Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

AllesAmerika.com Meetup 2005

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

AllesAmerika.com Meetup 2005

Bericht door hekkie »

Evenals we vorig jaar gedaan hebben zou ik het erg leuk vinden als we weer een meeting zouden houden met een (groot) aantal leden van het AllesAmerikaforum. We kunnen er een traditie van maken natuurlijk..... :wink:

Vorig jaar hebben we deze meetup gehouden op 30 oktober en het is misschien wat aan de vroege kant om er over te beginnen, maar straks is "iedereen" aan de andere kant van de plas en daarom leek het mij wel zinvol om er nu al over te beginnen.

Allereerst moeten we natuurlijk weten of er werkelijk belangstelling voor zo'n meeting bestaat en zo ja dan lijkt mij de periode eind oktober/ begin november in principe weer een goede tijd.
De meesten zijn dan terug en het is net voor de drukke tijd (feestdagen).
Heel leuk zou zijn als we dan ook misschien wat van "onze" Nederamerikanen zouden kunnen ontmoeten. Petra gaat geloof ik in november o.i.d. naar Nederland. Zou een ontmoeting te realiseren zijn Petra?
Ook als de anderen plannen hebben deze kant op te komen, vermeld het dan a.u.b.

De vragen zijn dus:

Wie voelt er voor een meeting in genoemde periode?
Wie weet een leuke (Amerikaanse) locatie?
Welke dag en welk tijdstip heeft de voorkeur?
Wie heeft nog "andere" suggesties?
Wie neemt de organisatie op zich?
Zijn er "Nederamerikanen" die deze kant op komen?

Alle ideeen en suggesties zijn welkom. Ik zal proberen het e.e.a. dan op een rijtje te krijgen.

Groet Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Count me in :D

Wellicht is het handig (als de groep groot wordt) iets te organiseren in een sportkantine o.i.d. Ruimte is er vaak genoeg daar en je hebt alle mogelijkheden om elkaars foto's, films e.d. te laten zien.

René
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

rene.jager schreef:Count me in :D

Wellicht is het handig (als de groep groot wordt) iets te organiseren in een sportkantine o.i.d. Ruimte is er vaak genoeg daar en je hebt alle mogelijkheden om elkaars foto's, films e.d. te laten zien.
René
Zoiets zit ik ook al aan te denken. Heb jij geen connecties met een Amerikaanse Basis o.i.d.????? Dat leek mij ook wel supergaaf...... :wink:
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Rock on! :rockon:

Lijkt me heel leuk om weer een meeting te houden. Ik ben weer van de partij.

Zal er mijn gedachten de komende tijd eens over laten gaan. Ben het met René eens dat we iets van een zaaltje zouden moeten hebben. Vorig jaar zaten we in een geweldig omgeving, maar het was daardoor helaas niet mogelijk gezellig "bijelkaar" te zitten als groep.

Qua tijd wil ik alvast aangeven dat het van mij best al 's middags mag beginnen. Gaan we gezellig door tot in de late uurtjes... :D

Roland 8)
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

<-- Meld zich, samen met SpaceAce! :dance: :dance: :dance:
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Meeting 2005

Bericht door Petra/VS »

hekkie schreef:Petra gaat geloof ik in november o.i.d. naar Nederland. Zou een ontmoeting te realiseren zijn Petra?
Wij hopen inderdaad eind november naar Nederland te gaan voor een week(je). Ik durf niet te zeggen of een ontmoeting te realiseren valt, want we hebben dan natuurlijk ik weet niet hoeveel familie en vrienden te zien. Het lijkt me wel erg leuk, maar plan alsjeblieft niet om mijn bezoek heen, want dan zou ik me schuldig voelen als het niet zou lukken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Hoi Marjan,

Op ons kan je zeker rekenen :rockon: of deed je dat al :?:
Net als vorig jaar ergens in het midden van NL en met openbaarvervoer berijkbaar.
Ben net als Rene en Roland ook bang ik dat de oude lokatie te klein is, misschien een paar honderd meter verder de jaarbeurs afhuren :wink:
Vanaf een uur of 14:00 tot :?: :?: laat :!:
Ik kan eventueel een laptop en beamer meenemen zodat foto's groot vertoond kunnen worden vanaf CDR.
Gr.
Rob en Annie
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

hekkie schreef: Zoiets zit ik ook al aan te denken. Heb jij geen connecties met een Amerikaanse Basis o.i.d.????? Dat leek mij ook wel supergaaf...... :wink:
Dat zou wel heeeeel erg gaaf zijn. Helaas beschik ik niet over die connecties en... is de enige Amerikaanse basis in Nederland al lange tijd geleden opgeheven, helaas.. maar het idee was leuk. :D
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Rob schreef: Op ons kan je zeker rekenen :rockon: of deed je dat al :?:
Uiteraard,,,,,, :beerchug:
misschien een paar honderd meter verder de jaarbeurs afhuren :wink:
Vanaf een uur of 14:00 tot :?: :?: laat :!:
Ik kan eventueel een laptop en beamer meenemen zodat foto's groot vertoond kunnen worden vanaf CDR
.

Dit zijn hele goede ideeen! Staat genoteerd.
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Meeting 2005

Bericht door hekkie »

Petra/VS schreef:Wij hopen inderdaad eind november naar Nederland te gaan voor een week(je). Ik durf niet te zeggen of een ontmoeting te realiseren valt, want we hebben dan natuurlijk ik weet niet hoeveel familie en vrienden te zien. Het lijkt me wel erg leuk, maar plan alsjeblieft niet om mijn bezoek heen, want dan zou ik me schuldig voelen als het niet zou lukken.
Alle begrip Petra. We zullen zien.......
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Roos*
Amerikafan

Bericht door Roos* »

Naar mijn weten zit er in Schinnen nog een amerikaanse basis.
Eric
Amerikakenner

Bericht door Eric »

ik zou kunnen zorgen voor een zaal (gratis), maar dat is dan België...wel tegen de Nederlandse grens (Sluis).
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

Ben zelf nog maar sinds heel kort lid van dit forum, maar ik vind het een leuk idee en kom graag!
Jan Gijs
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

American Roadhouse?

Bericht door nieuwenoord »

Ik ben toevallig vorige week in het American Roadhouse geweest in Zaltbommel. Geen idee van de prijzen, maar de entourage is érg leuk! Daarnaast ligt het vlak langs de A2, behoorlijk centraal voor de Belgen en Nederlanders denk ik.

Lekker nep-Amerikaans, goed eten, bowlen en karten voor de liefhebbers ...

Ik heb geen idee wat jullie zoeken hoor, maar ik roep maar wat. Aanwezig zijn lijkt me ook leuk trouwens!

Groet,
Monique
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

Ik zal ook van de partij zijn. Al ben ik wellicht op het OV aangewezen. Bereikbaarheid via OV zal, ook voor anderen, mee wegen.
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Vorige keer waren wij nog geen lid van dit forum, dus toen waren we er nog niet bij. Maar we zijn heel benieuwd hoor...... lijkt ons erg leuk om een avondje ervaringen uit te wisselen met andere Amerika-fanaten. Dus tel ons ook maar mee!

Hanz en Henriëtte
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Roland en ik hebben de koppen bij elkaar gestoken en samen willen we wel de coördinatie en de organisatie van de meeting (met jullie hulp) op ons nemen. Als iemand hier bezwaar tegen heeft, mag die dat hier kenbaar maken. Nog iemand anders die 3e lid van het "feestcomité" wil worden? Van harte welkom!

Allereerst hebben we als datum zaterdag 5 november 2005 geprikt, zodat iedereen die mee wil doen ruim van te voren weet (een half jaar!) welke dag je er voor vrij moet houden.

Iedereen kan via dit draadje kenbaar maken of hij of zij in principe graag wil komen, zodat iedereen dat ook kan lezen, maar daarnaast willen we een ieder die zich opgeeft (of al opgegeven heeft) verzoeken om ons te mailen naar dit adres:
hekkietravel@planet.nl
met vermelding van "echte" namen, adres en woonplaats en evt. telefoonnummer. Ook graag er bij zetten of je eigen vervoer hebt of afhankelijk bent van openbaar vervoer. We willen overal rekening mee houden. Misschien kunnen we ook wel iets doen met carpoolen o.i.d.
Opgave verplicht nog tot niets! We willen alleen inventariseren. Eventuele afvallers of bijkomers zien we t.z.t. wel.

Verder graag eventuele ideeën, wensen, suggesties m.b.t. met name de locatie en de invulling van het programma hier vermelden.
Wij zullen dit dan gaan inventariseren en jullie hier t.z.t. over berichten.

Evenals Rob ook al aangaf, moet de locatie niet te klein zijn (ruimte om te babbelen, foto's te bekijken, evt. film te draaien (goed idee Rob!), te eten (evt. in buffetvorm of een BBQ) enz. Ook de tijdsduur moet niet te kort zijn. We hebben ervaring!...... :wink:

We willen deze meeting dan ook houden vanaf 14.00 uur tot in de kleine uurtjes voor de liefhebber. Eten om plm. 18.00 uur.
Iedereen is vrij om te komen en te gaan wanneer die wil. Alleen de maaltijd zal een "vast" item zijn.

Voor de duidelijkheid:
De meeting is voor alle Nederlandse, Belgische en Nederamerikaanse AAforumleden en hun partners.

Dus noteren in de agenda:

zaterdag 5 november 2005 vanaf 14.00 uur

Laat van je horen!

Roland en Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Eric schreef:ik zou kunnen zorgen voor een zaal (gratis), maar dat is dan België...wel tegen de Nederlandse grens (Sluis).
Staat genoteerd Eric. Klinkt niet gek. Heb je er nog meer info over?
Je mag me ook mailen.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Het begin is er, nu de ideeën nog en natuurlijk nog meer leden die het leuk vinden om naar de meeting te komen.

Vorig jaar variëerde de leeftijd van 17 tot 60 jaar, laat je daar dus niet van weerhouden om ook te komen.

Van de meeting van vorig jaar zijn trouwens nog wat foto's gemaakt en zijn samen met de reacties te zien in de topic: Foto's en commentaar Meet-up Utrecht 30 oktober

We rekenen net als vorig jaar op een gezellige bijeenkomst.

Marjan en Roland
Laatst gewijzigd door Coyote op 21 mei 2005, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Re: American Roadhouse?

Bericht door hekkie »

nieuwenoord schreef:Ik ben toevallig vorige week in het American Roadhouse geweest in Zaltbommel. Geen idee van de prijzen, maar de entourage is érg leuk! Daarnaast ligt het vlak langs de A2, behoorlijk centraal voor de Belgen en Nederlanders denk ik.
Lekker nep-Amerikaans, goed eten, bowlen en karten voor de liefhebbers ...
Leuke locatie Monique. We hebben het genoteerd.
Voor wie een kijkje wil nemen: surf naar http://www.american-roadhouse.nl/
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer