Canada reizen. Nu is het plan om de auto te huren via of Canada-Reisen.net of AutoEurope.nl vanwege de veel lagere all-inclusive prijzen die deze aanbieders ons kunnen geven. Eén lid van onze groep heeft de Canadeze nationaliteit en woont in London, Ontario. De rest van de groep land per vliegtuig in Montrèal. Het plan is dus om de auto in London op te laten halen door de Londenaar, vooraf geregistreerd als hoofdbestuurder, opdat deze richting Montrèal kan vertrekken.
De vragen die ik heb zijn praktisch van aard.
1) Is het mogelijk om tegen de Europese prijzen een huurwagen te huren en op te halen door iemand met de Canadeze nationaliteit die vooraf geregistreerd staat als hoofdbestuurder, echter deze is niet de opdrachtgever want deze zit nog in de lucht op het moment dat de wagen opgehaald dient te worden?
(Bij AutoEurope.nl kan je wel als opdrachtgever Canada als land van woonplaats selecteren, Canada-Reisen.net biedt deze mogelijkheid niet. Er kan echter wel onderscheid gemaakt worden tussen opdrachtgever en hoofdbestuurder/-huurder(?), betaler(?))
2) Indien bovenstaande mogelijk is, wat dient men zoal mee te nemen ter identificatie bij het ophalen van de huurwagen (voucher? creditcard waarmee betaald is? rijbewijs? paspoort?).
Ik hoop dat bovenstaande duidelijk genoeg is gepresenteerd zodat iemand mij van antwoorden kan voorzien.
Cheers!
Groupof4, Montreal-Miami 2008
- PDX
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Re: Identificatie bij het ophalen van de huurwagen
Het lijkt me dat deze situatie dusdanig van specifieke aard is dat je waarschijnlijk het beste contact kan opnemen met AutoEurope of Canada-Reisen. Die kunnen je dit natuurlijk meteen vertellen. Maar wie weet, er zijn genoeg ervaren Amerika/Canada-gangers, dus het kan zomaar dat iemand deze situatie kent.
Persoonlijk lijkt het me dat dit geen probleem moet zijn. Het is alleen eventueel nodig dat je eerst contact met ze opneemt als het via de site niet mogelijk is.
Succes!
Persoonlijk lijkt het me dat dit geen probleem moet zijn. Het is alleen eventueel nodig dat je eerst contact met ze opneemt als het via de site niet mogelijk is.
Succes!
1997 CA, NV, AZ, UT 1998 NY, 2000 NY, NJ, 2001 NJ, NY, 2007 WA, OR, CA, 2008 WA, OR, CA, NV, AZ, UT, 2009 WA, OR, 2010 NY, NJ, PA, MD, DE 2010 MT, CO, WY, ID, UT, AZ, NM, SD, NE, 2011 WA, OR, CA, NV.
2012 CO, WY, MT, AB, BC, WA
2012 CO, WY, MT, AB, BC, WA
Je hebt gelijk. Maar wanneer mensen niet zo specifiek een antwoord kunnen geven op de gestelde vragen kan men misschien wel een antwoord geven op de volgende vragen.
Waar vragen ze allemaal naar bij het het ophalen van de huurwagen? En is de gevraagde informatie persoonsafhankelijk?
Cheers!
Waar vragen ze allemaal naar bij het het ophalen van de huurwagen? En is de gevraagde informatie persoonsafhankelijk?
Cheers!
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Creditcard en rijbewijs is voldoende.
Let op alle medebestuurders dienen ook aanwezig te zijn en moeten hun rijbewijs tonen.
Let op alle medebestuurders dienen ook aanwezig te zijn en moeten hun rijbewijs tonen.
- Baia
- Amerikakenner
- Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
- Contacteer:
Je hebt de creditcard nodig die je gebruikt hebt bij het boeken van de wagen + je rijbewijs. En als je het mij vraagt zijn deze persoonsgebonden. Ik denk dat je een probleem gaat hebben als je jouw credit card hebt gebruikt om te boeken als iemand anders (die jou credit card niet heeft) de auto gaat afhalen. Tenzij bij jou eender welke creditcard voldoet. Dan kan die persoon best met zijn creditcard en zijn reijbewijs de auto afhalen.
Dat is dan uiterst duidelijk. In ons geval is er maar één bestuurder namelijk de hoofdbestuurder. AutoEurope.nl doet niet zo moeilijk met wat je dient in te vullen. Maar ik zal eens kijken of ik bij Canada-Reisen.net een Nederlandse kan instellen als opdrachtgever met Nederland als woonplaats, de hoofdbestuurder een Canadeze, en het huurbedrag betalen met de creditcard van de hoofdbestuurder die de huurwagen komt ophalen. lol
Edit: Je kan trouwens wel Canada selecteren als land van woonplaats... ik keek alleen bij de C... en je moet zijn bij de K.................................
Edit: Je kan trouwens wel Canada selecteren als land van woonplaats... ik keek alleen bij de C... en je moet zijn bij de K.................................

-
- Amerikakenner
Autoeurope gisteren eens gecheckt en wat bleek: zeer lage prijzen. Ik had al veel sites geprobeerd en het boeken steeds uitgesteld. Vandaag alles rondgemaakt en volgens mij een super deal geboekt.
29 dagen een Dodge Durange FFAR klasse Alamo, met GPS, extra bestuurders en volle tank voor maar 1040 euro!!!
29 dagen een Dodge Durange FFAR klasse Alamo, met GPS, extra bestuurders en volle tank voor maar 1040 euro!!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1815 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 5 Reacties