Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoe komen we bij een honkbalwedstrijd?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
stijnec
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Hoe komen we bij een honkbalwedstrijd?

Bericht door stijnec »

vanavond gaan we naar de yankees, de wedstrijd begint om 7:05 pm
hoe laat moeten we bij het stadion zijn, we moeten ook nog de kaartjes ophalen bij de will call desk/automaat

bedankt
Afbeelding
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

stijnec schreef:vanavond gaan we naar de yankees, de wedstrijd begint om 7:05 pm
hoe laat moeten we bij het stadion zijn, we moeten ook nog de kaartjes ophalen bij de will call desk/automaat
Ik zou proberen rond 6:00 pm het stadion binnen te gaan. Je hebt dan ruim de tijd om je plekje te zoeken en te genieten van alle bedrijvigheid vóór een baseballgame. Zelf doe ik dat nl. ook altijd.

Veel plezier vanavond! :D

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
stijnec
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door stijnec »

Bedankt Roland, we waren ca 6:15 in het stadion, leuk om eens meed te maken, alleen het einde hebben we niet gehaald omdat het erg koud was, en wij daar niet goed genoeg op gekleed waren. Met ons gingen ook veel andere fans al huiswaarts, maar dat zal wel met de stand te maken hebben gehad :D
Afbeelding
michael66
Amerikakenner

Bericht door michael66 »

6-4 verlies ... jammer.

Als ik wedstrijden van de Tampa Bay Rays bezoek (ja, alleen maar Florida voor mij) ga ik trouwens altijd veel eerder naar het stadion. Meestal ga ik in het weekend en dan hebben ze meestal wel giveaways, oftewel een kadootje zoals een bobblehead (poppetje van een speler met wiebelend hoofd), een pet, broodtrommel, wifflebat of wat dan ook. Maar de oplage is meestal beperkt tot de eerste 5 tot 10 duizend. Dus sta ik minstens een uur voordat het stadion opengaat al voor de deur. En de deur gaat open anderhalf tot twee uur voor de wedstrijd. Totaal dus drie uur vantevoren. Het leuke van de hele belevenis vind ik ook het ouwebeppen met alle andere "vroege" fans. Ze komen echt overal vandaan en hebben allemaal hun eigen verhaal. Dat hoort wat mij betreft echt tot de "belevenis", America's pastime! De wedstrijd zelf ... eigenlijk van ondergeschikt belang.

Maar ja, da's mijn manier.
michachael
Amerikafan

Bericht door michachael »

is er een site waar een overzicht wordt gegeven van ALLE komende honkbalwedstrijden? (dwz: dat je niet op de site van elke ploeg moet gaan kijken wanneer ze spelen..)

thanks

EDIT: http://mlb.mlb.com/mlb/schedule dit zal het wel zijn zeker?

EDIT 2:
voor tickets van alle sporten in USA: http://orders.tickettriangle.com/sports.aspx
angelab
Amerikafan

Bericht door angelab »

Hallo allemaal,
wij zijn eind september in new york en willen een wedstrijd bijwonen van de NY Yankees, nu is dat mogelijk op de data dat wij er zijn en heb al gezien dat je de tickets op vele manieren kan bestellen nu heb ik 2 vraagjes:

- wat is de bleachers? ik zie namelijk op de plattegrond dat het een andere tribune is, wat houd dit in en iemand ervaring met deze plaatsen?
- hoe is het mogelijk om (zoals ik lees op het forum) de tickets af te halen bij de will call desk? ik zie alleen maar thuis bezorg mogelijkheden?

Alvast bedankt!
Angela
2008 West USA: http://heukelumgoes2theusa2008.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
michael66
Amerikakenner

Bericht door michael66 »

Bleachers = outfield-plaatsen. Zie Wikipedia:
In baseball stadiums, the bleachers are usually located beyond the outfield fences. However, center-field bleachers are located in the line of sight of the batter, and the presence of fans makes it difficult for the batter to pick out the ball. As a result, most stadiums have vacant areas or black backgrounds where the seats would be. This is known as the Batter's eye. Yankee Stadium has featured black-painted vacant bleachers -- nicknamed the black by baseball fans -- since it reopened in 1976 after a two-year renovation. In the original Stadium, the center-field section of the bleachers was originally occupied, though from the 1950s they were obscured with a portable screen. Bleachers can be used for all sports known.
Will Call is meestal alleen als je bestelt via de officiële website van de club waar je heen wilt. Zie die van de Yankees. De thuiswedstrijden van de Yankees zijn vaak echter al uitverkocht (zeker aan het einde van de competitie eind september, ik heb de laatste drie wedstrijden even bekeken: uitverkocht!) via de officiële kanalen en dan kun je alleen nog kaartjes kopen via zogenaamde ticket-brokers. Een bekende is bijv. www.tickco.com die voor 21 sept (laatste wedstrijd) begint bij $194 en 20 sept bij $52 (bleachers). Maar ben er dan wel snel bij, want de schaarste wordt steeds groter = duurder.

NB: De Yankees spelen in september alleen thuiswedstrijden van de 12e t/m de 21e.
rijkie
Amerika-newbie

Bericht door rijkie »

Hoi,
Ik wil in september naar een honkbalwedstrijd in het Shea Stadium. (Mets) Ik lees op deze site; http://newyork.mets.mlb.com/nym/ballpar ... jsp#subway dat je naar het Shea Stadium komt met lijn 7. Weet iemand hoelang deze trein erover doet?
Alvast bedankt!
Marijke.
23-09 tot 30-09 NYC !!!
michachael
Amerikafan

Bericht door michachael »

Dries Molemans schreef:Wij gaan op 30 juni '08 naar game van de Yankees tegen Texas Rangers. Tickets besteld op http://www.razorgator.com
Ben eens benieuwd want heb geen idee aan wat me te verwachten... :D
en, hoe was het? :)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer