Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
route september?
Re: route september?
Ik ben er ondertussen wel uit dat het 2 nachten las vegas wordt.. waarschijnlijk flamingo's
Maar ik weet nog steeds niet of ik nu 2 nachten zion, 0 bryce of 1 zion en 1 bryce zal doen. Wat adviseren jullie mij?
Maar ik weet nog steeds niet of ik nu 2 nachten zion, 0 bryce of 1 zion en 1 bryce zal doen. Wat adviseren jullie mij?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is helemaal afhanklijk van wat je graag wilt zien en doen. Hebben jullie al bedacht of je in Bryce aleen de viewpoints wilt doen of willen jullie ook een wandeling naar beneden doen? Dat laatste is prachtig maar midden op de dag kan het heet zijn.tukkertje schreef:Ik ben er ondertussen wel uit dat het 2 nachten las vegas wordt.. waarschijnlijk flamingo's
Kijk eens op de NPS site voor wandelingen en bekijk of het je wel of niet aanspreekt.
Wil je alleen de uitzichtpunten doen, dan kun je vanuit Page een paar uur Bryce bekijken en dan nog doorrijden naar Zion. Je hebt in Zion dan twee nachten dus een volle dag (en misschien nog een ochtend) in het park. Kijk ook hier eens op de NPS site, of googel op day hikes Zion om een beeld te krijgen van de mogelijkheden.
Wandelen in Zion heeft tov Bryce het voordeel dat je in Zion eerst omhoog loopt en op de terugweg naar beneden - je zit op de bodem van de canyon.
Maar als je niet wilt wandelen in Zion dan heb je het relatief snel gezien, en dan is het wel mooi om ook bij Bryce te overnachten zodat je niet op het midden van de dag daar wandelt en je nog een zonsondergang/-opgang mee kunt maken.
Marianne
Ik ga die NPS site eens even goed bekijken. We willen in ieder geval bij 1 van de twee gaan wandelen.. maar waar weten we nog niet. We zijn beide geen ervaren wandelaars, dus het moet geen al te grote of zware tocht worden...
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Wij zijn ook geen ervaren wandelaars, maar hebben leuk gewandeld in Zion. Er zijn verschillende uitgestippelde wandelingen in verschillende moeilijkheidsgraden. Voor elk wat wils. Er zijn er zelfs enkele die voor rolstoelen geschikt zijn. Om maar te zeggen..
Bryce hebben we in enkele uren bekeken. We hebben ons tot de viewpoints gehouden.
Ik zou twee nachten Zion doen.
Groetjes,
Carine
Bryce hebben we in enkele uren bekeken. We hebben ons tot de viewpoints gehouden.
Ik zou twee nachten Zion doen.
Groetjes,
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
hey carine, welke wandeling hebben jullie gedaan in zion?
We gaan toch maar voor elk 1 overnachting.. Is er iemand bekend met bryce canyon inn? De kamers hier zijn goedkoper (maar 60 dollar) dan de cabins.. maar er staan geen foto's van op. We twijfelen ook nog over een cabin bij ruby's inn, lijkt erg mooi, alleen dan moeten we voor 1 nacht de hele vakantie 2 slaapzakken mee op sleeptouw nemen. Of we overwegen bryce trail b&b.. Welke is aan te raden?
Ik heb ook even op het forum rondgesnuffeld naar hotels in SF... en kom er even niet uit welke we zullen nemen.
Welke van de volgende hotels raden jullie aan/af? wat zijn de voor/nadelen?
Wharf inn: ziet er natuurlijk goed uit, vooral vanwege de ligging, maar is wel wat duurder.
America's best inn, van ness avenue: loopafstand tot fishermans wharff, pier 39, union square?
San Remo hotel: goedkoop, geen eigen douche. Kun je hier gratis parkeren of niet? loopafstanden/ligging?
townhouse motel: 15 min lopen naar fishermans wharff?
granthotel: niet gratis parkeren? ligging?
goldengatehotel: 20 dollar + tax voor 24 uur parkeren. ligging? afstand tot fishermans wharff?
Ik hoop dat iemand kan helpen, het hotel moet niet al te duur zijn, maar de ligging is misschien nog wel net iets belangrijker..
Welke van de volgende hotels raden jullie aan/af? wat zijn de voor/nadelen?
Wharf inn: ziet er natuurlijk goed uit, vooral vanwege de ligging, maar is wel wat duurder.
America's best inn, van ness avenue: loopafstand tot fishermans wharff, pier 39, union square?
San Remo hotel: goedkoop, geen eigen douche. Kun je hier gratis parkeren of niet? loopafstanden/ligging?
townhouse motel: 15 min lopen naar fishermans wharff?
granthotel: niet gratis parkeren? ligging?
goldengatehotel: 20 dollar + tax voor 24 uur parkeren. ligging? afstand tot fishermans wharff?
Ik hoop dat iemand kan helpen, het hotel moet niet al te duur zijn, maar de ligging is misschien nog wel net iets belangrijker..
Of een travelodge.. welke? Of staan die niet goed bekend?
Laatst gewijzigd door tukkertje op 08 mei 2008, 12:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik ben bezig met hotels boeken... maar das nog best lastig..
wat raden jullie aan voor Monterey? Liefst dichtbij de kust en met een (klein) zwembad. Of vraag ik dan te veel? hoe is het weer hier eigelijk in september?
Ik zit zelf te kijken naar lighthouse lodge and suites en naar sand dollar inn. Ook zit ik te twijfelen om ipv in Monterey te overnachten in big sur, nl big sur river inn. Ziet er leuk uit, maar de recencies op tripadvisor zijn slecht..
wat raden jullie aan voor Monterey? Liefst dichtbij de kust en met een (klein) zwembad. Of vraag ik dan te veel? hoe is het weer hier eigelijk in september?
Ik zit zelf te kijken naar lighthouse lodge and suites en naar sand dollar inn. Ook zit ik te twijfelen om ipv in Monterey te overnachten in big sur, nl big sur river inn. Ziet er leuk uit, maar de recencies op tripadvisor zijn slecht..
Voor bryce canyon hebben we intussen de b&b geboekt. Sf ga ik misschien maar eens via priceline of hotwire proberen..
Hey allemaal,
Ik up mijn eigen topic maar eens even weer. Ik heb intussen de meeste hotels geboekt en heel veel info op papier staan. De reis begint zo steeds meer vorm te krijgen, en ik heb er echt zin in! En wat duurt september dan nog lang..
De route is nu als volgt:
Dag 1, vrijdag 5 september: VLUCHT + aankomst in de avond (2x overnachten in Elaines B&B)
Dag 2, zaterdag 6 september: Los Angeles
Dag 3, zondag 7 september: Los Angeles – Palm Springs
Dag 4, maandag 8 september: Palm Springs – Needles? (via Joshua Tree National Park)
Dag 5, dinsdag 9 september: Needles? – Sedona
Dag 6, woensdag 10 september: Sedona – Grand Canyon (Overnachten 2x in: red feather lodge)
Dag 7, donderdag 11 september: Grand Canyon National Park
Dag 8, vrijdag 12 september: Grand Canyon – Monument Valley (Overnachting in: Gouldings)
Dag 9, zaterdag 13 september: Monument Valley – Page (lake powel resort)
Dag 10, zondag 14 september: Page – Bryce Canyon (bryce trail b&b)
Dag 11, maandag 15 september: Bryce Canyon - Zion [(Bumbleberry inn )/i]
Dag 12, dinsdag 16 september: Zion – Las Vegas )(2x overnachten Flamingo)
Dag 13, woensdag 17 september: Las Vegas
Dag 14, donderdag 18 september: Las Vegas – Death Valley (Stovepipe Wells)
Dag 15, vrijdag 19 september: Death Valley – Lee Vining (Yosemite Gateway motel)
Dag 16, zaterdag 20 september: Lee Vining – Yosemite (Overnachting 2x in: curry village, tent cabin)
Dag 17, zondag 21 september: Yosemite National Park
Dag 18, maandag 22 september: Yosemite – San Francisco (America’s best inn)
Dag 19, dinsdag 23 september: San Francisco
Dag 20, woensdag 24 september: San Francisco –Monterey
Dag 21, donderdag 25 september: Monterey – Santa Barbara [(BW beachside inn)/i]
Dag 22, vrijdag 26 september: Santa Barbara – Universal studio’s? – LA (hotel bij vliegveld)
Dag 23, zaterdag 27 september: auto inleveren en later in de middag vlucht
Dag 24, zondag 28 september: Aankomst
Ik moet alleen nog hotels boeken in Palm Springs, Monterey, Sedona en de laatste nacht LA. Voor Needles hebben we ook nog niks geboekt, maar kan zijn dat we dat helemaal niet doen omdat we misschien verder willen rijden vast, dan kunnen we zien hoe ver we komen en ter plekke iets zoeken. Vooral in Monterey weet ik nog niet zo goed wat ik wil boeken. Ik twijfel over deze: http://www.thesanctuarybeachresort.com/ , is alleen wel erg duur. Maar kan ook niks anders vinden wat mooi aan het strand ligt... Of heeft iemand een tip?
Oh ja, en San Fransisco wil ik misschien toch nog via hotwire ofzo proberen, dus als iemand hier nog tips over heeft?
Verder allemaal bedankt voor de hulp en de goede tips! En tips blijven natuurlijk welkom!! Dus als ik nog iets mis in mijn route.. Of iets onderweg wat ik echt zien moet, of waar ik moet stoppen, ik hoor het graag.. Ik ben al haast verslaafd aan het forum, zit er regelmatig even op te lezen...
En Annelies, als je nog iets weten wil vraag maar. Afstanden (miles) en reistijden heb ik trouwens ook.. Zijn jullie al uit de route?
Ik up mijn eigen topic maar eens even weer. Ik heb intussen de meeste hotels geboekt en heel veel info op papier staan. De reis begint zo steeds meer vorm te krijgen, en ik heb er echt zin in! En wat duurt september dan nog lang..
De route is nu als volgt:
Dag 1, vrijdag 5 september: VLUCHT + aankomst in de avond (2x overnachten in Elaines B&B)
Dag 2, zaterdag 6 september: Los Angeles
Dag 3, zondag 7 september: Los Angeles – Palm Springs
Dag 4, maandag 8 september: Palm Springs – Needles? (via Joshua Tree National Park)
Dag 5, dinsdag 9 september: Needles? – Sedona
Dag 6, woensdag 10 september: Sedona – Grand Canyon (Overnachten 2x in: red feather lodge)
Dag 7, donderdag 11 september: Grand Canyon National Park
Dag 8, vrijdag 12 september: Grand Canyon – Monument Valley (Overnachting in: Gouldings)
Dag 9, zaterdag 13 september: Monument Valley – Page (lake powel resort)
Dag 10, zondag 14 september: Page – Bryce Canyon (bryce trail b&b)
Dag 11, maandag 15 september: Bryce Canyon - Zion [(Bumbleberry inn )/i]
Dag 12, dinsdag 16 september: Zion – Las Vegas )(2x overnachten Flamingo)
Dag 13, woensdag 17 september: Las Vegas
Dag 14, donderdag 18 september: Las Vegas – Death Valley (Stovepipe Wells)
Dag 15, vrijdag 19 september: Death Valley – Lee Vining (Yosemite Gateway motel)
Dag 16, zaterdag 20 september: Lee Vining – Yosemite (Overnachting 2x in: curry village, tent cabin)
Dag 17, zondag 21 september: Yosemite National Park
Dag 18, maandag 22 september: Yosemite – San Francisco (America’s best inn)
Dag 19, dinsdag 23 september: San Francisco
Dag 20, woensdag 24 september: San Francisco –Monterey
Dag 21, donderdag 25 september: Monterey – Santa Barbara [(BW beachside inn)/i]
Dag 22, vrijdag 26 september: Santa Barbara – Universal studio’s? – LA (hotel bij vliegveld)
Dag 23, zaterdag 27 september: auto inleveren en later in de middag vlucht
Dag 24, zondag 28 september: Aankomst
Ik moet alleen nog hotels boeken in Palm Springs, Monterey, Sedona en de laatste nacht LA. Voor Needles hebben we ook nog niks geboekt, maar kan zijn dat we dat helemaal niet doen omdat we misschien verder willen rijden vast, dan kunnen we zien hoe ver we komen en ter plekke iets zoeken. Vooral in Monterey weet ik nog niet zo goed wat ik wil boeken. Ik twijfel over deze: http://www.thesanctuarybeachresort.com/ , is alleen wel erg duur. Maar kan ook niks anders vinden wat mooi aan het strand ligt... Of heeft iemand een tip?
Oh ja, en San Fransisco wil ik misschien toch nog via hotwire ofzo proberen, dus als iemand hier nog tips over heeft?
Verder allemaal bedankt voor de hulp en de goede tips! En tips blijven natuurlijk welkom!! Dus als ik nog iets mis in mijn route.. Of iets onderweg wat ik echt zien moet, of waar ik moet stoppen, ik hoor het graag.. Ik ben al haast verslaafd aan het forum, zit er regelmatig even op te lezen...
En Annelies, als je nog iets weten wil vraag maar. Afstanden (miles) en reistijden heb ik trouwens ook.. Zijn jullie al uit de route?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Wij hebben de afgelopen jaren twee keer in de Sanctuary beach resort overnacht (toen nog Marina dunes resort), en het is inderdaad niet goedkoop, maar z'n geld meer dan waard, het is echt een unieke plek, en een uniek resort, iedere gast krijgt de beschikking over een golf karretje om je over het resort te verplaatsen, auto's moeten bij de lobby worden geparkeerd en mogen het kwetsbare natuurgebied niet in, alle kamers zijn ondergebracht in huisjes die verspreid in de duinen liggen, wij hebben beide keren in een junior suite gezeten, en die kamer is echt fantastisch.
Ook het nabijgelegen restaurant AJ-spurs is een echte aanrader, fantastisch eten voor een redelijke prijs.(nietwaar Monique?)
Dus ik zou echt niet twijfelen, geef een paar dollar meer uit voor deze unieke accomodatie.
Harry
Ook het nabijgelegen restaurant AJ-spurs is een echte aanrader, fantastisch eten voor een redelijke prijs.(nietwaar Monique?)
Dus ik zou echt niet twijfelen, geef een paar dollar meer uit voor deze unieke accomodatie.
Harry
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Absoluut waar: AJ Spurs is super! En het resort ligt op een geweldige plaats en is erg verzorgd. Wij stonden op Marina Dunes RV Park, zou er vandaag nog weer heen willen. Volgend jaar gaan we zeker weer!Harry schreef:Wij hebben de afgelopen jaren twee keer in de Sanctuary beach resort overnacht (toen nog Marina dunes resort), en het is inderdaad niet goedkoop, maar z'n geld meer dan waard, het is echt een unieke plek, en een uniek resort, iedere gast krijgt de beschikking over een golf karretje om je over het resort te verplaatsen, auto's moeten bij de lobby worden geparkeerd en mogen het kwetsbare natuurgebied niet in, alle kamers zijn ondergebracht in huisjes die verspreid in de duinen liggen, wij hebben beide keren in een junior suite gezeten, en die kamer is echt fantastisch.
Harry
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
velen hier op het forum hebben via Hotwire de Holliday Inn geboekt op Fishermans Warf. Ikzelf de Holliday Inn Express. Prijzen lagen een tijdje geleden rond de 65$ per nacht. Maar hiervoor kan je best wel eens het Hotwire/Priceline topic bekijkentukkertje schreef:Oh ja, en San Fransisco wil ik misschien toch nog via hotwire ofzo proberen, dus als iemand hier nog tips over heeft?
als ik zo eens vlug kijk op Hotwire voor de dagen dat jij er bent krijg ik wel allemaal hoge prijzen... misschien dat je het best eens via Priceline probeert!
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
Oke, dan ga ik hem maar eens boeken. Het wordt dan alleen wel een dune view kamer, is dat erg? Anders is het echt niet te betalen...Harry schreef:Wij hebben de afgelopen jaren twee keer in de Sanctuary beach resort overnacht (toen nog Marina dunes resort), en het is inderdaad niet goedkoop, maar z'n geld meer dan waard, het is echt een unieke plek, en een uniek resort, iedere gast krijgt de beschikking over een golf karretje om je over het resort te verplaatsen, auto's moeten bij de lobby worden geparkeerd en mogen het kwetsbare natuurgebied niet in, alle kamers zijn ondergebracht in huisjes die verspreid in de duinen liggen, wij hebben beide keren in een junior suite gezeten, en die kamer is echt fantastisch.
Harry
Doockles schreef:velen hier op het forum hebben via Hotwire de Holliday Inn geboekt op Fishermans Warf. Ikzelf de Holliday Inn Express. Prijzen lagen een tijdje geleden rond de 65$ per nacht. Maar hiervoor kan je best wel eens het Hotwire/Priceline topic bekijkentukkertje schreef:Oh ja, en San Fransisco wil ik misschien toch nog via hotwire ofzo proberen, dus als iemand hier nog tips over heeft?
als ik zo eens vlug kijk op Hotwire voor de dagen dat jij er bent krijg ik wel allemaal hoge prijzen... misschien dat je het best eens via Priceline probeert!
Ik zal het topic er nog eens op nalezen. heb ik er al eerder gedaan, maar heb toen toch maar gewoon , maar kwam nu toch weer aan het twijelen.. Heeft er iemand ervaring met america's best inn? Hoe is de ligging?
Bedankt! Marieke
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je zult er echt geen spijt van krijgen, misschien alleen spijt dat je maar voor één dag geboekt hebttukkertje schreef: Oke, dan ga ik hem maar eens boeken. Het wordt dan alleen wel een dune view kamer, is dat erg? Anders is het echt niet te betalen...
Harry
Ik heb hem geboekt!!
Leuk trouwens, die golfkarretjes.. en goed ook dat ze dat doen. Ik heb zelf eens een bijbaantje gehad bij een hotel en daar reed ik ook altijd op golfkarretjes, vond ik vet leuk toen, haha... Kan ik er nog eens weer op rijden..
Leuk trouwens, die golfkarretjes.. en goed ook dat ze dat doen. Ik heb zelf eens een bijbaantje gehad bij een hotel en daar reed ik ook altijd op golfkarretjes, vond ik vet leuk toen, haha... Kan ik er nog eens weer op rijden..
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1633 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 58 Reacties