Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Avond temperatuur
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Avond temperatuur
Wie weet welke temperatuur we rond deze tijd van het jaar in de avonduren kunnen verwachten?
Carola
Carola
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Avond temperatuur
In alaska of arizona? 

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
oops zie nu dat je naar florida gaat. Korte broeken avonden dus (lekker warm)
Als je in het zuiden blijft, Miami en de keys, dan heb je aan een korte broek idd genoeg, momenteel kan het in onze regio, centraal Florida, best nog wel fris zijn in de avonden met een koude bries, ook in de ochtend is het af en toe nog best koel, later op de dag klaart het wel weer op.
Een lange broek met een sweater of spijkerjasje is dan best wel fijn. Ook in restaurants en de Malls staat de airco af en toe erg laag.
Een lange broek met een sweater of spijkerjasje is dan best wel fijn. Ook in restaurants en de Malls staat de airco af en toe erg laag.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
...hoewel een t-shirt of zo erbij misschien wel zo netjes is - niet iedereen kan halfnaakte mensen aan...wiepster schreef:Als je in het zuiden blijft, Miami en de keys, dan heb je aan een korte broek idd genoeg

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Dento schreef:...hoewel een t-shirt of zo erbij misschien wel zo netjes is - niet iedereen kan halfnaakte mensen aan...wiepster schreef:Als je in het zuiden blijft, Miami en de keys, dan heb je aan een korte broek idd genoeg![]()
:hilarious:
Caroline heel veel plezier in Florida.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heel veel plezier in de VS, en we spreken jullie daarna wel weer!
Dennis & Anna

Dennis & Anna
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog