Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto huren in New York
Auto huren in New York
In het najaar willen we ( 4 volwassenen) van New York naar Miami.
We willen na 3 dagen de auto ophalen.
Ons voorkeur als autoverhuur is Hertz vanwege de neverlost systeem.
Welke auto raden jullie ons aan ?
Volgens zeggen is de autohuur in New york duurder dan de rest van de VS.
Is het aan te raden om een auto te huren in New York of kun je bijv. In Washington beter(goedkoper) een auto huren ?
Wie heeft ervaring hiermee ?
alvast bedankt
Emiel
We willen na 3 dagen de auto ophalen.
Ons voorkeur als autoverhuur is Hertz vanwege de neverlost systeem.
Welke auto raden jullie ons aan ?
Volgens zeggen is de autohuur in New york duurder dan de rest van de VS.
Is het aan te raden om een auto te huren in New York of kun je bijv. In Washington beter(goedkoper) een auto huren ?
Wie heeft ervaring hiermee ?
alvast bedankt
Emiel
Re: Auto huren in New York
Hoi Miele,
Ik denk dat je het best even op de site van Hertz kunt kijken voor verhuurstations en prijzen.
Wij zijn ook jaren voor Hertz gegaan vanwege het Neverlost systeem. Tot vorig jaar.
Toen hebben we bij Avis gehuurd en in plaats van bij hun een Garmin te huren voor, ik meen, $ 10,00 per dag, hebben we heel voordelig er zelf een bij de Walmart gekocht.
Voordeel hiervan is ook dat we er dit jaar weer gebruik van kunnen maken
Ook wij gaan namelijk een auto huren in New York.
Ik denk dat je het best even op de site van Hertz kunt kijken voor verhuurstations en prijzen.
Wij zijn ook jaren voor Hertz gegaan vanwege het Neverlost systeem. Tot vorig jaar.
Toen hebben we bij Avis gehuurd en in plaats van bij hun een Garmin te huren voor, ik meen, $ 10,00 per dag, hebben we heel voordelig er zelf een bij de Walmart gekocht.
Voordeel hiervan is ook dat we er dit jaar weer gebruik van kunnen maken

-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
het verdient de aanbeveling om ook gewoon te onderhandelen, van te voren, via e-mail.
Dec 06/Jan 07 heb ik bij Enterprise (http://www.enterprise.com) een mid-size SUV (Ford Explorer, Jeep Cherokee etc) gehuurd
voor 249$ per week.
Ik ga nu eind april weer voor 2 weken en heb gewoon dezelfde knakker opgebeld (had z'n kaartje nog). Hij werkte intussen
op een ander fililaal, maar ze werken blijkbaar toch op een soort provisiebasis, want als ik bij hem zou boeken zou ik
ongeveer dezelfde prijs kunnen krijgen. Nu dus voor 269,= $ per week... Als ik ditzelfde geboekt had via hun website had
het me meer dan 1000 $ totaal gekost!
Dec 06/Jan 07 heb ik bij Enterprise (http://www.enterprise.com) een mid-size SUV (Ford Explorer, Jeep Cherokee etc) gehuurd
voor 249$ per week.
Ik ga nu eind april weer voor 2 weken en heb gewoon dezelfde knakker opgebeld (had z'n kaartje nog). Hij werkte intussen
op een ander fililaal, maar ze werken blijkbaar toch op een soort provisiebasis, want als ik bij hem zou boeken zou ik
ongeveer dezelfde prijs kunnen krijgen. Nu dus voor 269,= $ per week... Als ik ditzelfde geboekt had via hun website had
het me meer dan 1000 $ totaal gekost!
"misplaced New Yawkers"
Bedankt voor deze informatie.
Klopt het dat auto huren in de staat New York duurder is dan in de andere staten van amerika ?
Klopt het dat auto huren in de staat New York duurder is dan in de andere staten van amerika ?
Ja, dat klopt, maar ik denk niet dat het de moeite is om voor die enkele usd/dag naar Washington te gaan.
(bv full size all in = 205 euro in NY tegenover 190 in Florida, maar kost rond 200 euro in de rest van de USA)
Alleen Florida is echt goedkoper. Misschien overwegen om van daar naar NY te rijden ?
(bv full size all in = 205 euro in NY tegenover 190 in Florida, maar kost rond 200 euro in de rest van de USA)
Alleen Florida is echt goedkoper. Misschien overwegen om van daar naar NY te rijden ?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 5670 Weergaves
-
Laatste bericht door Robbie&Irene
-
- 2 Reacties