Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotelkeuze SF
Hotelkeuze SF
Voor onze reis in mei/juni 2009 zitten we voor de overnachtingen in SF over een drietal mogelijkheden in twijfel.
Graag horen we dan ook jullie eventuele ervaringen met deze accomodaties, en uiteraard eventuele betere alternatieven.
De accomodaties waar we zelf momenteel aan denken zijn:
The Wharf Inn
The Herbert Hotel
The Town House Motel
Alvast bedankt voor de reacties:
Sprokkel
Graag horen we dan ook jullie eventuele ervaringen met deze accomodaties, en uiteraard eventuele betere alternatieven.
De accomodaties waar we zelf momenteel aan denken zijn:
The Wharf Inn
The Herbert Hotel
The Town House Motel
Alvast bedankt voor de reacties:
Sprokkel
I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Hotelkeuze SF
Sprokkel,
ik had vorig jaar in augustus in Columbus Motor Inn op Columbus Ave. 2 overnachtingen geboekt. Kan ik iedereen aanraden. Is een goed hotel, super gelegen, paar blocks van Fisherman's Wharf en gratis parkeren. Dat is ook altijd een probleem in San Francisco.
Groet Theo
ik had vorig jaar in augustus in Columbus Motor Inn op Columbus Ave. 2 overnachtingen geboekt. Kan ik iedereen aanraden. Is een goed hotel, super gelegen, paar blocks van Fisherman's Wharf en gratis parkeren. Dat is ook altijd een probleem in San Francisco.
Groet Theo
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben voor de komende zomer de Columbus Motor Inn geboekt, onder andere vsanwege de ligging, het gratis parkeren en de goede reviews op tripadvisor. Leuk om ook van iemand op het forum te horen dat het een goede keus is!
Marianne
Marianne
Via wie heb jij dit hotel geboekt?
groetjes Anna
groetjes Anna
Ik heb hem ook geboekt voor komende juli. Ik had van iemand op het forum een mailadres, maar daarop werd niet gereageerd.annath schreef:Via wie heb jij dit hotel geboekt?
groetjes Anna
Dus gewoon even gebeld en creditcard nummer doorgegeven. Leuk om vast amerikaans te oefenen... eerst verstonden ze me niet, tot ik 'overdreven' (voor mijn gevoel dan) ging knauwen, dat verstonden ze wel...
Ik heb wel een mailbevestiging gehad, maar ik denk niet dat je daar dus mee kan reserveren.
John
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Anna,annath schreef:Via wie heb jij dit hotel geboekt?
groetjes Anna
Wij hebben rechtstreeks bij het hotel geboekt, zie http://www.columbusmotorinn.com/
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
hoi marianne,
kun je me specifiek aangeven wat er goed is aan het Columbus? De prijs vinden we nl. goed maar op de site vh hotel staan niet veel foto's en we komen het hotel nergens tegen qua beoordeling.
alvast veel dank voor je reactie.
gr.
anita
kun je me specifiek aangeven wat er goed is aan het Columbus? De prijs vinden we nl. goed maar op de site vh hotel staan niet veel foto's en we komen het hotel nergens tegen qua beoordeling.
gr.
anita
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Kijk maar even hier http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... ornia.html, voor deze prijs een prima waardering op tripadvisor.deStrijkers schreef:hoi marianne,
gr.
anita
Harry
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Anita,deStrijkers schreef:hoi marianne,
gr.
anita
Wij zijn er zelf nog niet geweest, dus het blijft afwachten!
Zoals gezegd waren de beoordelingen op Tripadvisor goed. Die kun je vinden door te zoeken bij Tripadvisor, maar nog makkelijker is om in google de naam van het hotel en de plaats in te vullen. Je ziet dan meteen ook een kaartje, zodat je een idee hebt van de ligging. Meestal is tripadvisor een van de eerste resultaten die je krijgt.
Dit is wat je vindt: rechtsbovenin zie je dat het hotel op nr 22 staat van de 238 die gereviewd zijn. Dat is geen slechte score.
Je kunt hier ook een lijst vinden met alle hotels en hun beoordeling.
Marianne
Edit
Harry was me al voor, met dezelfde link.
Nog even een vraagje over hotels boeken. Boeken de meesten van jullie via een reisorganisatie of boeken
jullie zelf de hotels in Amerika (voor vertrek al)(dus zelf een hotelreservatie maken via internet) Is dit in het algemeem ook
wel betrouwbaar? Krijg je de reservatie thuis per mail ofzo? Ik zit nog steeds te twijfelen of ik toch al de hotels zal
boeken hier vanuit Nederland of toch op de bonne fooi gaan (ik boek wel zowiezo een hotel voor de 1e nacht)
Groetjes
jullie zelf de hotels in Amerika (voor vertrek al)(dus zelf een hotelreservatie maken via internet) Is dit in het algemeem ook
wel betrouwbaar? Krijg je de reservatie thuis per mail ofzo? Ik zit nog steeds te twijfelen of ik toch al de hotels zal
boeken hier vanuit Nederland of toch op de bonne fooi gaan (ik boek wel zowiezo een hotel voor de 1e nacht)
Groetjes
we zijn net terug uit de states en hadden voordat we op vakantie gingen de hotels die buiten de parken liggen geboekt via hotwire en priceline. Dit scheelde soms wel de helft , zeker in SFO. We hadden trouwens holiday inn in SFO. Even de bevestiging uitprinten en alles is geregeld .
je kunt ook goed op de bonnefooi. Kamers met upgrades voor dezelfde prijs krijg je vooral na ±19.00 uur als het hotel dus niet vol zit of gewoon afdingen
. Gewoon vragen of je de kamer mag zien en bevalt het dan neem je hem. we hebben enkele dagen de duurdere kamers (upgrade) gekregen voor de prijs van de laagste kamers :dance:
je kunt ook goed op de bonnefooi. Kamers met upgrades voor dezelfde prijs krijg je vooral na ±19.00 uur als het hotel dus niet vol zit of gewoon afdingen

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij boeken altijd de hotels zelf, van te voren of ter plekke. Denk er aan dat het op sommige plaatsen al erg vol is. Zelf boeken, en vooral het uitzoeken, is leuk en makkelijk. Je krijgt meestal per mail een reveringsnummer (soms nog via de gewone post) en soms moet je al een nacht aanbetalen. Cancellen is ook eenvoudig; meestal gratis tot 1 dag van te voren.sammyjw schreef:Nog even een vraagje over hotels boeken. Boeken de meesten van jullie via een reisorganisatie of boeken
Groetjes
Marianne