Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zwangerschapsverlof bij Amerikaanse werkgevers

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Hey proficiat dora, en dat wat Petra net zei, word door mijn vrouw (die overigens wel geloofd in de ruggeprik :roll: ) alleen maar beaamt. Vertel de dokters of zet een plan op. Daar houden ze zich goed aan!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
dora
Amerikakenner

Bericht door dora »

Bedankt voor de felicitaties!! :D We beginnen te wennen aan het idee, en het geeft allemaal weer een nieuwe dimensie aan het wonen in het buitenland. Heb de tip over een birth plan van anderen ook gekregen, dat ga ik zeker doen.

Dora
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

dora schreef: Ik ben op dit moment zwanger,
Dora, proficiat! Wanneer mogen we dit nieuwe Amerikaantje verwelkomen?

Misschien nog een tip voor Nederlandse vroedvrouwen: zet een zaakje op in de USA! Vestig je ergens waar veel Nederlanders wonen. Die gaan je graag zien komen. :wink:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Gefeliciteerd Dora :D , krijgt je kind nu 2 nationaliteiten?
Succes met je zwangerschap.

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

Proficiat Dora!
Inderdaad, jij kunt precies aangeven wat je zelf wel en niet wil.
2 van mijn 3 kinderen zijn in Amerika geboren, de eerste met een gynaecoloog, maar ook zonder ruggeprik. Voor mijn jongste had ik een vroedvrouw. Misschien moet je even zoeken, maar ze zijn hier ook te vinden.
Heb je al een kijkje genomen in het ziekenhuis waar je wilt bevallen? Als er meerdere ziekenhuizen in de buurt zijn heb je daar ook nog keus in.

Annemiek
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Er onstaat nu wel een beetje een subdraad in de oorspronkelijke draad, maar ook felicitaties van mij : )
dora
Amerikakenner

Bericht door dora »

Haha, voel me wel wat vereerd met alle felecitaties :D Bedankt!!

De vragen: Ik ben uitgeteld begin September. Ja ik geloof dat het tegenwoordig mogelijk is om 2 nationaliteiten te hebben voor ons kind.
We moeten nog het ziekenhuis bezoeken. Mijn gyno doet bevallingen in 2 ziekenhuizen, dus we kunnen in ieder geval uit die 2 kiezen (keizersnede ratio is wel evenhoog bij beide).

Mooi om te weten dat er andere Nederlandse vrouwen zijn met ervaring met het in de VS bevallen ;) Ik zal vast nog met meer vragen komen binnenkort.

Aan de orginele poster: sorry dat we een beetje van het onderwerp zijn geraakt. Ben je ook zwanger of van plan zwanger te raken?

Dora
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer