Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuwe reisgids ANWB Verenigde Staten Zuidwest

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
deeyore
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Nieuwe reisgids ANWB Verenigde Staten Zuidwest

Bericht door deeyore »

Ik heb een reisgidsen-verslaving. Als ik ergens weer een nieuwe reisgids tegenkom van de streek waar we naar toe gaan, dan moet ik 'm kopen.
Zo kwam ik vorige week bij de ANWB een nieuwe reisgids tegen "Reizen Wereldgids Verenigde Staten zuidwest". En ik was gelijk enthousiast, deze is erg uitgebreid en compleet. Het is de eerste druk en verschenen in 2008, dus recenter kan niet :D De Trotter staat bij mij nog op 1, maar deze komt er heel dicht in de buurt.
De nieuwe Trotter van het Zuidwesten verschijnt trouwens in mei 2008, die ik nu heb is van 2002. Dus die is ook aan vervanging toe :D
Dikkie
Amerikakenner

Re: Nieuwe reisgids ANWB Verenigde Staten Zuidwest

Bericht door Dikkie »

Ik heb hem ook in bezit, want ik lijdt aan dezelfde verslaving :wink: maar als je achterin het boek kijkt dan lees je idd dat het de eerste druk is, te weten 2008 ANWB maar daarboven staat C 2006 Dumont Reieverslag, Ostfildern. Doet bij mij het vermoeden opkomen dat het hier om de eerste nederlandse druk gaat maar dat het wel uit 2006 stamt.
jan vos
Amerika-ontdekker

Bericht door jan vos »

een vraagje,wij gaan deze zomer naar texas en new mexico,welke reisgids zou jij aanraden, die van de anwb of trotter. jan
deeyore
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door deeyore »

Zowel de Trotter als de reisgids van de ANWB gaan niet over Texas. Wel een stukje over New Mexico. Aangezien ik zelf nog niet in Texas ben geweest heb ik daar geen gidsen van in huis.
Wel vond ik deze van Lannoo, die specifiek over Texas gaat.
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Ik ben ook helemaal weg van de Trotter gids en wacht geduldig op de nieuwe druk.
De ANWB gids heb ik nog niet gezien, jammer dat het nu geen koopzondag is :wink:

Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

jan vos schreef:een vraagje,wij gaan deze zomer naar texas en new mexico,welke reisgids zou jij aanraden, die van de anwb of trotter. jan
Hallo jan,

Ik weet in welke provincie je woont, maar Donner Selexys in Rotterdam heeft een ruime keuze aan reisboeken. Als je daar bent kun je ze allemaal doorbladeren en kijken welke het beste bij jou past. Ik denk dat je, zoals hierboven aangeraden, er niet onderuitkomt om twee aparte boeken te nemen. Ik ben Texas in de boeken van zuiwest-usa nog niet tegengekomen.
Karinita
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Karinita »

deeyore schreef:Zowel de Trotter als de reisgids van de ANWB gaan niet over Texas. Wel een stukje over New Mexico. Aangezien ik zelf nog niet in Texas ben geweest heb ik daar geen gidsen van in huis.
Wel vond ik deze van Lannoo, die specifiek over Texas gaat.
Ik heb de gids van Lannoo over Texas en het is echt een aanrader. Net als de (meeste) andere gidsen van Lannoo worden er verschillende routes gegeven met daarbij heel veel informatie over de bezienswaardigheden.

Karin
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer