Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat zou jullie voorkeur zijn??

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
angelab
Amerikafan

Wat zou jullie voorkeur zijn??

Bericht door angelab »

Hallo allemaal,

Ik wil graag een aantal hotel overnachtingen boeken in san francisco voor onze vakantie begin september, nu vroeg ik me af wat is de beste wijk is om te overnachten in een hotel, we hebben geen auto in SF en willen alles lopen of met openbaar vervoer, er moeten leuke restaurantjes in de buurt zijn en alle bezienswaardigheden moeten een beetje in de buurt zitten,
Rondom de Fishermans Wharf, Union Square of rondom lombard street? wat zou jullie voorkeur zijn??\

Alvast bedankt
2008 West USA: http://heukelumgoes2theusa2008.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
bea
Amerika-ontdekker

Re: Wat zou jullie voorkeur zijn??

Bericht door bea »

Wij hebben de eerste keer in union square een hotel gehad en de tweede keer in fishermans warf en zonder enig twijfel kan ik zeggen dat fishermans warf een veel leukere buurt is.
Gezellige restaurantjes en met het trammetje heb je geen auto nodig.
Groetjes
deeyore
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door deeyore »

Ook ik zou Fisherman's Wharf kiezen. Pier 39 is vlakbij en ook erg gezellig, veel winkeltjes en restaurantjes.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij gaan deze zomer overnachten in de Columbus Motor Inn. Die had goede reviews op tripadvisor en ligt op loopafstand van Fisherman's Wharf. Je kunt er gratis parkeren, wat voor ons ook meespeelde.

Marianne
Koekjo
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Koekjo »

Hoi,

Wij hebben ook de Columbus Motor Inn geboekt voor komende zomer, inderdaad zeer goede recencies op Tripadvisor en gratis parkeren en dit is iets waar je in San Francisco rekening mee moet houden. Hotels worden anders onnodig extra duur.

Gr van Koek
1995 Cal-Nev
2004 Cal-Nev-UT-AR
2006 Cal-Nev-UT-ID-MT-SD-CO
2008 Cal-Nev-Org-Was-Can VI
2010 New York
2012 Canada BC
2013 Four Corners USA
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Even iets over de TA reviews. Ik schrijf heel wat af op TA maar ben gestopt met de hotelreviews. Let vooral op zg "First time posters". Mensen die een review plaatsen maar verder nooit op TA te zien zijn. De verdenking is dat er nogal wat kennissen en familieleden beoordelingen plaatsen. Omgekeerd geldt dat ook. Slechte reviews worden "wel eens" geinitieerd door concurrenten.
Al veel discussie over geweest....
Yeehaw.
angelab
Amerikafan

Bericht door angelab »

Bedankt voor alle reacties!
De columbus Motor Inn staat ook al op ons lijstje, ik denk dat het die gaat worden!!
Bedankt! :D
2008 West USA: http://heukelumgoes2theusa2008.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
George
Amerika-ontdekker

Bericht door George »

Wij gaan 26 mei voor drie nachten naar Heritage Marina inn aan de Van Ness Avenue. De reacties op TA zijn niet allemaal even positief, maar het ziet er redelijk uit. bovendien denken we er echt alleen maar te slapen en verder veel weg te zijn! De ligging is volgens mij wel prima. Fisherman's wharf is op loopafstand, zegt men, maar misschien vergis ik mij in de heuvels. In ieder geval wel gratis parkeren daar. Als mensen echt horrorverhalen hebben over dit hotel, hoor ik het graag nog even :D .
gr. Georgette
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Yeehaw schreef:Even iets over de TA reviews. Ik schrijf heel wat af op TA maar ben gestopt met de hotelreviews. Let vooral op zg "First time posters". Mensen die een review plaatsen maar verder nooit op TA te zien zijn. De verdenking is dat er nogal wat kennissen en familieleden beoordelingen plaatsen. Omgekeerd geldt dat ook. Slechte reviews worden "wel eens" geinitieerd door concurrenten.
Al veel discussie over geweest....
Yeehaw.
Als er maar een paar reviews bij een hotel staan, dan kunnen dat best wel eens kennissen of concurenten zijn, maar als ik bv. bij Wynn in Las Vegas kijk staan er nu 1207 reviews, lijkt me sterk dat dat alleen maar familie is van Steve, of concurenten, ook bij ons hotel in New York waar we dit jaar naar toe gaan staan 631 reviews, bij deze aantallen krijg je toch zeker wel redelijk betrouwbare informatie.
Mijn conclusie is toch dat de informatie over het algemeen heel goed klopt met de werkelijkheid, en alleen als er maar een paar reviews staan, kan de informatie wel eens niet kloppen, ik vind het inmiddels een zeer betrouwbare bron van informatie, vooral als je van een hotel meer verwacht dan alleen maar een plaats om te slapen.

Harry
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Prima toch Harry! Vooral blijven bezoeken.
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

Martin & Marianne schreef:Wij gaan deze zomer overnachten in de Columbus Motor Inn. Die had goede reviews op tripadvisor en ligt op loopafstand van Fisherman's Wharf. Je kunt er gratis parkeren, wat voor ons ook meespeelde.

Marianne
@Marianne
Een goede keus het Columbus Motor Inn. Ik heb er vorig jaar in august tijdens mijn verblijf in San Francisco ook overnacht en het is een prima hotel. De kamer was prima schoon en geruimig. Ik had dit hotel ook gevonden bij TA en in een review stond ook nog een tip dat je moest vragen naar een kamer op de bovenste verdieping en aan de kant van Columbus Ave, je hebt dan een goed uitzicht vanaf het balkon op Coit Tower. En ik krijg ook een kamer waar ik om gevraagd had. En inderdaad een mooi uitzicht op Coit Tower, vooral 's nachts.
En extra voordeel is het gratis parkeren, dit kan anders aardig in de papieren lopen.

Koekjo schreef:Hoi,

Wij hebben ook de Columbus Motor Inn geboekt voor komende zomer, inderdaad zeer goede recencies op Tripadvisor en gratis parkeren en dit is iets waar je in San Francisco rekening mee moet houden. Hotels worden anders onnodig extra duur.

Gr van Koek
@Koekjo
Goed keuze ookvan jullie.
En wat het parkeren betreft: ik had op de dag van uitchecken een trip naar Alcatraz geboekt. Ik zat toen eigenlijk met het probleem waar te parkeren in de buurt van Pier 33. Ik heb bij het uitchecken gevraagd of ik de auto nog kon laten staan tot na de middag. Dit bleek helemaal geen probleem te zijn. En het stuk van het hotel tot Pier 33 was goed te lopen.

Groet Theo
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Yeehaw schreef:Prima toch Harry! Vooral blijven bezoeken.
Maar blijf jij dan toch vooral je reviews schrijven. :lol:
alje
Amerikafan

Bericht door alje »

Wij zijn in 2005 in Heritage Marina Inn (ligt toch aan Van Ness Ave.?) geweest. Twee nachten. De voornaamste reden voor ons om dit hotel te kiezen was dat er een zwembad is, en onze kinderen waren (en zijn nog steeds) daar erg op gesteld. En je kunt er inderdaad zwemmen. Wij hadden geen klachten over het hotel, verwacht geen superkamers maar de prijs is er ook niet naar. Dat parkeren klopt, maar ik raad je aan om zo mogelijk wel in de middag ergens daar te zijn, want de garage kan ook vol zijn. Loopafstand naar Fishermans Wharf, nou ja, toch zeker een half uur of zoiets, volgens mij zelfs nog iets verder, maar het openbaar vervoer in San Francisco is niet duur en frequent. Dan bedoel ik de bussen, en de metro, en niet de toeristentrammetjes die wel erg duur zijn. Kortom, als je auto eenmaal in die garage staat heb je die in de stad ook echt niet nodig.
Groet, Alje
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer