Ik heb hier in Amerika twee SUV's maar als ik wat huur is dat nooit een SUV. Vind ik te duur

Ik blijf een nederlander denk ik dan.
Ik zie er anders enorm veel rijden hier.ned in MO schreef:Wat ik wel grappig vind is dat zoveel mensen een SUV kiezen terwijl er in ned zoveel geklaagd wordt over de SUV.
Dat vond ik ook maar als ik dan naar het regeringsbeleid kijk (anti SUV wat ik belachelijk vind) en dan al die treehuggers die banden lekprikken en zo.. Bahjerbia schreef:Ik zie er anders enorm veel rijden hier.ned in MO schreef:Wat ik wel grappig vind is dat zoveel mensen een SUV kiezen terwijl er in ned zoveel geklaagd wordt over de SUV.
Wij hebben voor juni in Orlando een Equinox gehuurd.andreleeflang schreef:Type gehuurd: Equinox
Verhuurder: Alamo
Gereserveerd bij: USA Reisen
Opgehaald in: Miami
Afgeleverd in:Miami
Meegekregen: Toyota Highlander
Wanneer: april 2008
Type gehuurd: Equinox
Verhuurder: Alamo
Gereserveerd bij: USA Reisen
Opgehaald in: St.Louis
Afgeleverd in:St.Louis
Meegekregen: Pontiac Torrent
Wanneer: mei 2008
Vorig jaar kreeg ik een Equinox mee bij Hertz (niet gereserveerd overigens) en ik vond 'm heerlijk rijden!gert & peggy schreef:O wee, als de Equinox niet goed is
Wat bedoel je hiermee, coupons ?Meestal reserveerden we vanuit België een auto, maar met wat zoekwerk op internet naar coupons altijd een grotere wagen meegekregen (zonder opleg) dan wat we besteld hadden.
de coupons die ik tnt vind zijn geldig tm 30-06. Wij komen 07-07 aan......maar toch bedankt voor de tipgert & peggy schreef:Op allerhande sites (gewoon via google bv zoeken naar: coupons + upgrade + alamo / of zelfs op de site van alamo zelf) kan je allerhande bonnen of coupons vinden die je een upgrade geven zonder meerprijs. Vaak als je bv een intermediate of midsize auto neemt, kan je dan gratis naar een grotere (lees duurdere) auto zonder dat je dient bij te betalen...
Volgens mij is een Eqiunox zo'n beetje de kleinste SUV die er in de VS is.jaap1 schreef:Wij hadden een kleine SUV geboekt, maar de kleinste 4 wheel drive die er te vinden was op San Fransisco was een Equinox, (en dat voor de prijs van een compact). Na een week gedropt in LongBeach (LA) en daarna een week gecruised. Daarna weer een nieuwe auto opgehaald i LongBach en kregen toen een Toyota 4-runner, terwijl we ook voor die huurperiode een kleine SUV hadden geboekt.