Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

overstap londen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
andre208
Amerikafan

Re: overstap londen

Bericht door andre208 »

Dries Molemans schreef:Heb net 't vluchtschema nog eens gechecked, nu blijkt dat de vlucht naar JFK vanaf terminal 4 vertrekt, dus toch van Terminal 5 naar 4 in 'n goed uurtje... ben eens benieuwd... :D
Dat had ik dus ook een overstap van 65 minuten. Heb toen een mailtje gestuurt naar SNP reizen waar we de vlucht geboekt hebben. Deze hebben hem toen direct omgeboekt naar een vlucht later. Ze maakten ook de opmerking dat BA de vlucht ook wel aanpast als het schema niet haalbaar is maar wanneer doen ze dat en is er dan nog plek vrij op de volgende vlucht.
Daarom was mijn opmerking als je een te krappe overstap tijd heb neem contact op met organisatie waar je vlucht geboekt hebt.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

andre208 schreef:
Dries Molemans schreef:Heb net 't vluchtschema nog eens gechecked, nu blijkt dat de vlucht naar JFK vanaf terminal 4 vertrekt, dus toch van Terminal 5 naar 4 in 'n goed uurtje... ben eens benieuwd... :D
Dat had ik dus ook een overstap van 65 minuten. Heb toen een mailtje gestuurt naar SNP reizen waar we de vlucht geboekt hebben. Deze hebben hem toen direct omgeboekt naar een vlucht later. Ze maakten ook de opmerking dat BA de vlucht ook wel aanpast als het schema niet haalbaar is maar wanneer doen ze dat en is er dan nog plek vrij op de volgende vlucht.
Daarom was mijn opmerking als je een te krappe overstap tijd heb neem contact op met organisatie waar je vlucht geboekt hebt.
Het "voordeel" van omboeken op een latere vlucht op het moment dat je de vlucht mist is vaak dat je dan geupgrade wordt naar de business-class, geen garanties natuurlijk, maar het gebeurd in de praktijk toch wel vaak, dat eventueele "voordeel" mis je als je vantevoren al omgeboekt wordt.

Harry
Baia
Amerikakenner
Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
Contacteer:

Bericht door Baia »

Haha dat doen ze natuurlijk maar zodat je ze ter plaatse niet even het leven gaat zuur maken voor een gemiste vlucht :mrgreen:
Afbeelding

* Fingers al lang niet meer crossed for DV2010 ! *
** Fingers al lang niet meer crossed for DV2011 ! **
*** Fingers al lang niet meer crossed for DV2012 ! ***
Dries Molemans
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Dries Molemans »

Ok, duidelijk is intussen dat ons vluchtschema niet haalbaar is. Stel nu dat we op een volgende vlucht worden gezet, hoe zit 't dan met onze baggage? Die zit dan op de verkeerde vlucht... niet? :?:
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Dries Molemans schreef:Ok, duidelijk is intussen dat ons vluchtschema niet haalbaar is. Stel nu dat we op een volgende vlucht worden gezet, hoe zit 't dan met onze baggage? Die zit dan op de verkeerde vlucht... niet? :?:
Meestal volgt de bagage je wel, en als jij de vlucht niet mocht halen, dan is de kans groot dat de bagage hem ook niet haalt, en anders is de bagage al eerder in New York dan jij, hoef je ook niet te wachten. :)
Nou is bagage afhandeling zowiezo niet het sterkste punt van Britsch Airways, alweer hebben ze de eerste plaats gehaald vanwege het zoekraken van bagage. :?

Harry
Matrox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matrox »

Waar kun je vinden op welke terminal je aankomt en vanaf welke je vertrekt? Ik heb hier alleen maar een 4-tal e-tickets met daarop aankomst en vertrektijden, vluchtnummers etc.

Ook op de site van British Midlands staat bij ons vluchtnummer niet waar deze aankomt en waarvandaan de vlucht (met United) naar Los Angeles vertrekt.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
Dries Molemans
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Dries Molemans »

Bij mij staat 't gewoon op m'n vluchtenschema (online te raadplegen) Maar dat is voor British Airways.
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Matrox schreef:Waar kun je vinden op welke terminal je aankomt en vanaf welke je vertrekt? Ik heb hier alleen maar een 4-tal e-tickets met daarop aankomst en vertrektijden, vluchtnummers etc.

Ook op de site van British Midlands staat bij ons vluchtnummer niet waar deze aankomt en waarvandaan de vlucht (met United) naar Los Angeles vertrekt.
Alle vluchten van BMI worden afgehandelt in terminal 1, alle United vluchten gaan nu nog vanuit terminal 3, maar vanaf 10 juni 2008 worden ook de United vluchten uitgevoert vanaf terminal 1, in 2012 moeten dan uiteindelijk alle Star-alliance members in terminal 1 ondergebracht zijn.

Harry
Matrox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matrox »

Heel erg bedankt voor je antwoord Harry. Wij gaan 14 juli dus dat zou voor ons betekenen dat het allemaal erg makkelijk wordt.

Waar heb jij die info gevonden?
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Op de website van BMI, zit nu in Budapest op de laptop van mijn vriend, en heb geen idee hoe ik op de laptop zonder muis een link moet plaatsen, maar je kunt het vinden op de engelse website van BMI.

Harry
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer