In de buurt van san Fransisco, kan ik je wellicht half moon bay aanraden, mill rose inn B & B, de beste plek om een droomreis af te sluiten, kost een beetje maar is heel mooi, ongeveer een half uurtje van t vliegveld....
Wat grappig dat jij juist half moon bay noemt,ook wij gaan hier 1 dag verblijven ( na 2 dagen san francisco). Maar wij verblijven in het best western half moon bay. Lijkt me ook een droomplek. Deze hebben we ook geboekt via Hotwire voor 139 $ incl tax. Ook nog behoorlijk geprijst maar een stuk voordeliger dan rechtstreeks. http://www.halfmoonbaylodge.com/
op dit forum is echter nagenoeg niks te vinden over half moon bay........
jokaluma schreef:Wat grappig dat jij juist half moon bay noemt,ook wij gaan hier 1 dag verblijven ( na 2 dagen san francisco). Maar wij verblijven in het best western half moon bay. Lijkt me ook een droomplek.
Op dit forum is echter nagenoeg niks te vinden over half moon bay........
Dit lijkt me een heel leuk plaatsje! Ik had er nog niet eerder iets over gelezen.
Lijkt me leuk om dit plaatsje te bezoeken tijdens onze aankomende reis.
De foto's op google earth, en de historische mainstreet zien er heel leuk uit, ook het strand trouwens....
half moon bay ligt slechts op ene half uurtje van san fransisco,
het b en b millr ose inn, kost me 175 dollar voor 1 nacht, maar ik wou de vakantie graag met een beetje mooie overnachting afsluiten vandaar, gemiddeld wil ik rond de 100 dollar betalen voor overnachtingen....
als iemand iets wil vertellen over half moon bay dan hoor ik t graag....
RoyBergen schreef:De foto's op google earth, en de historische mainstreet zien er heel leuk uit, ook het strand trouwens....
half moon bay ligt slechts op ene half uurtje van san fransisco,
het b en b millr ose inn, kost me 175 dollar voor 1 nacht, maar ik wou de vakantie graag met een beetje mooie overnachting afsluiten vandaar, gemiddeld wil ik rond de 100 dollar betalen voor overnachtingen....
als iemand iets wil vertellen over half moon bay dan hoor ik t graag....
ook voor mij !
Wij hebben planmatig de highway 1 moeten schrappen op onze route en we wilden toch de zee inplannen voor de kinderen ( en ons ook ). Op deze site vind je info bij verslag 2006 http://www.borghstijn.info/ over half moon bay.
misschien een apart topicje hierover openen?
Kan er inderdaad misschien iemand een ander draadje opstarten over Half Moon Bay? Niet dat ik het een probleem vind dat er in mijn topic hier over gesproken wordt, alleen lijkt het me gewoon overzichtelijker als er een apart draadje over is.
Dan kunnen mensen weer reageren op onze reis
Edit Mod (Roland): Berichten over Half Moon Bay afgesplitst in een eigen topic.
jokaluma schreef:Bedankt roland,
Welnu heeft nog iemand ervaringen mbt half moon bay?
Graag gedaan!
Ervaringen heb ik niet echt met Half Moon Bay. Ik heb er een keer bij Denny's gegeten en bij de Safeway geshopt. Maar ja, op die ervaringen zit je denk ik niet te wachten.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.