Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
RV Parken boeken of niet?
RV Parken boeken of niet?
Wij gaan in de periode 11-7 t/m 4-8 met een camper door Zuid West. We horen verschillende berichten over de noodzaak vooraf RVparks te boeken. Enkele parken (zoals Circus RV in LV) hebben we vooraf geboekt. Is het verder noodzakelijk vooraf te boeken? Het maakt je planning zo weinig flexibel als het wel moet ....
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: RV Parken boeken of niet?
Je zult altijd nog mensen horen roepen dat het niet nodig is, want in voorgaande jaren was dat ook vaak zo. Maar als je goed leest op het forum, zal je merken dat het nog nooit zo druk is geweest als dit jaar. Overal hoor je geluiden dat parken al volgeboekt zijn, zelfs voor september. Ik zou het risico niet nemen.
Enne: Circus Circus is niet het meest populaire RV Park in Vegas bij de forummers. Weleens aan Sam's Town gedacht?
Enne: Circus Circus is niet het meest populaire RV Park in Vegas bij de forummers. Weleens aan Sam's Town gedacht?
maar Circus RV ligt zo fijn aan the strip ....
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Weet je wel hoever CC van de mooiste stukken van de strip af is? Ver dus.frankb schreef:maar Circus RV ligt zo fijn aan the strip ....
Ik zou voor Sam's Town gaan, deze hebben een shuttle busje wat je centraal op de strip afzet en het geld dat je uitspaart aan een dure asfaltplek bij CC, kan je dan eventueel benutten voor een taxi terug naar Sam's Town, als je de laatste bus terug te vroeg vind.
Op dit moment staan we met onze camper op Sam's Town voor $ 23.00 per nacht.
Voor de CC zouden we $ 63.67 kwijt zijn geweest per nacht.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Precies, het is heel ver lopen naar de Strip vanaf CC en vanaf Sam's Town word je lekker gebracht. Daarnaast is het hotel bij Sam's Town ook nog gezellig om te eten, te drinken of bijvoorbeeld naar de bios of bowlingbaan te gaan en is er een lekker zwembad. De Wal Mart zit aan de overkant, wat wil een mens nog meer?
nieuwenoord schreef:Precies, het is heel ver lopen naar de Strip vanaf CC en vanaf Sam's Town word je lekker gebracht. Daarnaast is het hotel bij Sam's Town ook nog gezellig om te eten, te drinken of bijvoorbeeld naar de bios of bowlingbaan te gaan en is er een lekker zwembad. De Wal Mart zit aan de overkant, wat wil een mens nog meer?
OK voor Vegas weten we nu dat we beter naar Sam's Town kunnen omboeken. Maar elders in het wilde westen? voorboeken of niet??
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Als ik zie wat voor hoeveelheden mensen nu op pad zijn en het is eigenklijk voorseizoen, zou ik van tevoor reserveren.
Het nadeel is wel dat je dan ook aan je route vast zit.
Wij zijn wel eens door gereden of ergens langer gebleven, maar dat zou dan misschien niet zo makkelijk kunnen.
Vaak kan je 24 uur van te voor je reservering cancelen, en kost het je niets, wel even de voorwaarden lezen of het ook werkelijk kan.
Het nadeel is wel dat je dan ook aan je route vast zit.
Wij zijn wel eens door gereden of ergens langer gebleven, maar dat zou dan misschien niet zo makkelijk kunnen.
Vaak kan je 24 uur van te voor je reservering cancelen, en kost het je niets, wel even de voorwaarden lezen of het ook werkelijk kan.
- theborgh
- Amerikafan
- Contacteer:
Wij zitten nu in Page, Wahweap campground. Het deel wat open is zit geheel vol zoals ik het kan zien. Gisteren was in de GC bij ons deel van Mather campground alles vol. Trailer village "full" al aangegeven bij ingang park.
Hoi!
Overal lees ik over de drukte en het voortijdig reserveren.
We gaan over 4 weekies (kannie wachten...JOEPIE) en zitten heel juni aan de Westkust.
Toch (we zijn erg eigenwijs) willen we niet alles vooraf boeken. (Yosemite is wel geboekt.)
Omdat we zo de vrijheid hebben om zelf de dingen in te plannen.
Mijn vraag is nu, geldt het reserveren vooral voor hotels en campers of ook voor de tentplaatsen??
We nemen nl. tentje mee en willen veel (als het lukt) met de tent camperen?
Alvast bedankt!
Gr. Anke
Overal lees ik over de drukte en het voortijdig reserveren.
We gaan over 4 weekies (kannie wachten...JOEPIE) en zitten heel juni aan de Westkust.
Toch (we zijn erg eigenwijs) willen we niet alles vooraf boeken. (Yosemite is wel geboekt.)
Omdat we zo de vrijheid hebben om zelf de dingen in te plannen.
Mijn vraag is nu, geldt het reserveren vooral voor hotels en campers of ook voor de tentplaatsen??
We nemen nl. tentje mee en willen veel (als het lukt) met de tent camperen?
Alvast bedankt!
Gr. Anke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1950 Weergaves
-
Laatste bericht door Vrouw Bloem