Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hulp bij info over nachtleven in Amerika ( Eindwerk)

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
djfred
Amerika-newbie

Hulp bij info over nachtleven in Amerika ( Eindwerk)

Bericht door djfred »

Hallo, ik zoek informatie over het nachtleven van Amerika alles ivm de gewoontes de discotheken en de clubs.Als je er iets van weet gelieve het hier even te zeggen.
Alvast bedankt

Grtz Frederick :)
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Dit is wel een hele algemene vraag. Wat wil je allemaal weten?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
djfred
Amerika-newbie

Bericht door djfred »

Wel zoveel mogelijk.Een beetje de vergelijkingen en verschillen tov begië en nederland, vb enkele wetten die er hier niet zijn, welke soorten clubs je hebt welk volk waar binnen mag, zijn er strengere dresscodes, instalaties en prijzen voor inkom en drank? Bekende clubs en waarom ze zo bekend zijn, enkele dj's die er veel draaien ezv... dus alles wat je erover weet.Alvast bedankt

Mvg Frederick
djfred
Amerika-newbie

Bericht door djfred »

Weet niemand hier iets over te vertellen? of weet iemand site waar ik deze info kan vinden???
Heb al via zoekmachines op internet geprobeerd mat dit leverde echter niet veel op

Mvg frederick
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Ik denk dat je specifieker moet zijn Frederick. Amerika ik een groot land en de (uitgaans)cultuur veschilt drastisch van stad tot stad. De wetten zijn staats, stads en county afhankelijk, maar algemeen geldt dat je onder de 21 meestal geen club inkomt. Verdere zijn er honderduizenden clubs die allemaal hun best doen een eigen identiteit naar buiten te brengen, dus een algemene regel kan ik je niet geven.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer