Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat krijg je te eten aan boord van de KLM ?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Wat krijg je te eten aan boord van de KLM ?

Bericht door phillybilly »

Ineke schreef: Iemand ervaring met vegetarische maaltijden?
Ja :)

Kai heeft bij onze vorige reis met boeken voor de grap "fruitplate" aangekruist...... hij kreeg dus ipv chicken or pasta een schaal met heerlijke stukken vers fruit en een kaiserbroodje. Heerlijk! de volgende keer nemen we samen vegetarisch, ben benieuwd.
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

M&M+D schreef:Nou dan zitten we lekker bij elkaar in de buurt, maar zitten jullie achter elkaar??????
Grappig nu al mensen leren kennen die dan ook gaan.
En hoe is jullie gezinssamendeling?
Wij Man 43, vrouw, 40 en zoon 13
Wij pikken bij Alamo de auto op en gaan naar de Best Western Coyote Point Inn in San Mateo in de buurt van het vliegveld.

groetjes Marian
Hoi Marian,

Wij gaan met vrienden uit Hamburg, voor ons de 3e campertrip, voor hun de 1e.
Gezinssamenstelling:
Wij;
Man 55, vrouw 45, zoon 21 en dochter 18
Vrienden;
Man 50, vrouw 44, zoon 16
Rij 52 hebben wij helemaal, van 53 en 54 de aisle en midden stoel.

Waar zitten jullie? Wat zijn jullie plannen voor Amerika?

Groeten,
Jan Gijs
Jan Gijs
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

In juni serveert de KLM de volgende gerechten:
AMSTELVEEN - De maaltijden die KLM serveert in de World Business Class zijn vanaf 1 juni in ‘EK-sferen’. Met het oog op Euro 2008 in Zwitserland en Oostenrijk zijn alle gerechten in de World Business Class gecreëerd door een Zwitserse topchef. De begeleidende wijnen komen uit Oostenrijk. KLM serveert de nieuwe maaltijden op intercontinentale vluchten vanaf Schiphol.

De Zwitserse topkok Andy Zaugg, bekend van restaurant Zum Alten Stefan in Solothurn, zegt met zijn gerechten in de World Business Class een ‘Europese sfeer’ te willen overbrengen. Restaurant Zum Alten Stefan behoort tot de Jeunes Restaurateurs d’Europe, een prestigieuze gastronomische alliantie waarmee KLM al enige jaren samenwerkt.

Ook passagiers in de economy class bij KLM krijgen andere maaltijden voorgeschoteld. Passagiers in de goedkoopste vervoersklasse krijgen meer te kiezen. Ze kunnen daarbij kiezen uit westerse en oosterse gerechten. De westerse maaltijd wordt geleverd door de Franse voedselproducent Maille; Conimex leverg de oosterse maaltijd.

Naast de nieuwe maaltijden van Andy Zaugg, Maille en Conimex zijn er nog meer vernieuwingen in de maaltijdservice aan boord. In de World Business Class heeft de tweede maaltijd een Spaans tintje. Op het menu staan dan onder andere Gazpacho, Paella en Crema Catalana. In de Economy Class wordt een ontbijtbox met vernieuwde inhoud geserveerd, ontwikkeld in nauwe samenwerking met Becel.
Het lijkt erop dat ook in economy deze maand niet de vraag "chicken or pasta" gesteld gaat worden. :D

Harry
Ineke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Ineke »

Het lijkt erop dat ook in economy deze maand niet de vraag "chicken or pasta" gesteld gaat worden.
Maar vanaf juli zeker weer chicken or pasta?

gr, Ineke
www.ine1149.web-log.nl
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Ik neem de laatste jaren altijd m'n eigen eten mee. Dan weet ik in ieder geval wat ik eet. Altijd een grote bak met fruit, noten, een stukje kaas, wat yoghurt, dingen die ik lekker vind. Zelfs als ik business class vlieg, neem ik eten mee, al is het wat minder.
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
Eugeni
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Eugeni »

Harry schreef: Het lijkt erop dat ook in economy deze maand niet de vraag "chicken or pasta" gesteld gaat worden. :D Harry
Wij zijn 11 mei teruggekomen met de KLM vanaf Dallas en de vraag was wél "chicken or pasta". Ook in economy was tijdens de vlucht snaaigoed te krijgen. Achterin (waar wij zaten) stond bij het keukentje een 'tafeltje' met mini marsjes en dat soort spul.
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Eugeni schreef: Wij zijn 11 mei teruggekomen met de KLM vanaf Dallas en de vraag was wél "chicken or pasta". Ook in economy was tijdens de vlucht snaaigoed te krijgen. Achterin (waar wij zaten) stond bij het keukentje een 'tafeltje' met mini marsjes en dat soort spul.
Misschien ben ik wel makkelijk maar ik vind het allemaal wel lekker, chicken or pasta, het maakt me niet zo veel uit, ik lust nu eenmaal alles en vind het best te eten. (alleen al het idee dat ik zelf niet hoef te koken trekt me wel)
Het is ook wel een soort onderbreking van de reis, het meest irritante vind ik meestal het geworstel met je ellebogen met je buurman-of vrouw, dan heb ik liever iets dat ik gewoon met mijn vork kan bewerken dan moeilijk moet gaan doen met een plastic mes. :?
Ik heb een paar jaar geleden bij de KLM ook wel eens een gehaktbal met spercibonen en aardappels gehad, het kan dus wel anders.
michael66
Amerikakenner

Bericht door michael66 »

paula58 schreef:Ik heb een paar jaar geleden bij de KLM ook wel eens een gehaktbal met spercibonen en aardappels gehad, het kan dus wel anders.
Was dat kippengehakt? Of pastagehakt?
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Eugeni schreef:
Harry schreef: Het lijkt erop dat ook in economy deze maand niet de vraag "chicken or pasta" gesteld gaat worden. :D Harry
Wij zijn 11 mei teruggekomen met de KLM vanaf Dallas en de vraag was wél "chicken or pasta". Ook in economy was tijdens de vlucht snaaigoed te krijgen. Achterin (waar wij zaten) stond bij het keukentje een 'tafeltje' met mini marsjes en dat soort spul.
Het menu wat ik geplaatst heb gaat in op 1 juni, en ik bedoel dus ook dat er in juni wat anders gevraagt zal worden. :D
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer