Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe snel is de post in Amerika?
Hoe snel is de post in Amerika?
Een New Yorkse vriendin van me is jarig op het moment dat ik op vakantie ben in Amerika. Ik zou haar graag een kaartje sturen, maar ik vraag me af hoeveel dagen dat kaartje erover zal doen om van Utah (of Wyoming) in New York te belanden. Weet iemand hoe lang zoiets duurt? Dan kan ik bepalen wanneer ik het verstuur!
Re: Hoe snel is de post in Amerika?
Van wat ik kon vinden op de website van United States Postal Service, staat er 1-3 dagen voor, maar meestal kan het over night.
Ik zou dus zeggen, doe het 3-4 dagen van te voren op de bus en dan zou het er moeten zijn. Je zou het eventueel ook later kunnen versturen en er een priority zegel op laten plakken..
Ik zou dus zeggen, doe het 3-4 dagen van te voren op de bus en dan zou het er moeten zijn. Je zou het eventueel ook later kunnen versturen en er een priority zegel op laten plakken..
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
Michaelinos
- Amerika-newbie
Kan iemand mij vertellen wat voor postzegel (soort/bedrag) ik op bijv. een brief of ansichkaart moet plakken als ik iets wil versturen vanuit Amerika naar Nederland?
Bedankt alvast!
Groeten,
Michael
Bedankt alvast!
Groeten,
Michael
Tarieven zijn net verhoogd, nu is het $0.94 voor een briefkaart en voor een brief (tot 28 g) van Amerika naar Nederland.
http://ircalc.usps.gov/
http://ircalc.usps.gov/
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
- Ineke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Tarieven zijn net verhoogd, nu is het $0.94
groet, Ineke
www.ine1149.web-log.nl
-
peet
- Amerikakenner
- Contacteer:
Het ligt ook aan waar je woont. Als je iets stuurt naar iemand die nogal van de bewoonde wereld af woont, dan kan het langer duren. Normaal is het er wel binnen 2 dagen.
Naar Nederland verschilt echt per keer.
Ik stuurde vorig jaar als geintje iemand in Nederland 10 verjaardagskaarten. Elke 3 dagen 1. Sommige kwamen tegelijk aan en sommmige in de verkeerde volgorde.
Naar Nederland verschilt echt per keer.
Ik stuurde vorig jaar als geintje iemand in Nederland 10 verjaardagskaarten. Elke 3 dagen 1. Sommige kwamen tegelijk aan en sommmige in de verkeerde volgorde.
http://www.vandijkjes.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Every day is a gift, not a given right
Every day is a gift, not a given right
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1097 Weergaves
-