Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
alcatraz
-
jta
- Amerika-expert
coyote schreef:
jacques
weeral iets bijgeleerd. de dag dat iemand hier alle tips samenbundeld heb je de meest praktische usa-reisgids die je kunt wensen.je hoeft de tickets niet persé bij de balie af te halen. Toen ik er vorig jaar was, was het daar ontzettende druk. Bij de kaartautomaat daarentegen helemaal niet. Ik hoefde enkel de CreditCard (waarmee ik de ticket besteld had) in te voeren en mijn ticket werd direct geprint
jacques
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
He Jacques,jta schreef:coyote schreef:weeral iets bijgeleerd. de dag dat iemand hier alle tips samenbundeld heb je de meest praktische usa-reisgids die je kunt wensen.je hoeft de tickets niet persé bij de balie af te halen. Toen ik er vorig jaar was, was het daar ontzettende druk. Bij de kaartautomaat daarentegen helemaal niet. Ik hoefde enkel de CreditCard (waarmee ik de ticket besteld had) in te voeren en mijn ticket werd direct geprint
jacques
Als je je geroepen voelt graag
Rob
Misschien kunnen we een aparte threat maken met alleen maar tips, zo eentje die altijd automatisch bovenaan de lijst blijft staan?
http://www.fotorepareren.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pbase.com/paulvanbaardwijk" onclick="window.open(this.href);return false;
2000: Florida
2004: Southwest
2006: Southwestmid
2008: Southeast + Florida
2009: New York City
2010: New England + New York
http://www.pbase.com/paulvanbaardwijk" onclick="window.open(this.href);return false;
2000: Florida
2004: Southwest
2006: Southwestmid
2008: Southeast + Florida
2009: New York City
2010: New England + New York
Avond tour Alcatraz?
Hallo,
waren van plan om de dagtour Alcatraz te doen, totdat iemand ons erop wees dat de avondtour veel leuker was. Iemand hier met de avondtour geweest?
Gr. Angela
waren van plan om de dagtour Alcatraz te doen, totdat iemand ons erop wees dat de avondtour veel leuker was. Iemand hier met de avondtour geweest?
Gr. Angela
In 2008 een keer geen Amerika, maar wel Nieuw Zeeland!
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Avond tour Alcatraz?
Hoi Angela,Angie schreef:waren van plan om de dagtour Alcatraz te doen, totdat iemand ons erop wees dat de avondtour veel leuker was. Iemand hier met de avondtour geweest?
Wij hebben in 2002 de avondtour gedaan, en dat was per toeval, het was niet zo gepland. Wij hadden namelijk de kaartjes niet vantevoren gereserveerd, maar toen we 's ochtends aan de kassa waren, was alles voor de hele dag al uitverkocht. Echter ze hadden toen net besloten om kaartjes voor de avondtour open te stellen, omdat het zo druk is. Ze vertelden ons dat ze dat wel vaker doen, wanneer ze genoeg vrijwilligers hebben.
Wij vonden het zeer de moeite waard! Het leuke aan de avondtour is dat je een meer uitgebreide rondleiding krijgt. De groep wordt namelijk opgewacht door gidsen als je van de boot afkomt, en elke gids begeleidt een groepje op de wandeling naar boven, met bijbehorend verhaal. Wij vonden dat erg interessant!
Op de heenweg was het in ons geval nog licht, maar op de terugweg niet meer (wij waren er in oktober) en dat geeft ook wel een apart sfeertje en een mooi uiticht op een verlicht San Francisco.
De tour in de gevangenis zelf is niet anders dan de tour overdag.
Als ik het nog eens zou bezoeken, zou ik weer kiezen voor een avondtour!
Groetjes,
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Coyote heeft de beste tip al gegeven: je kan met je creditcard ( degene die je bij je reservering gebruikt hebt ) ook je kaarten bij een aparte zuil uit laten printen :doublethumb: Scheelt weer in de rij staan, toen wij er waren stond iedereen als een kudde schapen bij de balie te wachten en hadden wij binnen een minuut onze kaarten al uitgeprint. Mooi ook om de verbaasde gezichten van die mensen te zien terwijl er toch borden boven hingen met in koeienletters: "print your pre-paid tickets here" o.i.d.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Dank u, dank u... ik bloos ervan...Rem schreef:Coyote heeft de beste tip al gegeven: je kan met je creditcard ( degene die je bij je reservering gebruikt hebt ) ook je kaarten bij een aparte zuil uit laten printen :doublethumb:
Maar ik ben blij dat de tip bruikbaar was. Afgelopen zomer was het ook ontzettend druk bij het loket toen ik er was, terwijl er bij de automaat (volgens mij ook nog vlakbij het loket) niemand te bekennen was.
Roland
http://www.blueandgoldfleet.com/ een aanrader, zeker als je in het hoogseizoen gaat.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1154 Weergaves
-
Laatste bericht door Fleecedeken
-
- 2 Reacties