Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Deze Route: Mogelijk / krap / onmogelijk?
-
Danielle&Chris
- Amerika-ontdekker
Deze Route: Mogelijk / krap / onmogelijk?
Hoi hoi,
Ik wil even jullie mening.
De globale reis: Los Angeles, rit naar San Fransisco, rijden via de NP Parken naar Las Vegas, vliegen naar Buffalo voor de Niagara, Amtrak naar New York, verblijf NY (trip Washington) vliegen Miami, (trip Everglades) (trip Orlando) vlucht naar huis.
Een onderdeel van de reis is het bezoeken/langsrijden van een aantal National parken. We weten dat we een strak schema hebben en dat we dus niet alle parken rustig kunnen bekijken, maar gaan voor de highlights.
Nu hebben we geen idee of onze route: Haalbaar, Zeer krap maar haalbaar of onmogelijk is.
Hierbij de route.
Advies en tips zijn van harte welkom. (Tijden zijn bij benadering)
San Francisco naar Las Vegas, met een huurauto, midden oktober.
Dag 1:
05.00 uur: Vertrek San Fransisco naar Yosemite NP ( 4 uur rijden)
10.00 uur: Aankomst Yosemite NP (hele dag) trails lopen
Overnachten in de buurt van Yosemite NP
Dag 2:
07.00 uur: Trail lopen Yosemite NP
12.00 uur: Vertrek Yosemite NP naar Kings & Sequoia NP (4 uur rijden)
17.00 uur: In buurt van Kings & Sequoia NP overnachten.
Dag 3:
07.00 uur: Vertrek Kings & Sequoia NP en via Death Valley naar Las Vegas (9 uur rijden)
17.00 uur: Aankomst Las Vegas
In de buurt van Las Vegas wat rusten en eten
19.00 uur: Vertrek Las Vegas richting Zion NP (1.5 uur rijden)
21.00 uur: Halverwegen tussen Las Vegas en Zion NP overnachten
Dag 4:
07.00 uur: Vertrek . (1,5 uur rijden)
09.00 uur: Aankomst Zion NP (Kort bekijken)
13.00 uur: Vertrek Zion NP
Door Zion NP heen rijden naar Bryce Canyon ( 4 uur rijden)
18.00 uur: Aankomst Bryce Canyon NP (zonsondergang?)
Overnachten in buurt van Bryce.
Dag 5:
07.00 uur: Bryce Canyon bekijken (hele dag)
18.00 uur: Vertrek Bryce Canyon naar Antilope Canyon. (4 uur rijden)
22.00 uur: Aankomst Antilope Canyon
In buurt van Page overnachten.
Dag 6:
09.00 uur: Antilope Canyon bekijken (kort bekijken)
13.00 uur: Vertrek Antilope Canyon naar Grand Canyon. ( 4 uur rijden)
18.00 uur: Aankomst Grand Canyon. (zonsondergang?)
In buurt van Grand Canyon overnachten.
Dag 7:
06.00 uur: Bezoek Grand Canyon o.a. (helicopter) vlucht, raften (zonsopgang?)
13.00 uur: Vertrek Grand Canyon naar Hooverdam/Lake Mead (5 uur rijden)
18.00 uur: Aankomst Hooverdam/Lake Mead
21.00 uur: Vertrek Hooverdam/Lake Mead (1 uur rijden)
22.00 uur: Aankomst Las Vegas
Overnachten Las Vegas
(Evt hebben we nog een mogelijkheid om er een halve dag langer over te doen)
We willen nl eigelijk ook nog raften op de Colorado.
Ik wil even jullie mening.
De globale reis: Los Angeles, rit naar San Fransisco, rijden via de NP Parken naar Las Vegas, vliegen naar Buffalo voor de Niagara, Amtrak naar New York, verblijf NY (trip Washington) vliegen Miami, (trip Everglades) (trip Orlando) vlucht naar huis.
Een onderdeel van de reis is het bezoeken/langsrijden van een aantal National parken. We weten dat we een strak schema hebben en dat we dus niet alle parken rustig kunnen bekijken, maar gaan voor de highlights.
Nu hebben we geen idee of onze route: Haalbaar, Zeer krap maar haalbaar of onmogelijk is.
Hierbij de route.
Advies en tips zijn van harte welkom. (Tijden zijn bij benadering)
San Francisco naar Las Vegas, met een huurauto, midden oktober.
Dag 1:
05.00 uur: Vertrek San Fransisco naar Yosemite NP ( 4 uur rijden)
10.00 uur: Aankomst Yosemite NP (hele dag) trails lopen
Overnachten in de buurt van Yosemite NP
Dag 2:
Dag 3:
07.00 uur: Vertrek Kings & Sequoia NP en via Death Valley naar Las Vegas (9 uur rijden)
21.00 uur: Halverwegen tussen Las Vegas en Zion NP overnachten
Dag 4:
07.00 uur: Vertrek . (1,5 uur rijden)
09.00 uur: Aankomst Zion NP (Kort bekijken)
13.00 uur: Vertrek Zion NP
Door Zion NP heen rijden naar Bryce Canyon ( 4 uur rijden)
18.00 uur: Aankomst Bryce Canyon NP (zonsondergang?)
Overnachten in buurt van Bryce.
Dag 5:
07.00 uur: Bryce Canyon bekijken (hele dag)
18.00 uur: Vertrek Bryce Canyon naar Antilope Canyon. (4 uur rijden)
22.00 uur: Aankomst Antilope Canyon
In buurt van Page overnachten.
Dag 6:
09.00 uur: Antilope Canyon bekijken (kort bekijken)
13.00 uur: Vertrek Antilope Canyon naar Grand Canyon. ( 4 uur rijden)
18.00 uur: Aankomst Grand Canyon. (zonsondergang?)
In buurt van Grand Canyon overnachten.
Dag 7:
06.00 uur: Bezoek Grand Canyon o.a. (helicopter) vlucht, raften (zonsopgang?)
13.00 uur: Vertrek Grand Canyon naar Hooverdam/Lake Mead (5 uur rijden)
18.00 uur: Aankomst Hooverdam/Lake Mead
21.00 uur: Vertrek Hooverdam/Lake Mead (1 uur rijden)
22.00 uur: Aankomst Las Vegas
Overnachten Las Vegas
(Evt hebben we nog een mogelijkheid om er een halve dag langer over te doen)
We willen nl eigelijk ook nog raften op de Colorado.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Deze Route: Mogelijk / krap / onmogelijk?
Het is inderdaad een erg krap schema, je komt verschillende keren laat in de avond ergens aan nu is het rijden in het donker in Amerika heel anders dan in Europa.
Ten eerste is het daar meestal echt donker, geen verlichting (ook niet langs de snelwegen) bebording en belijning die niet of zeer slecht reflecterend is, veel meer kans op (groot) wild op de weg en op sommige plaatsen ook loslopend vee (dat geeft erg grote deuken).
In de periode dat jullie willen is het rond 19:00 uur al donker en het wordt er ook erg snel donker (de schemerperiode is hooguit 15 minuten)
Misschien moet je de planning nog eens opnieuw bekijken met bovenstaande informatie in het achterhoofd.
Rob
Ten eerste is het daar meestal echt donker, geen verlichting (ook niet langs de snelwegen) bebording en belijning die niet of zeer slecht reflecterend is, veel meer kans op (groot) wild op de weg en op sommige plaatsen ook loslopend vee (dat geeft erg grote deuken).
In de periode dat jullie willen is het rond 19:00 uur al donker en het wordt er ook erg snel donker (de schemerperiode is hooguit 15 minuten)
Misschien moet je de planning nog eens opnieuw bekijken met bovenstaande informatie in het achterhoofd.
Rob
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zie zo snel niet wanneer jullie gaan, maar als het inderdaad zo vroeg donker is als Rob aangheeft, vind ik Rob nog mild met zijn "erg krap" oordeel.
Erg vermoeiend, geen ruimte voor tegenvallers als slecht weer, kiespijn of een lekke band, en geen ruimte om te eten, boodschappen doen etc.
Je schrijft overal: overnachten in de buurt van. Met zo'n schema heb je echter geen tijd om nog van buiten een park naar het park te rijden, dus zorg ervoor dat je in de parken overnacht, zoals bij Sequoia.
Als de Tioga Pass open is, is dat een snellere route via DV naar Las Vegas.
De rest van dag 3 is eigenlijk te gek voor woorden. Een rit van 9 uur is al veel (en dan heb je in DV nog niets bekeken) en dan eten en nog verder doorrijden?
Marianne
Erg vermoeiend, geen ruimte voor tegenvallers als slecht weer, kiespijn of een lekke band, en geen ruimte om te eten, boodschappen doen etc.
Je schrijft overal: overnachten in de buurt van. Met zo'n schema heb je echter geen tijd om nog van buiten een park naar het park te rijden, dus zorg ervoor dat je in de parken overnacht, zoals bij Sequoia.
Eigenlijk is het vrij zinloos om langs Sequoia te rijden, je hebt geen tijd voor in het park voorzien. De sequoia's kun je alleen maar zien door een eind te lopen.Dag 2:
Dag 3:
Als de Tioga Pass open is, is dat een snellere route via DV naar Las Vegas.
De rest van dag 3 is eigenlijk te gek voor woorden. Een rit van 9 uur is al veel (en dan heb je in DV nog niets bekeken) en dan eten en nog verder doorrijden?
Marianne
- Baia
- Amerikakenner
- Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
- Contacteer:
Sorry, maar deze route is echt onmogelijk. Een zuidwesttour in 7 dagen.... Ik ga 4 weken, en kom nog tijd tekort. Dit is een typisch voorbeeld van "overal geweest, weinig gezien".
Ik zou je reis in 3 splitsen. Ga dit jaar 3 weken naar het zuiwesten, wanneer je weer genoeg gespaard hebt 3 weken naar het noordoosten, en nog een paar jaar later 3 weken naar het zuidoosten. Dat is mijn voorstel, maar ik kan best begrijpen als dat even onmogelijk is als de route die je nu hebt uitgestippeld.
Ik zou je reis in 3 splitsen. Ga dit jaar 3 weken naar het zuiwesten, wanneer je weer genoeg gespaard hebt 3 weken naar het noordoosten, en nog een paar jaar later 3 weken naar het zuidoosten. Dat is mijn voorstel, maar ik kan best begrijpen als dat even onmogelijk is als de route die je nu hebt uitgestippeld.
Dag 1: zo vroeg weg in het donker is misschien niet echt nodig. Vier uur rijden naar Yosemite, inderdaad kun je in de middag nog wel wat zien. Overnachten in, niet in de buurt van Yosemite.
Moet dan ws wel mogelijk zijn in 2 dagen naar LV te rijden, veel in de auto. Verder zal denk ik niet lukken. Sequioa hoef je inderdaad niet op te nemen met dit tempo.
Dag 4: er zijn inderdaad reizen die LV-Zion-Bryce doen met bliksembezoek aan Zion. Je ziet er dan niet veel van.
Dag 5: kan wel, maar vertrek dan begin van de middag uit Bryce, een halve dag om een korte trail te lopen en een aantal viewpoints vanuit de auto te zien.
Dag 6 en 7: ken ik zelf niet, lijkt me niet te doen om 's morgens GC rond te toeren en 's middags nog naar LV te rijden. Hier heb je in elk geval een halve dag meer voor nodig. Raften kan trouwens volgens mij niet in GC National Park, kan alleen als je een meerdaagse trip door de hele Canyon maakt.
Samengevat: veel in de auto, af en toe een viewpoint, en misschien een enkele trail. Dus achteraf overal nog een keer willen terugkomen.. En dan nog door naar Niagara Falls, New York, Washington en Florida.... Ik zou misschien toch nog iets voor een volgende reis bewaren.
groet, Alje
Moet dan ws wel mogelijk zijn in 2 dagen naar LV te rijden, veel in de auto. Verder zal denk ik niet lukken. Sequioa hoef je inderdaad niet op te nemen met dit tempo.
Dag 4: er zijn inderdaad reizen die LV-Zion-Bryce doen met bliksembezoek aan Zion. Je ziet er dan niet veel van.
Dag 5: kan wel, maar vertrek dan begin van de middag uit Bryce, een halve dag om een korte trail te lopen en een aantal viewpoints vanuit de auto te zien.
Dag 6 en 7: ken ik zelf niet, lijkt me niet te doen om 's morgens GC rond te toeren en 's middags nog naar LV te rijden. Hier heb je in elk geval een halve dag meer voor nodig. Raften kan trouwens volgens mij niet in GC National Park, kan alleen als je een meerdaagse trip door de hele Canyon maakt.
Samengevat: veel in de auto, af en toe een viewpoint, en misschien een enkele trail. Dus achteraf overal nog een keer willen terugkomen.. En dan nog door naar Niagara Falls, New York, Washington en Florida.... Ik zou misschien toch nog iets voor een volgende reis bewaren.
groet, Alje
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
@ Marianne, de reis is voor midden oktober.
-
Danielle&Chris
- Amerika-ontdekker
Jammer, jammer.
Bedankt voor alle tips. Ik wist niet echt hoe ik het moest inschatten.
Ik was er al bang voor dat het (veel) te veel zou zijn.
Dit stuk is ook wel het volste omdat er zoveel moois is in deze regio.
Mischien dat we ooit nog terug komen, maar in principe gaan we maar 1 x naar hetzelfde land.
Iemand nog ideeen over een evt andere route beginnend met Yosemite, Grand Canyon en eindigen in Las Vegas in 7 dagen, (liefs met Bryce / Antilope erbij?)
Groetjes Danielle
Bedankt voor alle tips. Ik wist niet echt hoe ik het moest inschatten.
Ik was er al bang voor dat het (veel) te veel zou zijn.
Dit stuk is ook wel het volste omdat er zoveel moois is in deze regio.
Mischien dat we ooit nog terug komen, maar in principe gaan we maar 1 x naar hetzelfde land.
Iemand nog ideeen over een evt andere route beginnend met Yosemite, Grand Canyon en eindigen in Las Vegas in 7 dagen, (liefs met Bryce / Antilope erbij?)
Groetjes Danielle
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Kijk, ik kan me die instelling indenken, als je een "gewoon" land bezoekt. Maar dit is het op twee na grootste land ter wereld, waarin vrijwel alle klimaten voorkomen. Dat kun je toch niet verwachten in drie weken "gezien" te hebben? In feite moet je de staten als landen bekijken, misschien, dat dat een beter perspectief geeft. Zeker als dit je enige bezoek zou zijn is het zonde om zo langs alles te racen.Danielle&Chris schreef:.
Groetjes Danielle
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Daar sluit ik me bij aan! Als je dit schema aanhoudt ben je straks op veel plekken geweest, maar is de kans groot dat je niet de tijd hebt gehad om er ook van te genieten.
Eerlijk gezegd word ik al moe als ik jullie planning bekijk, ik zou direct aansluitend nog een vakantie nodig hebben om weer een beetje bij te komen!
Eerlijk gezegd word ik al moe als ik jullie planning bekijk, ik zou direct aansluitend nog een vakantie nodig hebben om weer een beetje bij te komen!
-
Danielle&Chris
- Amerika-ontdekker
Dat is het moeilijkse, besluiten wat je wel en wat je niet wilt/moet zien.
Dit is het moment om te gaan "hakken" in de reis en kijken wat mogelijk en onmogelijk is.
Alvast wel te rusten !
groetjes Danielle
Dit is het moment om te gaan "hakken" in de reis en kijken wat mogelijk en onmogelijk is.
Alvast wel te rusten !
groetjes Danielle
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je dit schema hebt,kan je net zo goed alleen een ticket boeken,en goed naar beneden kijken,dan heb je Amerika ook gezien.
Die 3 weken zou ik lekker besteden aan of de oost, of de west kust,en het principe "maar 1x naar een land" vergeten.
Alsof je na 1x heel Amerika gezien hebt....
Trouwens toch een wat raar principe,tenzij je in alle landen van de wereld geweest wil zijn,maar je doet jezelf enorm tekort met dat soort principes.
Die 3 weken zou ik lekker besteden aan of de oost, of de west kust,en het principe "maar 1x naar een land" vergeten.
Alsof je na 1x heel Amerika gezien hebt....
Trouwens toch een wat raar principe,tenzij je in alle landen van de wereld geweest wil zijn,maar je doet jezelf enorm tekort met dat soort principes.
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Maar dit moet toch ook niet fijn zijn. Steeds op je horloge kijken of het uur alweer voorbij is.Danielle&Chris schreef:
Dag 7:
06.00 uur:
13.00 uur:
18.00 uur:
21.00 uur:
22.00 uur:
Dus je gaat alleen eten in Las Vegas (binnen 2 uur)? Zonde! Het is daar zo leuk.17.00 uur: Aankomst Las Vegas
Eigenlijk zou ik de hele route schrappen en opnieuw doen, maar er wel voor zorgen dat je ook nog wat ziet en niet alleen in de auto zit.
Succes verder! Groetjes van Marloes
Nee, ze gaan er ook nog rustenlelie schreef:Dus je gaat alleen eten in Las Vegas (binnen 2 uur)? ....17.00 uur: Aankomst Las Vegas
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je hebt dan nbog steeds dezelfde plaatsen/parken, alleen geen Sequoia, dus het blijft eigenlijk te veel. Met een iets andere verdeling zou je dan zoiets krijgen:Danielle&Chris schreef:Iemand nog ideeen over een evt andere route beginnend met Yosemite, Grand Canyon en eindigen in Las Vegas in 7 dagen, (liefs met Bryce / Antilope erbij?)
dag 1 SF - Yosemite
dag 2 Yosemite - DV (via de Tioga Pass als die nog open is, anders via Bakersfield)
dag 3 DV - Zion (of Las Vegas)
dag 4 Zion/Las Vegas - Bryce
dag 5 Bryce - Page
dag 6 Page - Grand Canyon
dag 7 GC - Las Vegas
Ik weet niet hoe het zit met Antelope Canyon in die tijd van het jaar en wat dan het beste moment van de dag is om er naar toe te gaan. Misschien zou je dat toch moeten overslaan en in 1 dag van Bryce naar de GC rijden, dan heb je wat eer ruimte voor de rest, want dit is nog steeds heel, heel erg krap.
Marianne
- Baia
- Amerikakenner
- Contacteer:
dag 1: Aankomst San FranciscoDanielle&Chris schreef: Iemand nog ideeen over een evt andere route beginnend met Yosemite, Grand Canyon en eindigen in Las Vegas in 7 dagen, (liefs met Bryce / Antilope erbij?)
dag 2: San Francisco
dag 3: San Francicsco - Yosemite
dag 4: Yosemite
dag 5: Yosemite
dag 6: Yosemite - Death Valley - Avondje Vegas
dag 7: Vegas
Dit is de enige route waar ik niet moe van zou worden. Wil je nog naar de Grand Canyon in deze route, dan wordt het weer haasten. Antylope Canyon en Bryce-zion kan je al helemaal vergeten. Als ik maar 7 dagen had, deed ik het zoals hierboven.
Edit:
Haha, verdorie, te laat. Inderdaad, goed voorstel Marianne. mar het is nog steeds haasten, vandaar dat ik ook even een rustiger alternatiefje geef
Dan kunnen ze kiezen
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die van jou heeft ook mijn voorkeur, maar ik zou dan zeker een nacht in DV blijven. Alweer moeilijk om te kijken waar je dan een nacht minder zou moeten doen.Baia schreef:dag 1: Aankomst San FranciscoDanielle&Chris schreef: Iemand nog ideeen over een evt andere route beginnend met Yosemite, Grand Canyon en eindigen in Las Vegas in 7 dagen, (liefs met Bryce / Antilope erbij?)
dag 2: San Francisco
dag 3: San Francicsco - Yosemite
dag 4: Yosemite
dag 5: Yosemite
dag 6: Yosemite - Death Valley - Avondje Vegas
dag 7: Vegas
Dit is de enige route waar ik niet moe van zou worden. Wil je nog naar de Grand Canyon in deze route, dan wordt het weer haasten. Antylope Canyon en Bryce-zion kan je al helemaal vergeten. Als ik maar 7 dagen had, deed ik het zoals hierboven.
Edit:
Haha, verdorie, te laat. Inderdaad, goed voorstel Marianne. mar het is nog steeds haasten, vandaar dat ik ook even een rustiger alternatiefje geef![]()
Dan kunnen ze kiezen
Marianne
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dit was ook mijn eerste reactie toen ik dit las. Zelfs bij een "gewoon" land kun je met één keer bezoeken nooit alles hebben gezien, maar in Amerika moet je dit principe echt laten varen.Petra/VS schreef:Kijk, ik kan me die instelling indenken, als je een "gewoon" land bezoekt. Maar dit is het op twee na grootste land ter wereld, waarin vrijwel alle klimaten voorkomen. Dat kun je toch niet verwachten in drie weken "gezien" te hebben? In feite moet je de staten als landen bekijken, misschien, dat dat een beter perspectief geeft. Zeker als dit je enige bezoek zou zijn is het zonde om zo langs alles te racen.Danielle&Chris schreef:.
Groetjes Danielle
Geloof me, je krijgt zo'n ontzettende spijt naderhand als je niet de tips hier ter harte neemt. Want hoe ga je reageren als jij mensen naderhand vertelt waar je geweest bent, en zij vragen 'heb je dit en dat en zus en zo ook gezien?'
Het enige wat je dan kunt antwoorden is dat je er langs bent gereden, maar dat je van de plek zelf niets of niet veel hebt kunnen zien vanwege jullie te drukke schema... en dat is erg zonde van de tijd, de moeite en het geld die je erin steekt. Het zal in ieder geval zo geen echt voldoening gevende reis worden...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Als ze alleen maar highlights willen zien zou ik geen 2 volle dagen in Yosemite gaan zitten.
Rond Las Vegas heb je nog Red Rock Canyon en Valley of Fire, Lake Mead.
Ik zou er dan eerder voor kiezen om een dag langer in Las Vegas te zijn, dan kan je in de avond naar de strip en overdag, andere dingen doen.
Ik zou er dan eerder voor kiezen om een dag langer in Las Vegas te zijn, dan kan je in de avond naar de strip en overdag, andere dingen doen.
- Baia
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ja, daar was ik ook nog over aan het twijfelen. En je hebt gelijk. Als je enkel highlights wilt zien in Yosemite is 1 dag misschien wel ok. En dan die extra dag voor Las Vegas.
Zelf zou ik echter nooit naar Yosemite gaan enkel voor de highlights. Zoveel moois dat ik daar over gehoord heb!
Zelf zou ik echter nooit naar Yosemite gaan enkel voor de highlights. Zoveel moois dat ik daar over gehoord heb!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, goed plan, zeker gezien de tijd van het jaar.Annie schreef:Als ze alleen maar highlights willen zien zou ik geen 2 volle dagen in Yosemite gaan zitten.
Of neem Bodie en Mono Lake nog mee als de route via de Tioga Pass gaat.
Maar ik zou zeker voldoende tijd voor Death Valley en (de omgeving van) Las Vegas nemen. Misschien zelfs Zion vanuit Las Vegas?
Maar dan zitten we alweer ver boven die 7 dagen. :hm:
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 1914 Weergaves
-
Laatste bericht door Ashley123!