Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Canyonsland RV park of alternatief
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Canyonsland RV park of alternatief
Ik wil graag een RV park in Moab reservern voor 2 nachten (in juli) . Nu zie ik op het forum dat de meeste naar Canyonsland RV park gaan. Is dit een rustig RV park 's nachts ? Het lijkt me typisch z'on park waar iedereen dicht op elkaar staat, en waar 's avond ('s nachts) nog het nodige vertier is ?? Klopt dit.
Is dit het enige park waarvan je lopen Moab in kunt gaaan, of is er nog een alternatief. Het lijkt me namelijk ook wel een handig dat je niet met camper op stap hoeft als je het stadje in wilt ??
Ik hoor graag van jullie wat jullier ervaringen zijn (of adviezen)
Is dit het enige park waarvan je lopen Moab in kunt gaaan, of is er nog een alternatief. Het lijkt me namelijk ook wel een handig dat je niet met camper op stap hoeft als je het stadje in wilt ??
Ik hoor graag van jullie wat jullier ervaringen zijn (of adviezen)
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Canyonsland RV park of alternatief
Canyonlands is inderdaad gezellig druk, maar Amerikanen nokken om 22.00 uur echt allemaal af. 's Nachts hoor je er helemaal niks. Het is en blijft mijn favoriete Moab-stekje.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Canyonsland RV park of alternatief
Wij hebben er vorig jaar gestaan en de enige die lawaai maakten na 22.00 waren wij, hadden een bere gezellige meeting met leden van het AA forum.
Het is inderdaad de enige campground in de stad zelf, alle andere liggen er een paar tot tien mile buiten de stad.
Het is inderdaad de enige campground in de stad zelf, alle andere liggen er een paar tot tien mile buiten de stad.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 1877 Weergaves
-
Laatste bericht door AnnInBC
-
- 13 Reacties