Hallo, ik zoek informatie over het nachtleven van Amerika alles ivm de gewoontes de discotheken en de clubs.Als je er iets van weet gelieve het hier even te zeggen.
Alvast bedankt
Wel zoveel mogelijk.Een beetje de vergelijkingen en verschillen tov begië en nederland, vb enkele wetten die er hier niet zijn, welke soorten clubs je hebt welk volk waar binnen mag, zijn er strengere dresscodes, instalaties en prijzen voor inkom en drank? Bekende clubs en waarom ze zo bekend zijn, enkele dj's die er veel draaien ezv... dus alles wat je erover weet.Alvast bedankt
Weet niemand hier iets over te vertellen? of weet iemand site waar ik deze info kan vinden???
Heb al via zoekmachines op internet geprobeerd mat dit leverde echter niet veel op
Ik denk dat je specifieker moet zijn Frederick. Amerika ik een groot land en de (uitgaans)cultuur veschilt drastisch van stad tot stad. De wetten zijn staats, stads en county afhankelijk, maar algemeen geldt dat je onder de 21 meestal geen club inkomt. Verdere zijn er honderduizenden clubs die allemaal hun best doen een eigen identiteit naar buiten te brengen, dus een algemene regel kan ik je niet geven.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.