Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickets in dollars betalen
-
Continuum
- Amerika-ontdekker
Tickets in dollars betalen
Vorig jaar ben ik met KLM gevlogen naar NYC en heb daar toch wel de volle pond voor betaald, bijna 800 euro voor een retourtje en dan je bijna er afgooien omdat het overboekt was *foei foei KLM*. (Het was mijn eerste keer, stond ik daar als 18 jarig meisje alleen naar NYC, *ja op dit moment kunnen we niks voor u doen, u kunt alleen zo snel mogelijk naar de gate gaan*, en daar ligt gewoon dan een ticket klaar)
Nu ga wil gaan we (ik, mijn moeder, mijn broer en schoonzusje) misschien in oktober naar Amerika.
Ik wil waarschijnlijk niet meer met KLM vliegen en omdat we toch dicht bij de grens van Belgie wonen misschien via Brussel.
Nu de al oude vraag: Kan ik met mijn mastercard, op de amerikaanse site, met dollars de tickets betalen? (doen dat mensen vaker?)
Alvast bedankt!!!
xxx Anne
Nu ga wil gaan we (ik, mijn moeder, mijn broer en schoonzusje) misschien in oktober naar Amerika.
Ik wil waarschijnlijk niet meer met KLM vliegen en omdat we toch dicht bij de grens van Belgie wonen misschien via Brussel.
Nu de al oude vraag: Kan ik met mijn mastercard, op de amerikaanse site, met dollars de tickets betalen? (doen dat mensen vaker?)
Alvast bedankt!!!
xxx Anne
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Tickets in dollars betalen
Dat ligt een beetje aan de website van de aanbieder, ik heb dit jaar een ticket geboekt van New York naar Phoenix met Continental, en dat was gewoon te boeken via Continental.com, en ik heb een ticket van Las Vegas naar Chicago met American Airlines, en die kon je niet boeken via American Airlines.com, maar als Nederlander moest je die boeken bij American Airlines.be.
Harry
Edit: je bent ook wel erg laat met boeken als je in oktober wilt gaan, voor de laagste prijzen moet je meestal veel eerder boeken.
Harry
Edit: je bent ook wel erg laat met boeken als je in oktober wilt gaan, voor de laagste prijzen moet je meestal veel eerder boeken.
Laatst gewijzigd door Harry op 05 mei 2008, 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Chi Sin X
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
800 euro is trouwens wel heel duur voor een retourtje new york.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
De KLM is toch ook duur !
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Als je boekt via United Airlines (http://www.unitedairlines.nl, niet http://www.united.com), Delta Airlines (http://www.delta.com) en Continental Airlines (http://www.continental.com) worden je tickets gewoon in Euro's afgerekend.
Roland
Roland
-
Continuum
- Amerika-ontdekker
komt ook omdat ik maar 3 maanden van te voren geboekt had, ben niet niet zo'n vroeg boeker (vind het zelfs raar om nu al te gaan denken over oktober)Chi Sin X schreef:800 euro is trouwens wel heel duur voor een retourtje new york.
Dus mijn conclusie: 'kan ik ergens in dollars betalen, gewoon doen' dan word je niet raar aangekeken ofzo
bv via airline website zelf of expedia.com/cheaptickets.com?
Anne
bij expedia.com en cheaptickets.com is het totaal geen probleem. Bij sites van airlines zelf kan het nog wel eens een probleem zijn..Continuum schreef: Dus mijn conclusie: 'kan ik ergens in dollars betalen, gewoon doen' dan word je niet raar aangekeken ofzo
bv via airline website zelf of expedia.com/cheaptickets.com?
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
ndekker
- Amerikakenner
- Contacteer:
can't wait to travel again.....
Hou alleen wel rekening met een omrekenkoers bij je cc-maatschappij; gemiddeld kost het je 2% extra, hebben wij dit jaar gemerkt. En 2% op $1400,- (in ons geval voor 2 tickets) is best veul.....
Kijk ook eens op airberlin.com; die hebben vaak aanbiedingen naar NY. Als je de mogelijkheid hebt om vanaf Dusseldorf te vertrekken, dan zou je wel eens onder de €300,- een ticket kunnen vinden. Op dit moment bieden ze aan: van 15-10 tot 29-10 voor €298,-
Kijk ook eens op airberlin.com; die hebben vaak aanbiedingen naar NY. Als je de mogelijkheid hebt om vanaf Dusseldorf te vertrekken, dan zou je wel eens onder de €300,- een ticket kunnen vinden. Op dit moment bieden ze aan: van 15-10 tot 29-10 voor €298,-
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij hebben tickets voor september naar NY.
We vliegen via Brussel met Jet Airways India, we betaalden 430 euro per ticket.
Hebben geboekt via vliegreizen.nl.
We vliegen via Brussel met Jet Airways India, we betaalden 430 euro per ticket.
Hebben geboekt via vliegreizen.nl.
-
Continuum
- Amerika-ontdekker
Ik heb wel iets op het oog met British Airways
Alleen zit er een verschil in, op cheaptickets.com kom ik uit rond de 2000 dollar en daar zit ongeveer een 900 dollar boven op als ik dit bijvoorbeeld via expedia.com boek.
Dusseldorf is inderdaad ook nog een optie waar ik zeker nog ga kijken.
Heeft iemand dat al eens gehad?
Alleen zit er een verschil in, op cheaptickets.com kom ik uit rond de 2000 dollar en daar zit ongeveer een 900 dollar boven op als ik dit bijvoorbeeld via expedia.com boek.
Dusseldorf is inderdaad ook nog een optie waar ik zeker nog ga kijken.
Heeft iemand dat al eens gehad?
-
Chi Sin X
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hoogste risico op verloren bagage bij British AirwaysContinuum schreef:Ik heb wel iets op het oog met British Airways
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Anne, vergeet vooral ook niet te kijken wat het kost als je rechtstreeks bij Britisch Airways boekt, ik heb even een fictieve datum in oktober genomen, en dan kom je op 605 Euro per persoon incl.tax.
Ik begrijp een beetje uit je vorige post dat het via Expedia.com 1100 dollar kost, dat is met de huidige koers toch 710 euro, rechtstreeks boeken en gewoon in euro's is dan toch een stukje goedkoper, het is zeker niet zo dat het boeken in Dollars altijd goedkoper is dan in Euro's.
Harry
Ik begrijp een beetje uit je vorige post dat het via Expedia.com 1100 dollar kost, dat is met de huidige koers toch 710 euro, rechtstreeks boeken en gewoon in euro's is dan toch een stukje goedkoper, het is zeker niet zo dat het boeken in Dollars altijd goedkoper is dan in Euro's.
Harry
-
Continuum
- Amerika-ontdekker
Ik zal even beter neerzetten
Via Kayak.com gevonden
Cheaptickets: 2008 dollar voor 4 personen
Orbitz (expedia.com wil even niet bij mij): 2988 voor 4 personen
Ik vind het grote prijs verschil nogal raar...
Achja ik heb wel vertrouwen in BA
Anders koop ik allemaal nieuwe kleren in NYC
Via Kayak.com gevonden
Cheaptickets: 2008 dollar voor 4 personen
Orbitz (expedia.com wil even niet bij mij): 2988 voor 4 personen
Ik vind het grote prijs verschil nogal raar...
Achja ik heb wel vertrouwen in BA
Idem. 8 keer met ze gevlogen, zowel in EU als naar de VS en nog nooit problemen gehad. Ze zeggen van KLM vaak precies hetzelfde..Continuum schreef: Achja ik heb wel vertrouwen in BA![]()
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Is dat Kayak echt zo goed dan ?
als ik nu kijk voor bijan een jaar vooruit kost het me nog steeds 900 dollar p.p.
Vind dat toch niet erg goedkoop als ik eerlijk moet zijn..
Lijkt me strek dat dat de goedkoopste prijzen zijn nu..
als ik nu kijk voor bijan een jaar vooruit kost het me nog steeds 900 dollar p.p.
Vind dat toch niet erg goedkoop als ik eerlijk moet zijn..
Lijkt me strek dat dat de goedkoopste prijzen zijn nu..
kayak zoekt in een groot aantal sites naar de goedkoopste aanbiedingen OP DAT SPECIFIEKE MOMENT. Een minuut later kunnen de prijzen weer anders zijn. Als er nu 900 dollar uitkomt (580 euro, voor de zomer bv valt dat behoorlijk mee), is 900 dollar nu waarschijnlijk gewoon het goedkoopste wat er is. Kayak is gewoon een Google voor vliegtickets.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
Continuum
- Amerika-ontdekker
en ik vlieg in oktober, dat valt iets buiten het seizoen
maar wat ik nog steeds frapant vind is dat grote prijs verschil op dezelfde reis...
maar wat ik nog steeds frapant vind is dat grote prijs verschil op dezelfde reis...
-
Marceljesse
- Amerikakenner
Al vele malen met ze gevlogen en nog nooit iets kwijtgeraaktChi Sin X schreef:Hoogste risico op verloren bagage bij British AirwaysContinuum schreef:Ik heb wel iets op het oog met British Airways
In maart naar NYC geweest, en de tickets geboekt bij Orbitz.com.
Heen met NWA, en terug met de KLM. Via creditcard gewoon in dollars betaald, zo'n $1300,-.
Je krijgt dan via Orbitz vaak nog korting op hotels/auto's.
Met de boekingscodes die je ontvangt per mail, kun je je E-tickets bekijken op de sites van KLM en NWA, en ik kon ook gelijk al de stoelen voor zowel héén- als terugvlucht reserveren.
Heen met NWA, en terug met de KLM. Via creditcard gewoon in dollars betaald, zo'n $1300,-.
Je krijgt dan via Orbitz vaak nog korting op hotels/auto's.
Met de boekingscodes die je ontvangt per mail, kun je je E-tickets bekijken op de sites van KLM en NWA, en ik kon ook gelijk al de stoelen voor zowel héén- als terugvlucht reserveren.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 11311 Weergaves
-
Laatste bericht door Pieterjan99
-
- 4 Reacties