Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
route zuid west amerika wat vinden jullie er van
route zuid west amerika wat vinden jullie er van
vertrek 14-6
14-6 san francisco Sir Francis Drake Hotel
16-6 El portal Yosemite View Lodge
18-6 Visalia H I Visalia-hotel
19-6 Las Vegas Luxor
21-6 Mount Carmel Junction-Zion B W Thunderbird
22-6 Bryce Canyon Bryce Canyon Lodge
23-6 Page Wahweap Lodge
25-6 Grand Canyon Quality Inn Grand Canyon
27-6 Monument Valley Goulding"s Lodge
28-6 Chinle H I Canyon de Chelly
29-6Holbrook B W Arizonian Inn
30-6 Scottsdale Days Inn at Fashion Sqare
01-7Tucson Smuggler Inn
03-7 San Diego Handlery Hotel
05-7 Santa Monica The Georgian
08-7 San Simeon B W Cavalier
09-7 Carmel B W Carmel Missio
11-7 San francisco Sir Francis Drake
13-7 San Francisco Amsterdam
14-6 san francisco Sir Francis Drake Hotel
16-6 El portal Yosemite View Lodge
18-6 Visalia H I Visalia-hotel
19-6 Las Vegas Luxor
21-6 Mount Carmel Junction-Zion B W Thunderbird
22-6 Bryce Canyon Bryce Canyon Lodge
23-6 Page Wahweap Lodge
25-6 Grand Canyon Quality Inn Grand Canyon
27-6 Monument Valley Goulding"s Lodge
28-6 Chinle H I Canyon de Chelly
29-6Holbrook B W Arizonian Inn
30-6 Scottsdale Days Inn at Fashion Sqare
01-7Tucson Smuggler Inn
03-7 San Diego Handlery Hotel
05-7 Santa Monica The Georgian
08-7 San Simeon B W Cavalier
09-7 Carmel B W Carmel Missio
11-7 San francisco Sir Francis Drake
13-7 San Francisco Amsterdam
Je wilt een eerlijke reactie?
Ik vind het een gehaast schema. Bijna overal maar 1 overnachting gepland. Je doet alle parken aan, maar hebt slechts gelegenheid voor ee bliksembezoekje. Als een Japanner die heel Europa in één week "doet".
Misschien ben je bij de planning uitgegaan van de per dag te rijden mijlen. Een beter uitgangspunt is om uit te gaan van het aantal overnachtingen per park/stad en daaromheen de reis te plannen. Mogelijk moet je dan een park of stad laten vallen, maar daar kun je een volgende keer naar toe.
Stel: je komt om 3 á 4 uur 's middags in een nationaal park aan. Even een snel wandelingetje of (kort) ritje langs de hoogtepunten en de volgende dag weer tijdig op weg naar een volgend park.
Neem je daar genoegen mee, prima, niets veranderen dan.
Wil je liever op je gemak van de schitterende natuur genieten, dan zou ik twee bestemmingen laten schieten en extra overnachtingen in of vakbij een nationaal park inplannen.
Ik vind het een gehaast schema. Bijna overal maar 1 overnachting gepland. Je doet alle parken aan, maar hebt slechts gelegenheid voor ee bliksembezoekje. Als een Japanner die heel Europa in één week "doet".
Misschien ben je bij de planning uitgegaan van de per dag te rijden mijlen. Een beter uitgangspunt is om uit te gaan van het aantal overnachtingen per park/stad en daaromheen de reis te plannen. Mogelijk moet je dan een park of stad laten vallen, maar daar kun je een volgende keer naar toe.
Stel: je komt om 3 á 4 uur 's middags in een nationaal park aan. Even een snel wandelingetje of (kort) ritje langs de hoogtepunten en de volgende dag weer tijdig op weg naar een volgend park.
Neem je daar genoegen mee, prima, niets veranderen dan.
Wil je liever op je gemak van de schitterende natuur genieten, dan zou ik twee bestemmingen laten schieten en extra overnachtingen in of vakbij een nationaal park inplannen.
1000 excuses !
Ik heb te snel gereageerd want te snel gelezen. Ik zie nu dat je niet alle datums vermeld hebt en dus wél dubbele overnachtingen hebt ingepland. Dan wordt het dus een heel ander verhaal en is het juist een uitstekend schema!
Ben je van plan om Zion NP te bezoeken? Dat is mijn favoriete park.
Neem in ieder geval de scenic route 9 (als ik me dit nr. goed herinner) vanaf Bryce, die loopt door het mooiste deel van het park.
Je doet lang over de kustweg. Prima, want die is schitterend! Vooral rondom Big Sur zijn de mooiste vergezichten over de oceaan. En je hebt er tijd voor een of meer korte wandelingen.
Veel plezier
Ik heb te snel gereageerd want te snel gelezen. Ik zie nu dat je niet alle datums vermeld hebt en dus wél dubbele overnachtingen hebt ingepland. Dan wordt het dus een heel ander verhaal en is het juist een uitstekend schema!
Ben je van plan om Zion NP te bezoeken? Dat is mijn favoriete park.
Neem in ieder geval de scenic route 9 (als ik me dit nr. goed herinner) vanaf Bryce, die loopt door het mooiste deel van het park.
Je doet lang over de kustweg. Prima, want die is schitterend! Vooral rondom Big Sur zijn de mooiste vergezichten over de oceaan. En je hebt er tijd voor een of meer korte wandelingen.
Veel plezier
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Thebes, volgens mij zie je de datums in het lijstje over het hoofd.... ALs je kijkt naar de datums, zie je dat er in dit reisschema op heel veel plekken 2 overnachtingen zijn.
Ik vind het een heel goed gebalanceerd reisschema, ik denk dat je wel voldoende tijd hebt op de meeste plekken!
Geniet lekker van de voorpret!
Jacqueline
Ik vind het een heel goed gebalanceerd reisschema, ik denk dat je wel voldoende tijd hebt op de meeste plekken!
Geniet lekker van de voorpret!
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Allereerst mijn complimenten voor dit reisschema. Als ik dit zo zie heb ik zelf ook zin om die kant op te gaan.
Net als Thebes adviseer ik je ook om naar Zion te gaan. Daar kun je je prima vermaken. Ik zou overwegen hier zelf een nacht te blijven. Het is echt schitterend. Zion staat op nummer 1 in onze lijst met hoogtepunten van onze reis naar ZW-usa.
Daarnaast zou ik in Page naar Antelope Canyon gaan. Vooral in de tijd dat jullie er zijn, moet het er erg mooi zijn. Wij hebben hiervoor speciaal onze reisroute aangepast.
Waarom verblijven jullie in Santa Monica? Als ik drie dagen in LA te besteden had, zou ik liever in bijvoorbeeld Hollywood verblijven. Maar dat is persoonlijk (Santa Monica staat namelijk op onze lijst met tegenvallers, maar dat is natuurlijk persoonlijk.) (zie ook onze conclusie)
Verder ben ik wel nieuwschierig waarom jullie 2 nachten in Carmel verblijven en niet een nachtje langer in San Francisco?
Net als Thebes adviseer ik je ook om naar Zion te gaan. Daar kun je je prima vermaken. Ik zou overwegen hier zelf een nacht te blijven. Het is echt schitterend. Zion staat op nummer 1 in onze lijst met hoogtepunten van onze reis naar ZW-usa.
Daarnaast zou ik in Page naar Antelope Canyon gaan. Vooral in de tijd dat jullie er zijn, moet het er erg mooi zijn. Wij hebben hiervoor speciaal onze reisroute aangepast.
Waarom verblijven jullie in Santa Monica? Als ik drie dagen in LA te besteden had, zou ik liever in bijvoorbeeld Hollywood verblijven. Maar dat is persoonlijk (Santa Monica staat namelijk op onze lijst met tegenvallers, maar dat is natuurlijk persoonlijk.) (zie ook onze conclusie)
Verder ben ik wel nieuwschierig waarom jullie 2 nachten in Carmel verblijven en niet een nachtje langer in San Francisco?
Ons reisverslag over New York en Zuidwest Amerika op: http://www.reisverslag.info
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1932 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 8 Reacties