Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
De voorstelronde: Josan
De voorstelronde: Josan
Hallo allemaal.
Mijn naam is Sander en ben voornemens om in September naar Amerika te gaan voor een week of 4.
Voor ons de 1e keer naar de USA. Voorheen gingen we altijd naar Azie maar vonden het nu tijd om eens de andere kant op te gaan.
Ik hoop hier veel hints en tips te vinden over hoe mijn verblijf zo aangenaam mogelijk te maken in de USA...
Mijn naam is Sander en ben voornemens om in September naar Amerika te gaan voor een week of 4.
Voor ons de 1e keer naar de USA. Voorheen gingen we altijd naar Azie maar vonden het nu tijd om eens de andere kant op te gaan.
Ik hoop hier veel hints en tips te vinden over hoe mijn verblijf zo aangenaam mogelijk te maken in de USA...
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: De voorstelronde: Josan
Welkom op het forum :dance:
- lelie
- Amerika-expert