Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur via www.usareisen.de
Re: Autohuur via www.usareisen.de
De boeking via USA-Reisen ging prima vorig jaar. Ik weet niet of je het goedkoper kunt krijgen. En je weet dat je goed verzekerd bent.
We hadden ook voor de Equinox van Alamo gekozen met pick-up en drop-off Las Vegas.
Bij aankomst kregen we het standaard verhaal dat we nog wel een extra verzekering en een upgrade konden gebruiken. Na dit allemaal vriendelijk afgewimpeld te hebben konden we de auto in de parkeergarage afhalen.
De medewerker in de parkeergarage vertelde ons toen dat ze geen Equinox meer hadden maar dat we uit een hele rits auto´s uit een bepaalde rij konden kiezen. We hebben toen een Saturn Vue gekozen. Dit was dus een foutje van onze kant want dit bleek een 4 cylinder te zijn. Aangezien je in de omgeving van Las Vegas nogal wat heuveltjes hebt en de temp. nogal kan oplopen hebben we menigmaal op de rechterrijstrook tegen zo´n helling opgeprutteld en zuchtend van opluchting elke keer weer de top gehaald. Maar ja, als je alles van te voren weet.
We hebben dit jaar toch maar weer een Fullsize geboekt bij Dollar (wel via USA Reisen natuurlijk) aangezien die Dodge´s toch wat meer pit hebben en er ook nog leuk uitzien.
We hadden ook voor de Equinox van Alamo gekozen met pick-up en drop-off Las Vegas.
Bij aankomst kregen we het standaard verhaal dat we nog wel een extra verzekering en een upgrade konden gebruiken. Na dit allemaal vriendelijk afgewimpeld te hebben konden we de auto in de parkeergarage afhalen.
De medewerker in de parkeergarage vertelde ons toen dat ze geen Equinox meer hadden maar dat we uit een hele rits auto´s uit een bepaalde rij konden kiezen. We hebben toen een Saturn Vue gekozen. Dit was dus een foutje van onze kant want dit bleek een 4 cylinder te zijn. Aangezien je in de omgeving van Las Vegas nogal wat heuveltjes hebt en de temp. nogal kan oplopen hebben we menigmaal op de rechterrijstrook tegen zo´n helling opgeprutteld en zuchtend van opluchting elke keer weer de top gehaald. Maar ja, als je alles van te voren weet.
We hebben dit jaar toch maar weer een Fullsize geboekt bij Dollar (wel via USA Reisen natuurlijk) aangezien die Dodge´s toch wat meer pit hebben en er ook nog leuk uitzien.
Ik heb hier nog een vraag over, mijn Duits is namelijk niet goed genoeg
Als ik een auto boek met deze formule: Super-Inklusiv-PLUS-Preis U25
zit echt alles daar dan in?

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ja Sofie, daar zit echt alles in, maar als je ouder bent dan 25 kun je ook het tarief zonder U(nter = onder) 25 jaar nemen.Sofie schreef:Ik heb hier nog een vraag over, mijn Duits is namelijk niet goed genoeg![]()

Harry
Heel erg bedankt!!Harry schreef:Ja Sofie, daar zit echt alles in, maar als je ouder bent dan 25 kun je ook het tarief zonder U(nter = onder) 25 jaar nemen.Sofie schreef:Ik heb hier nog een vraag over, mijn Duits is namelijk niet goed genoeg![]()
zit echt alles daar dan in?![]()
Harry
Dit is voor ons een belangrijke opmerking. Wij hebben namelijk ook een midsize SUV geboekt voor Las Vegas en gaan en hele toer via Death Valley - SF - LA - Grand Canyon - Las Vegas doen. Daar zitten natuurlijk de nodige heuveltjes en ook echte bergen tussen.Glorious schreef: We hebben toen een Saturn Vue gekozen. Dit was dus een foutje van onze kant want dit bleek een 4 cylinder te zijn. Aangezien je in de omgeving van Las Vegas nogal wat heuveltjes hebt en de temp. nogal kan oplopen hebben we menigmaal op de rechterrijstrook tegen zo´n helling opgeprutteld en zuchtend van opluchting elke keer weer de top gehaald. Maar ja, als je alles van te voren weet.
Nu heb ik geen bal verstand van auto motoren dus waar moeten we op letten? Welke auto's//modellen zijn aan te raden en welke niet?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Wij habben afgelopen week via usareisen.de een Equinox gehuurd in Denver waar we mee op wintersport gingen en dus de bergen in.
We konden kiezen uit een rij 'kleine' SUV's en hebben ipv de Equinox gekozen voor de Pontiac Torrent, zie deze link.
http://www.automedia.com/NewCarBuyersGu ... _ext_1.jpg
Deze auto kon prima de Rockies in, dus ik neem aan dat de heuveltjes rondom Las Vegas ook geen enkel probleem zijn.
We konden kiezen uit een rij 'kleine' SUV's en hebben ipv de Equinox gekozen voor de Pontiac Torrent, zie deze link.
http://www.automedia.com/NewCarBuyersGu ... _ext_1.jpg
Deze auto kon prima de Rockies in, dus ik neem aan dat de heuveltjes rondom Las Vegas ook geen enkel probleem zijn.
-
- Amerika-ontdekker
kan iemand even helpen
Ben na de vele lovende reacties van usareisen.de eens naar hun site geweest en inderdaad ze zijn zeer goedkoop
maar ik versta niet echt alles
misschien kan iemand het volgende voor mij vertalen
pro Reservierung.
Überschreitungen der gebuchten Mietdauer führen zu einer Nachbelastung (zahlbar vor Ort); Erstattung nicht genutzter Miettage ausgeschlossen. Bei längeren Mieten müssen 2 Buchungen getätigt werden. Das Fahrzeug muss nach der maximalen Mietdauer abgegeben werden. Mit einem neuen Voucher erfolgt dann eine neue Anmietung (eventuell Gebühren für Einwegmieten beachten
Ik denk dat het gaat over de huurduur of zoiets maar ben niet volledig zeker.Allez wie is de vertaler van dienst? Alvast bedankt
Hans :beerchug:

pro Reservierung.
Überschreitungen der gebuchten Mietdauer führen zu einer Nachbelastung (zahlbar vor Ort); Erstattung nicht genutzter Miettage ausgeschlossen. Bei längeren Mieten müssen 2 Buchungen getätigt werden. Das Fahrzeug muss nach der maximalen Mietdauer abgegeben werden. Mit einem neuen Voucher erfolgt dann eine neue Anmietung (eventuell Gebühren für Einwegmieten beachten
Ik denk dat het gaat over de huurduur of zoiets maar ben niet volledig zeker.Allez wie is de vertaler van dienst? Alvast bedankt
Hans :beerchug:
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ohne gewähr (zonder garantie)
Per reservering.
Overschrijding van de geboekte huurtermijn leidt tot een naheffing die ter plaatse voldaan moet worden.
Vergoeding van niet gebruikte huurdagen is uitgesloten.
Bij langere huurtermijnen moeten twee boekingen gedaan worden. Het voertuig moet na de maximale huurtermijn ingeleverd worden. Met een nieuw voucher begint dan een nieuwe huurtermijn. (Let op eventuele drop off kosten)
Drop off kosten zijn kosten die soms betaald moeten worden als je de auto in een andere plaats inlevert dan waar je hem opgehaald hebt.

Per reservering.
Overschrijding van de geboekte huurtermijn leidt tot een naheffing die ter plaatse voldaan moet worden.
Vergoeding van niet gebruikte huurdagen is uitgesloten.
Bij langere huurtermijnen moeten twee boekingen gedaan worden. Het voertuig moet na de maximale huurtermijn ingeleverd worden. Met een nieuw voucher begint dan een nieuwe huurtermijn. (Let op eventuele drop off kosten)
Drop off kosten zijn kosten die soms betaald moeten worden als je de auto in een andere plaats inlevert dan waar je hem opgehaald hebt.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerikafan
Ik heb ook afgelopen week een auto beboekt via USA-reisen.de
Een Dodge Magnum 4,7Liter 450PK. 24 dagen voor 890 euro SUperallinc +U25.
Dat is 3 klassen hoger en inclusief U25 en dat kwam 200 euro goedkoper uit dan Jan Doets
http://www.motordesktop.com/wallpaper/c ... 24x768.jpg
Een Dodge Magnum 4,7Liter 450PK. 24 dagen voor 890 euro SUperallinc +U25.
Dat is 3 klassen hoger en inclusief U25 en dat kwam 200 euro goedkoper uit dan Jan Doets
http://www.motordesktop.com/wallpaper/c ... 24x768.jpg
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik wil je voorpret niet bedervenklouwer schreef: Een Dodge Magnum 4,7Liter 450PK. 24 dagen voor 890 euro SUperallinc +U25.

Harry
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaad, je krijgt meestal niet de grotere motoren. De Jeep Commander komt ook in 3 uitvoeringen: een 3,7L, een 4,7L en een 5,7L - en wat zou ik graag die 5,7L hebben gehad!
Nu echter kregen we de grote Jeep Commander met dezelfde 3,7L motor die in de veel kleinere Jeep Liberty ligt (weliswaar ietsje 'gekieteld'). Nog steeds krachtig genoeg, maar er waren momenten bij (met 4 volwassenen en bagage erin) dat ik toch graag net iets meer power had gehad...
Nu echter kregen we de grote Jeep Commander met dezelfde 3,7L motor die in de veel kleinere Jeep Liberty ligt (weliswaar ietsje 'gekieteld'). Nog steeds krachtig genoeg, maar er waren momenten bij (met 4 volwassenen en bagage erin) dat ik toch graag net iets meer power had gehad...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Ik heb een vraag over die Drop Off Kosten, ik wil een auto gaan huren en van LA naar SF rijden...
Volgens mij haal ik uit het volgende stukje:
"Für alle anderen Einwegmieten ist bei Anmietung vor Ort abhängig von der Distanz zwischen Anmiet- und Abgabestation die folgende Gebühr zu bezahlen:
0 bis 200 Meilen Ü USD 99
201 bis 500 Meilen Ü USD 150
501 bis 1000 Meilen Ü USD 300
1001 und mehr Meilen Ü USD 500
Bei den genannten Kosten für Einwegmieten handelt es sich um zur Zeit gültige Angaben, die sich im Laufe der Saison ohne Vorankündigung ändern können. Alle vor Ort zu zahlenden Beträge verstehen sich zuzüglich der örtlichen Steuern."
Dat ik dan dus 150$ moet betalen omdat ik hem ergens anders aflever. Ik denk dat dit dan niet echt rilaxt is als ik maar 1 of 2 dag huur..Dan ben ik meer kwijt aan dropoff kosten dan aan de huur zelf, of snap ik hier iets niet:)
Volgens mij haal ik uit het volgende stukje:
"Für alle anderen Einwegmieten ist bei Anmietung vor Ort abhängig von der Distanz zwischen Anmiet- und Abgabestation die folgende Gebühr zu bezahlen:
0 bis 200 Meilen Ü USD 99
201 bis 500 Meilen Ü USD 150
501 bis 1000 Meilen Ü USD 300
1001 und mehr Meilen Ü USD 500
Bei den genannten Kosten für Einwegmieten handelt es sich um zur Zeit gültige Angaben, die sich im Laufe der Saison ohne Vorankündigung ändern können. Alle vor Ort zu zahlenden Beträge verstehen sich zuzüglich der örtlichen Steuern."
Dat ik dan dus 150$ moet betalen omdat ik hem ergens anders aflever. Ik denk dat dit dan niet echt rilaxt is als ik maar 1 of 2 dag huur..Dan ben ik meer kwijt aan dropoff kosten dan aan de huur zelf, of snap ik hier iets niet:)
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Je vergeet het belangrijkste stukje erboven te lezen 
Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb Kaliforniens, Floridas und Hawaii, zwischen Kalifornien und Nevada, zwischen Kalifornien und Colorado, zwischen Kalifornien und Washington State, zwischen Arizona und Nevada, zwischen Kalifornien und Arizona, sowie zwischen Georgia und Florida.
Je hoeft dus geen drop-off kosten te betalen tussen SF en LA.

Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb Kaliforniens, Floridas und Hawaii, zwischen Kalifornien und Nevada, zwischen Kalifornien und Colorado, zwischen Kalifornien und Washington State, zwischen Arizona und Nevada, zwischen Kalifornien und Arizona, sowie zwischen Georgia und Florida.
Je hoeft dus geen drop-off kosten te betalen tussen SF en LA.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Volgens mij verschilt de regeling omtrent drop off kosten per verhuurder. Meestal is er tussen Californië en Nevada inderdaad geen sprake van drop off kosten, maar volgens mij geldt dit niet voor alle verhuurders, bijvoorbeeld National dacht ik. Effe checken dus.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
hoe komt het dat als ik via usareisen.de boek (U25)
op dit bedrag uit kom
Fahrzeugkategorie: EQ - Equinox 4türig
Leistungs-Paket: Super-Inklusiv-PLUS-Preise / U25 Special
Anmietstation: Los Angeles Airport (LAX) California
Annahme: 26.05.2008 10:00 Uhr
Abgabestation: San Francisco OFarrell St (SFO4) California
Abgabe: 27.05.2008 18:00 Uhr ( entspricht 2 Tage )
Basis-Mietpreis: 94,00 Euro
Rabatt: - 3% für Online-Buchung
Sie zahlen: 91,18 Euro
en als ik via de prijsvergelijkingssite ga boeken van AA
Zoek resultaten
U bent bij Stap 1 van 5
23 jaar oude bestuurder , haalt de auto op om 10:0 uur van Los Angeles Luchthaven in Los Angeles 26 mei, 2008 voor 2 dagen
Attentie: Extra achterlatingskosten kunnen in rekening worden gebracht voor dit voertuig. Als dit het geval is zullen wij contact met u opnemen zodra wij uw reservering ontvangen en u op de hoogte brengen van eventuele kosten, deze moeten plaatselijkl betaald worden aan de leverancier.
Chevrolet Cobalt of Soortgelijk € 64,00
Automatisch transmission en Airconditioning
Premium Pakket: Prijs is inclusief extra bestuurders over 25 jaar en een tank benzine
Deuren: 2 Zitplaatsen: 5
Dit scheelt toch een aardig bedrag op 2 dagen. Nu vroeg ik mij af wanneer bij de zoekmachine van AA
"Premium Pakket: Prijs is inclusief extra bestuurders over 25 jaar en een tank benzine "
Dat er niet bijstaat of dat terplekke in rekeing wordt gebracht?
op dit bedrag uit kom
Zoek resultaten
U bent bij Stap 1 van 5
23 jaar oude bestuurder , haalt de auto op om 10:0 uur van Los Angeles Luchthaven in Los Angeles 26 mei, 2008 voor 2 dagen
Attentie: Extra achterlatingskosten kunnen in rekening worden gebracht voor dit voertuig. Als dit het geval is zullen wij contact met u opnemen zodra wij uw reservering ontvangen en u op de hoogte brengen van eventuele kosten, deze moeten plaatselijkl betaald worden aan de leverancier.
Premium Pakket: Prijs is inclusief extra bestuurders over 25 jaar en een tank benzine
Dit scheelt toch een aardig bedrag op 2 dagen. Nu vroeg ik mij af wanneer bij de zoekmachine van AA
"Premium Pakket: Prijs is inclusief extra bestuurders over 25 jaar en een tank benzine "
- Bushmaster
- Amerika-expert
Is toch een hele andere autocategorie en pakket? Equinox<==>Cobalt en U25<==>"vanaf 23 jaar"Niliz schreef:hoe komt het dat als ik via usareisen.de boek (U25)
op dit bedrag uit kom
Zoek resultaten
U bent bij Stap 1 van 5
hoezo is dat een heel ander pakket? 23 is toch ook onder de 25. Ze maken bij dat U25 geen onderscheid tussen een 19 of 24 jarige
- Bushmaster
- Amerika-expert
Er bestaat voor de verhuurmaatschappijen wel degelijk een verschil tussen "vanaf 19 jaar" of "vanaf 23 jaar".Niliz schreef:hoezo is dat een heel ander pakket? 23 is toch ook onder de 25. Ze maken bij dat U25 geen onderscheid tussen een 19 of 24 jarige
Kijk maar bij de "rental policies" van de diverse maatschappijen, gaan allemaal pas vanaf 21 jaar.
Kan me dan ook voorstellen dat usareizen.de een apparte "verzekering/garantie" heeft moeten bijkopen, om 19 jarigen te kunnen laten huren.
En zoals eerder vermeld, een Equinox is geen Cobalt.
oke najah, nu kan drie dagen voor 90euro auto huren
kan ik mijn trip van LA naar SF misschien iets langer maken, kijk wel ff
kan ik mijn trip van LA naar SF misschien iets langer maken, kijk wel ff

-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik was daarnet eens aan het kijken wat een equinox ons zou kosten voor de periode van 12/08 tot 31/08 (vanuit San Diego). Het zou neerkomen op 618,24 euro (super inklusiv).
Als ik iets verder lees, zie ik het volgende staan:
Als ik iets verder lees, zie ik het volgende staan:
Betekent dit dat we bovenop die 618 euro nog een toeslag moeten betalen?bei Anmietung 15.07. bis 20.08.08 ab allen Stationen Zuschlag
pro Auto/Woche EUR 22,-; Auto/Verl.Tag EUR 4.
USA Westkust 2008 - http://hilkejoke.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht