Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

coupons

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
laanvdj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26

coupons

Bericht door laanvdj »

Wij gaan in juni een paar dagen naar Georgia en nu is mijn vraag of ze daar ook van die couponboekjes hebben, net als in Florida?
Wij willen de CNN tour en het Coca-cola museum en Stone mountain park gaan bezichtigen en alle entree korting is dan welkom.
alvast bedankt
DixieChick
Amerika-expert

Re: coupons

Bericht door DixieChick »

Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, en kan er zo ook niks over vinden. Maar misschien dat iemand anders iets weet?
De CNN tour vond ik trouwens heel erg tegenvallen. Het is erg duur, en je krijgt er betrekkelijk weinig voor te zien. Het coca-cola museum is het daarentegen zeker waard.
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
tiggerific
Amerika-ontdekker

Bericht door tiggerific »

Wij komen net terug uit Georgia, maar hebben eigenlijk nauwelijks couponboekjes gezien. Soms voor wat hotels, maar zeker niet zoals dat in Orlando is. Wij hebben geen coupons kunnen vinden voor de atracties. Wij vonden het coca-cola museum ook heel leuk. CNN is wel leuk, maar inderdaad krijg je erg weinig te zien.
Stone Moutain park kan je zo goedkoop of duur maken als je zelf wilt. Je betaalt een entree van $8 om het park in te rijden en daarna kan je er voor kiezen om daar alleen rond te gaan lopen en kijken of allemaal attracties te gaan doen. Je kan voor $25 een kaart kopen waarmee je de meeste attracties kan doen, maar je kan ook losse kaarten kopen voor sommige attracties. Om met de kabelbaan op en neer te gaan kost bijvoorbeeld $9.
findolin
Amerikafan

Bericht door findolin »

Hoi, ik ben net terug uit die streek, je kan bij het coca cola museum een kortingskaart kopen voor het museum en het aquarium, (is ook echt de moeite waard). Ben benieuwd wat je van Atlanta vindt? Ik voelde me er in grote gebieden toch niet echt veilig maar dat lag denk ik vooral aan mij.
Stone mountain is echt de moeite waard, je kan er van de zijkant oplopen, is niet steil, dus goed te doen, doe het dan tegen de avond dan heb je niet de grootste hitte, het uitzicht is fenominaal!! :wink: , je kan ook met de kabelbaan omhoog vond ik erg duur. ik dacht dat het meer dan 9 dollar was, maar misschien vergis ik me.
Veel plezier.
groeten Wilma
laanvdj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26

Bericht door laanvdj »

Hoi Wilma

Heb jij dan geen entree hoeven te betalen bij Stone mountain?
Ik dacht dat je een ticket moest kopen $25,00 en dat hier alles beh. de Ducktour bij zat?

gr

Marina
findolin
Amerikafan

Bericht door findolin »

Hoi Marina ik kijk het even na op het papaiertje van Stone mountain, wat we hebben mee genomen, misschien staan er prijzen op, ff, kijken Nee helaas staan alles op behalve prijzen, de entree van het park is 8 dollar voor een dag asl je overnacht hoef je de volgende dag geen entree meer te betalen want dan ben je in het park.Het kan best zijn dat de kabelbaan 25 dollar was maar dat daar inderdaad andere dingen bij in zaten maar dat moet vast op internet terug te vinden zijn.In ieder geval veel plezier en als je nog vragen heb? altijd welkom
groeten Wilma
( ik vond stone mountain erg overweldigend maar het was ook wel heel stil toen wij er waren)
de lasershows zijn vanaf mei tot augustus volgens mijn schema iedere dag om 9.30 uur, helaas was het niet toen wij er waren maar opzich miste ik het niet.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Volgens mij is die $25 voor alles. Ik ben een aantal jaren geleden met vier kinderen naar boven in die gondel gegaan en ik weet zeker, dat ik daar geen $25 per persoon voor heb betaald! Het uitzicht van boven is overigens op een heldere dag zeker de moeite waard. Verder hebben we nog een waterfiets gehuurd en iets gegeten, maar het was zeker niet zo duur! Verslag is hier te lezen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer