Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Shoppen in de VS

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Racerke
Amerikakenner

Shoppen in de VS

Bericht door Racerke »

Even een snel vraagje én mijn excuses.

Ten eerste, excuses dat ik niets heb laten horen van mij maar zoals Luc me al aangaf is een verslag bijhouden té stressy zeker met mijn programma. Ten tweede, ik wou enkele dagen ook nog wat werken 's avonds, dat is relaxen voor mij (ik weet het ... ;-) ) en niet overal kan je internetten: best lastig.
Om het goed te maken probeer ik morgen, als ik in de buurt van Sequoia internet heb, de mailtjes die ik naar vrienden en collega's gestuurd heb online te zetten.

Mijn vraagje, ik zou graag wat spullen zoals Levi's, Nike, Calvin Klein, Timberland, ... kopen.
Gisteren liep in Las Vegas rond en dacht ik door de outletshops van Ceasers Palace te bezoeken mijn slag thuis te halen. Maar niets is minder waar, buiten Sony was alles wel écht té chique voor mij.
Wie kan mij adressen geven voor deze zaken in:
San Francisco
Los Angeles
Las Vegas
Baltimore
Washington DC

Ongelooflijk bedankt!!!
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Re: Shoppen in de VS

Bericht door Harry »

Het blijft lachen met jou, outletshops in Caesars Palace? :lol: :lol: :lol: :lol: , de Forumshops bij het Caesars Palace is zo'n beetje het duurste winkelcentrum van de hele VS. :mrgreen: :mrgreen:
De outletshops in Las Vegas liggen een paar mijl ten zuiden van Mandalay Bay, gewoon aan de Las Vegas Boulevard, kun je niet missen, en de andere outletshops liggen globaal gezien ten westen van downtown, je rijd de strip naar het noorden, langs het Sahara hotel en de Stratosphere, daarna ga je links af op Charleston boulevard, vlak daarna sla je rechtsaf de Grand Central Parkway op, dan zie je het vanzelf.
Veel plezier verder, sorry hoor maar ik lig nog steeds in een deuk. :hilarious: :hilarious:

Harry
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

:oops:
OK, bedankt voor de info.
Doordat de prijzen van Sony normaal waren vreesde ik al dat ik in Vegas niks anders zou kunnen vinden.
Blij dat ik je je nog eens heb kunnen laten verkneukelen ... .

Is dit alles in Vegas het interessantste of zijn er betere adresjes in de andere steden?

En waar kan ik goedkope pc winkels vinden? (games en hardware)
bea
Amerika-ontdekker

Bericht door bea »

Hoi racerke
Je hebt mij ook laten schaterlachen op de vroege morgen.
De outlets in las vegas zijn voor mij de beste in de usa.
Veel plezier en geef niet teveel geld uit!
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Racerke,

In de outletmall (chelsea premium outlet center) een paar mile voorbij Luxor en Mandalay Bay zit een grote outletstore van Nike en ook een winkel van Timberland. Wij hebben daar jl. september veel kleding gekocht.
De andere merken die je noemt zijn er mogelijk ook, maar dat kan ik me niet herinneren.
Er zijn twee malls in LV van hetzelfde concern. Ze heten Chelsea Premium Outlet Center en hebben een eigen website met plattegrond en namen van winkels.
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Wij hebben in 2006 heeeeeerlijk geshopt bij de Citadel Outlet in Los Angeles :D . Dat lag als ik het me goed herinner precies op de route tussen Burbank/Hollywood en Anaheim.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

ook al is het een 'duur' winkelcentrum, toch hebben wij daar onlangs een polo van Ralph Lauren , collectie zomer 2008, gekocht die in Europa op beperkte schaal werd verdeeld en binnen de week uitverkocht was.
De prijs in Europa was 125 euro en in LV betaalden we omgerekend 90 euro.

Ondanks dat het geen outlet is, kan je toch nog goedkoper kopen als je naar iets specifiek op zoek bent.

De outlets zijn vele goedkoper, maar daar vonden we dan ook niets van de laatste nieuwe collectie.

Groetjes,

Carine
Groetjes,
Carine
SenT
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door SenT »

Als je met de auto rondreist: je komt er enkele tegen op de autosnelweg tussen LA en San Francisco. Wij hebben er eentje bezocht rond Tulare. Winkels van Calvin Klein, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger en Nike. Hilfiger: koopjes waren mogelijk bv. $39 voor een trui (in ons thuisland toch gauw €70). Ook een koopje zijn de Levi's in Wallmart: §19! Wel natuurlijk een beperktere keuze.
Veel keuze aan Levi's en meestal aan een voor ons nog voordelige prijs vind je in hun store in San Francisco, in de buurt van Union Square.
onze trip door Texas en New Mexico: http://tosofrenda-texas2013.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Luc
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Luc »

Bjorn,

Ik weet een groot outletcentrum in Tracy. Dit is tussen SFO en Yosemite, direkt aan I 280 , z'on 40 km voor Stockton. anders gewoon googlen .
Veel succes.

Luc
If you can´t stand the heat, stay out of the kitchen.
Afbeelding
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

Bedankt voor alle reacties!!

Gisteren had ik jammer genoeg geen internet in de Cedar Lodge, dus Tracy heb ik gezien maar ben ik voorbij gevlogen... .

Ik ben al zo blij als iets dat de winkels hier op Market St straks rond 11u open gaan.
De Levi's store die je mij in SF geeft die heb ik gisterenavond nog gezien: perfect!!

Tulare is genoteerd en wordt een tussenstop!
Citadel Outlet in LA heb ik ook opgeschreven en zo heb ik toch al iets meer een idee om iets in LA te doen. Het is en blijft intimiterend en ik daar heb ik nu écht geen idee van wat ik daar ga doen.

In LV wordt het dus Chelsea Premium Outlet center!!

Groetjes vanuit 'The Palace'
Waarvoor dank Luc!!! (priceline)

Ik ga nu mijn eerste mailtje naar thuis online zetten onder zuidwest ... ' De race van Racerke ' :wink:
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

Even een vraagje ivm Primm, de outlets daar: ook zeker doen of is 'chelsea premium outlet center' écht het beste?
Bostonlover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Bostonlover »

Primm is ook prima te doen maar ligt wel een eindje buiten de stad in mijn beste herinnering.
Afbeelding
[/url]
Vegasgirl
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Vegasgirl »

Primm outlets zijn saai, ben er in december nog langsgeweest, maar het si niet meer wat het geweest is. Een hoop vestigingen waren overigens ook helemaal geen outlets meer, maar gewoon hadden gewoon exact dezelfde aanbiedingen als in de winkels in de normale malls...

Ik zou gewoon voor de andere gaan in Vegas zelf. Plezier!
theborgh
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door theborgh »

Wij waren donderdag bij de LasVegas outlet aan de south strip voorbij het vliegveld. Je blijft er kopen, we hebben er zelfs een extra koffer voor moeten aanschaffen. Levis 501 omgerekend incl. tax € 26,50 hier in de €80. Taxirit vanaf het Luxor $10,-
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer