Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat krijg je te eten aan boord van de KLM ?
Wat krijg je te eten aan boord van de KLM ?
Hoi
Wij vliegen op 26 juli naar San Francisco met de KLM, ik ben al een tijdje aan het zoeken naar wat je te eten krijgt aan boord.
Gek dat je dat niet op hun site kunt vinden, sommige andere maatschapijen vermelden dit wel.
Weet iemand dit?
Groetjes Marian
Wij vliegen op 26 juli naar San Francisco met de KLM, ik ben al een tijdje aan het zoeken naar wat je te eten krijgt aan boord.
Gek dat je dat niet op hun site kunt vinden, sommige andere maatschapijen vermelden dit wel.
Weet iemand dit?
Groetjes Marian
Re: Wat krijg je te eten aan boord van de KLM ?
Wij kregen vorig jaar, voor mij althans, iets onduidelijks met kip erin.
Nou blief ik geen kip, dus vroeg om alleen het bijbehorende broodje en een biertje...
Dat kreeg ik en elke keer, als die steward weer langs kwam, vroeg hij of ik nog een broodje en een biertje wilde.
Heb uiteindelijk vijf broodjes en twee biertjes gehad. Prima service...
Groetjes,
Paul
Nou blief ik geen kip, dus vroeg om alleen het bijbehorende broodje en een biertje...
Dat kreeg ik en elke keer, als die steward weer langs kwam, vroeg hij of ik nog een broodje en een biertje wilde.
Heb uiteindelijk vijf broodjes en twee biertjes gehad. Prima service...
Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
"Chicken or paaaasta?"
-
JGK
- Amerikakenner
- Contacteer:
Als je ook om 11:10 uur vliegt wordt het gezellig :dance:M&M+D schreef:Hoi
Weet iemand dit?
Groetjes Marian
Wij zitten op rij 52, 53 en 54 (rechterkant)
Gaan jullie misschien ook nog naar het Holiday Inn Golden Gate ??
Jan Gijs
- Ineke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Die "chicken or pasta" (bij elke maatschappij) ben ik zooooo zat, ik heb voor mijn vlucht in oktober een vegetarische maaltijd aangevraagd (en dan wordt je ook nog eens lekker als eerste bediend :dance: , althans, dat hoop ik)
Iemand ervaring met vegetarische maaltijden?
groet, Ineke
www.ine1149.web-log.nl
Iemand ervaring met vegetarische maaltijden?
groet, Ineke
www.ine1149.web-log.nl
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Meestal krijg je de vraag "do you want chicken or pasta" , oftewel kip of pasta, zo af en toe heeft KLM een bepaalt thema in het eten bv. China of Brazilie, maar het standaard eten is meestal kip of pasta, en dan aangevuld met een broodje en een salade(tje), en een klein toetje, ongeveer midden in de vlucht krijg je een ijsje, en dan later nog een keer een snack, meestal een soort tosti.
Dat is dus als je economy class vliegt, als je business class vliegt is het eten heel wat beter en vooral smakelijker, het tafeltje wordt gedekt en je krijgt gewoon mes en vork, als je aan boord gaat krijg je een menu, waarbij je kunt kiezen uit 3 voorgerechten en 3 hoofdgerechten, welke dan gewoon op een bord geserveert worden, voor het nagerecht komen ze langs met een "toetjeskar", daarop staan verschillende taartjes, puddinkjes en kaasjes. Tijdens de vlucht staat er in de keuken van de BC een kar met daarop allerlei chocolade en zoutjes, welke je onbeperkt kunt pakken.
Ik vind het eten in economy best wel lekker (mijn vriend niet, die eet gewoon niets), en in BC is het eten gewoon prima.
Harry
(ik heb het antwoord ook maar even hier geplaats, is hetzelfde als op het "andere" forum)
Dat is dus als je economy class vliegt, als je business class vliegt is het eten heel wat beter en vooral smakelijker, het tafeltje wordt gedekt en je krijgt gewoon mes en vork, als je aan boord gaat krijg je een menu, waarbij je kunt kiezen uit 3 voorgerechten en 3 hoofdgerechten, welke dan gewoon op een bord geserveert worden, voor het nagerecht komen ze langs met een "toetjeskar", daarop staan verschillende taartjes, puddinkjes en kaasjes. Tijdens de vlucht staat er in de keuken van de BC een kar met daarop allerlei chocolade en zoutjes, welke je onbeperkt kunt pakken.
Ik vind het eten in economy best wel lekker (mijn vriend niet, die eet gewoon niets), en in BC is het eten gewoon prima.
Harry
(ik heb het antwoord ook maar even hier geplaats, is hetzelfde als op het "andere" forum)
- Ineke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wel ja, maak ons, armoedzaaiers in de economy classals je business class vliegt is het eten heel wat beter en vooral smakelijker, het tafeltje wordt gedekt en je krijgt gewoon mes en vork, als je aan boord gaat krijg je een menu, waarbij je kunt kiezen uit 3 voorgerechten en 3 hoofdgerechten, welke dan gewoon op een bord geserveert worden, voor het nagerecht komen ze langs met een "toetjeskar", daarop staan verschillende taartjes, puddinkjes en kaasjes. Tijdens de vlucht staat er in de keuken van de BC een kar met daarop allerlei chocolade en zoutjes, welke je onbeperkt kunt pakken.
groet, Ineke
www.ine1149.web-log.nl
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
:sorry: Ineke.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Ik eet ook niets in economy ....Harry schreef: Ik vind het eten in economy best wel lekker (mijn vriend niet, die eet gewoon niets), en in BC is het eten gewoon prima.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- bluemoon
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Och, och arme jongen kan je tere maagje dat arbeidersvoedsel niet verdragen ? 
Crisis ? What Crisis ?
Voorbeelden van vliegtuigmaaltijden kunnen gezien worden op http://www.airlinemeals.net.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Als ik thuis ben, neem ik altijd heerlijk aardappelen, groente en vleesbluemoon schreef:Och, och arme jongen kan je tere maagje dat arbeidersvoedsel niet verdragen ?
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Iedereen weer bedankt voor de tips.
Grappig nu al mensen leren kennen die dan ook gaan.
En hoe is jullie gezinssamendeling?
Wij Man 43, vrouw, 40 en zoon 13
Wij pikken bij Alamo de auto op en gaan naar de Best Western Coyote Point Inn in San Mateo in de buurt van het vliegveld.
groetjes Marian
Nou dan zitten we lekker bij elkaar in de buurt, maar zitten jullie achter elkaar??????JGK schreef:
Als je ook om 11:10 uur vliegt wordt het gezellig :dance:
Wij zitten op rij 52, 53 en 54 (rechterkant)
Gaan jullie misschien ook nog naar het Holiday Inn Golden Gate ??
Grappig nu al mensen leren kennen die dan ook gaan.
En hoe is jullie gezinssamendeling?
Wij Man 43, vrouw, 40 en zoon 13
Wij pikken bij Alamo de auto op en gaan naar de Best Western Coyote Point Inn in San Mateo in de buurt van het vliegveld.
groetjes Marian
Ik heb laatst, bij Deltla airlines, aangegeven dat ik een koshere maaltijd wilde. (Kon online als ik naar mijn redervering keek). Dat is prima bevallen. Lekker eten. Veel beter dan de traditionele 'chicken or pasta'...
Ik heb, godzijdank, al een flinke tijd niet meer gehoord: 'chicken or pasta?'. Laatste paar keren (BA en Lufthansa) heb ik voor in een vliegtuig erg lekker gegeten.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wordt het dan Fish and Chips bij BA en Bratwurst oder Schnitzel bij Lufthansa.Clint schreef:Ik heb, godzijdank, al een flinke tijd niet meer gehoord: 'chicken or pasta?'. Laatste paar keren (BA en Lufthansa) heb ik voor in een vliegtuig erg lekker gegeten.
Hahhaha I wish!
Ik kan me niet alles meer herinneren, maar een aantal zaken die ik bij deze carriers kreeg zijn:
- Stoofpotje (rundvlees, aardappel en boontjes)
- Rijst met een spicy kip
- Pizza
- Warm keizerbroodje met beleg
Ik kan me niet alles meer herinneren, maar een aantal zaken die ik bij deze carriers kreeg zijn:
- Stoofpotje (rundvlees, aardappel en boontjes)
- Rijst met een spicy kip
- Pizza
- Warm keizerbroodje met beleg
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Jaa, maar andersIneke schreef:dus toch wéér chicken.....Rijst met een spicy kip![]()
groet, Ineke
http://www.ine1149.web-log.nl
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Dat heb ik mij ook meermaals afgevraagd als het voor mijn neus werd gezet. Wat krijg ik nu dan weer voor mijn neus ?M&M+D schreef:Hoi
Groetjes Marian
Die bakjes zitten volgens mij ook vol met "remmers", want van een normaal bezoekje aan de wc is de eerste dagen na de vlucht geen sprake.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida