Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Aanvragen routekaartjes 2008
Re: Routekaartjes aanvragen
Is het misschien mogelijk om een 'leeg' routekaartje aan te vragen ?
Ik heb me namelijk helemaal suf gezocht op internet naar een kaart van manhattan, die groot genoeg is waar alle straten etc opstaan, zodat ik een beetje kan puzzelen met de dagen die wij daar gaan doorbrengen en de dingen die we willen doen (volgorde enzo)
maar ik krijg steeds maar halve kaarten of kleine kaartjes waar ik lang niet alles op kan zetten of aanstippen..
ik weet niet of het ook mogelijk is om gewoon een 'screenshot' van een bepaald gebied te maken ?
Liefs, Nadia
Ik heb me namelijk helemaal suf gezocht op internet naar een kaart van manhattan, die groot genoeg is waar alle straten etc opstaan, zodat ik een beetje kan puzzelen met de dagen die wij daar gaan doorbrengen en de dingen die we willen doen (volgorde enzo)
maar ik krijg steeds maar halve kaarten of kleine kaartjes waar ik lang niet alles op kan zetten of aanstippen..
ik weet niet of het ook mogelijk is om gewoon een 'screenshot' van een bepaald gebied te maken ?
Liefs, Nadia
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Nadia,nadiaU schreef:Ik heb me namelijk helemaal suf gezocht op internet naar een kaart van manhattan, die groot genoeg is waar alle straten etc opstaan, zodat ik een beetje kan puzzelen met de dagen die wij daar gaan doorbrengen en de dingen die we willen doen (volgorde enzo)
Ik heb even een printscreen voor je gemaakt van Manhatten. Groter kan ik hem niet maken. Ik hoop dat het zo duidelijk genoeg voor je is.
Mocht je nog een gedetailleerd gedeelte van Manhatten willen hebben, moet je het maar even aangeven.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Nadia, ik vond deze in pdfformaat, misschien heb je daar wat aan, kun je heel gedetailleerd bekijken.nadiaU schreef:Is het misschien mogelijk om een 'leeg' routekaartje aan te vragen ?
Liefs, Nadia
http://www.nyc.com/visitor_guide/pdf/manhattan.pdf
Heel erg bedankt !
Daar kan ik zeker wel wat mee..
En daarnaast staat er al ontzettend veel op van de dingetjes die ik wil zien, hihi
Liefs, Nadia
Daar kan ik zeker wel wat mee..

En daarnaast staat er al ontzettend veel op van de dingetjes die ik wil zien, hihi
Liefs, Nadia
- Bert&Hanny
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Hallo EstherD,
Jouw routekaartje is hier geplaatst. De reistijden zijn afgestemd op rijden met een camper.
Jouw routekaartje is hier geplaatst. De reistijden zijn afgestemd op rijden met een camper.
- Bert&Hanny
- Amerikakenner
Hoi Hanny,
Heel erg bedankt voor het kaartje! Echt handig en leuk ook voor straks bij het reisverslag!!
Groetjes,
Marieke
Heel erg bedankt voor het kaartje! Echt handig en leuk ook voor straks bij het reisverslag!!
Groetjes,
Marieke
Hallo,
Wat ontzettend aardig deze 'service'. Graag zou ik daar gebruik van maken. Onze route gaat er zo uitzien:
26-05-2008 Amsterdam vucht naar San Francisco, ( hotel Heritage Marina)
Dinsdag 27-05-2008 hele dag San Francisco (Heritage Marina)
Woensdag 28-05-2008 San Francisco (Heritage Marina)
Donderdag 29-05-2008 van San Francisco naar Yosemite (overn. Curry village)
Vrijdag 30-05-2008 Yosemite (Curry village)
Zaterdag 31-05-2008 van Yosemite via Tioga pass (mits open) naar Lone Pine
Zondag 01-06-2008 van Lone Pine naar Death Valley ( overn. Death Valley Furnace Creek Ranch)
Maandag 02-06-2008 van Death Valley naar Las Vegas
Dinsdag 03-06-2008 van Las Vegas naar Zion ( overn. Bumbleberry inn)
Woensdag 04-06-2008 Zion (overn. Bumbleberry inn)
Donderdag 05-06-2008 van Zion naar Bryce (overn. Kanab??)
Vrijdag 06-06-2008 van Bryce naar Page/ Lake Powell
Zaterdag 07-06-2008 van Page naar Grand Canyon South Rim (overn.Best Western Squire Inn)
Zondag 08-06-2008 van Grand canyon south rim naar Lake Havasu
Maandag 09-06-2008 van Lake Havasu naar Palm springs via Joshua Tree N.P.
Dinsdag 10-06-2008 van Palm springs naar Los Angeles
Woensdag 11-06-2008 Los Angeles
Donderdag 12-06-2008 van Los Angeles naar San Simeon
Vrijdag 13-06-2008 van San Simeon naar Monterey
Zaterdag 14-06-2008 van Monterey naar San Francisco
Zondag vlucht terug A'dam
Een routekaartje zou erg leuk zijn (met afstanden en tijd). Ontzettend bedankt voor de moeite!
Groeten,
Georgette
Wat ontzettend aardig deze 'service'. Graag zou ik daar gebruik van maken. Onze route gaat er zo uitzien:
26-05-2008 Amsterdam vucht naar San Francisco, ( hotel Heritage Marina)
Dinsdag 27-05-2008 hele dag San Francisco (Heritage Marina)
Woensdag 28-05-2008 San Francisco (Heritage Marina)
Donderdag 29-05-2008 van San Francisco naar Yosemite (overn. Curry village)
Vrijdag 30-05-2008 Yosemite (Curry village)
Zaterdag 31-05-2008 van Yosemite via Tioga pass (mits open) naar Lone Pine
Zondag 01-06-2008 van Lone Pine naar Death Valley ( overn. Death Valley Furnace Creek Ranch)
Maandag 02-06-2008 van Death Valley naar Las Vegas
Dinsdag 03-06-2008 van Las Vegas naar Zion ( overn. Bumbleberry inn)
Woensdag 04-06-2008 Zion (overn. Bumbleberry inn)
Donderdag 05-06-2008 van Zion naar Bryce (overn. Kanab??)
Vrijdag 06-06-2008 van Bryce naar Page/ Lake Powell
Zaterdag 07-06-2008 van Page naar Grand Canyon South Rim (overn.Best Western Squire Inn)
Zondag 08-06-2008 van Grand canyon south rim naar Lake Havasu
Maandag 09-06-2008 van Lake Havasu naar Palm springs via Joshua Tree N.P.
Dinsdag 10-06-2008 van Palm springs naar Los Angeles
Woensdag 11-06-2008 Los Angeles
Donderdag 12-06-2008 van Los Angeles naar San Simeon
Vrijdag 13-06-2008 van San Simeon naar Monterey
Zaterdag 14-06-2008 van Monterey naar San Francisco
Zondag vlucht terug A'dam
Een routekaartje zou erg leuk zijn (met afstanden en tijd). Ontzettend bedankt voor de moeite!
Groeten,
Georgette
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Hallo,
ons reisplan staat nu definitief vast en we zouden het leuk vinden ook een routekaartje te krijgen (met ev. reistijd en km en mijlen) als dit kan.
dag 1 : vlucht A'dam - denver
dag 2 : Denver - Hot Springs
dag 3 : Hot Springs - Hill City
dag 4 : Hill City - Hardin (met uitsprong naar Devils Tower)
Hier zouden we verkiezen om via de 90 via Rapid City te rijden
dag 5 : Hardin - Yellowstone (Mammoth Hot Springs) via Billings, langs Red Lodge en de Beartooth Hw.
dag 6 : Yellowstone (Canyon Lodge)
dag 7 : Yellowstone (Old Faithfull)
dag 8 : Yellowstone - Jackson
dag 9 : Jackson - Vernal (via Pinedale en Rock Springs)
dag 10 : Vernal - Moab (via Rooseveld, Price en Green River)
dag 11 : Moab
dag 12 : Moab
dag 13 : Moab - Cortez
dag 14 : Cortez - Monument Valley (langs Four Corners)
dag 15 : Monument Valley - Rifle (naar boven langs de 261, de 95 naar Blanding en vanaf Moab de 128 naar de snelweg)
dag 16 : Rifle - Estes Park (door Rocky M. Nat. Park)
dag 17 : Estes Park - Denver
dag 18 : vlucht Denver - A'dam
Er zitten waarschijnlijk een drietal lange reisdagen in maar daar kozen we bewust voor.
Alvast hartelijk dank !
Jann
ons reisplan staat nu definitief vast en we zouden het leuk vinden ook een routekaartje te krijgen (met ev. reistijd en km en mijlen) als dit kan.
dag 1 : vlucht A'dam - denver
dag 2 : Denver - Hot Springs
dag 3 : Hot Springs - Hill City
dag 4 : Hill City - Hardin (met uitsprong naar Devils Tower)
Hier zouden we verkiezen om via de 90 via Rapid City te rijden
dag 5 : Hardin - Yellowstone (Mammoth Hot Springs) via Billings, langs Red Lodge en de Beartooth Hw.
dag 6 : Yellowstone (Canyon Lodge)
dag 7 : Yellowstone (Old Faithfull)
dag 8 : Yellowstone - Jackson
dag 9 : Jackson - Vernal (via Pinedale en Rock Springs)
dag 10 : Vernal - Moab (via Rooseveld, Price en Green River)
dag 11 : Moab
dag 12 : Moab
dag 13 : Moab - Cortez
dag 14 : Cortez - Monument Valley (langs Four Corners)
dag 15 : Monument Valley - Rifle (naar boven langs de 261, de 95 naar Blanding en vanaf Moab de 128 naar de snelweg)
dag 16 : Rifle - Estes Park (door Rocky M. Nat. Park)
dag 17 : Estes Park - Denver
dag 18 : vlucht Denver - A'dam
Er zitten waarschijnlijk een drietal lange reisdagen in maar daar kozen we bewust voor.
Alvast hartelijk dank !
Jann
reis 2018 + roadbooks vorige reizen
noordwest 2009 - zuidwest 2010 - Canada 2011 - zuidwest 2012 - oost USA 2013 - Florida 2014 - zuid USA 2015 - Texas 2016 - Californië 2017 - Vancouver Island 2018
noordwest 2009 - zuidwest 2010 - Canada 2011 - zuidwest 2012 - oost USA 2013 - Florida 2014 - zuid USA 2015 - Texas 2016 - Californië 2017 - Vancouver Island 2018
- Bert&Hanny
- Amerikakenner
Hallo Anna,
Jouw routekaartje met reistijden en afstanden in mijlen is geplaatst. Veel plezier ermee.
Hanny
Jouw routekaartje met reistijden en afstanden in mijlen is geplaatst. Veel plezier ermee.
Hanny
Hallo Marja, Hanny en Monique,
Geweldig dat jullie routekaartje in elkaar willen/kunnen zetten. Ik heb mijzelf nog niet zo lang geleden aangemeld op dit forum. Toch hoop ik dat jullie toch een gaatje vinden om voor ons een kaartje te maken.
Onderstaand de planning van onze route.
Do 21 aug: vlucht Amsterdam --> Denver
Vr 22 aug: camper halen --> Golden Canyon SP, (inmiddels gereserveerd)
Za 23 aug: Golden Gate SP --> Rocky Mountain NP, Moraine cg, (inmiddels gereserveerd)
Zo 24 aug: Rocky Mountain NP, Moraine cg, (inmiddels gereserveerd)
Ma 25 aug: Rocky Mountain NP, Timber Creek cg
Di 26 aug: Rocky Mountain NP --> via Walden en de 14 --> Poudre Canyon. Poudre Canyon KOA
Wo 27 aug : Poudre Canyon --> Chadron SP, Chadron SP cg
Do 28 aug : Chadron SP --> Custer SP, Game Lodge cg. “rustdagen” ingelast i.v.m. Labor Day weekend, camping inmiddels gereserveerd
Vrij 29 aug: idem
Zat 30 aug: idem
Zon 31 aug: idem
Ma 01 sep: Custer SP --> Badlands NP, Cedar Pacc cg
Di 02 sep: Badlands NP --> Devils Tower NM, Belle Fourch cg
Wo 03 sep: Devils Tower NM --> Greybull, Greybull KOA
Do 04 sep: Greybull --> via Cody --> Beartooth Pass (nog open?) --> East Entrance Yellowstone NP, Pebble Creek of Slough Creek cg
Vr 05 sep: Yellowstone NP, Norris cg
Za 06 sep: Yellowstone NP, Norris cg
Zo 07 sep: Yellowstone NP, Norris cg
Ma 08 sep: Yellowstone NP --> Grand Teton NP, Signal Mountain cg
Di 09 sep: Grand Teton NP, Gros Ventre cg
Wo 10 sep : Grand Teton Np --> Bear Lake SP, Rendez vous Beach Cottonwood cg
Do 11 sep: Bear Lake SP --> via Logan Canyon --> Antelope Island SP, Antelope SP cg
Vr 12 sep: Antelope Island --> Salt Lake City --> Fillmore, Fillmore KOA
Za 13 sep: Fillmore --> Valley of Fire SP, Atlatl Rock cg
Zo 14 sep: Valley of Fire SP --> Las Vegas, Oasis Las Vegas RV Resort
Ma 15 sep: Las Vegas, Oasis Las Vegas RV Resort
Di 16 sep: Las Vegas --> Kaibab NF, Kaibab Lake cg,
Wo 17 sep: Kaibab NF --> Grand Canyon NP, Mather cg
Do 18 sep: Grand Canyon --> East Entrance, Desert View cg
Vr 19 sep: Grand Canyon NP --> Marble Canyon --> Lees Ferry, Lees Ferry cg
Za 20 sep: Lees Ferry --> Horse Shoe Band --> Lower Antelope Canyon --> Page, Wahweap cg
Zo 21 sep: Page --> Bryce NP, North of Sunset cg
Ma 22 sep: Bryce --> Escalante Patrified Forest SP, Escalante SP cg (gezien de opmerkingen vervalt dit misschien en blijven we nachtje langer in Bryce)
Di 23 sep: Escalante SP --> Capitol Reef NP, Fruita cg
Wo 24 sep: Capitol Reef NP --> National Bridges NM, National Bridges NM cg
Do 25 sep: National Bridges NM --> Canyonlands NP The Needles, Squaw Flat cg
Vrij 26 sep: The Needles --> Arches NP, Devils Garden cg (inmiddels gereserveerd)
Za 27 sep: Arches NP, Devil Garden cg
Zo 28 sep: Arches NP --> Dead Horse Point SP, Dead Horse Point cg
Ma 29 sep: Dead Horse Point SP --> via 128 --> Black Canyon of the Gunnison NP, South Rim cg
Di 30 sep: Black Canyon of the Gunnison NP --> Buena Vista, Arrowhead Point Camping Resort
Wo 01 okt: Buena Vista --> Golden, Clear Creek RV Park
Do 02 okt: camper inlveren --> 13.30 uur vlucht Denver --> Amsterdam
Rocky Mountain NP, Yellowstone, Grand Teton, Las Vegas, Grand Canyon South en Norh Rim, Page, (Upper Antelope Canyon) Bryce, (Zion) Capitol Reef, Canyonlands, The Needles, Arches, Canyonlands, Island in the Sky en Black Canyon of the Gunnison kennen we al van eerdere reizen, maar wat ons betreft willen we er wel elk jaar wel heen…….
Hoor graag van jullie.
Karin, USA 2008
* Note mod - Marco
Vriendelijk verzoek, kijk even naar de voorwaarden waaraan je moet voldoen voor het aanvragen van een routekaartje. Dit kan je terugvinden in het eerste bericht van dit topic.
Geweldig dat jullie routekaartje in elkaar willen/kunnen zetten. Ik heb mijzelf nog niet zo lang geleden aangemeld op dit forum. Toch hoop ik dat jullie toch een gaatje vinden om voor ons een kaartje te maken.
Onderstaand de planning van onze route.
Do 21 aug: vlucht Amsterdam --> Denver
Vr 22 aug: camper halen --> Golden Canyon SP, (inmiddels gereserveerd)
Za 23 aug: Golden Gate SP --> Rocky Mountain NP, Moraine cg, (inmiddels gereserveerd)
Zo 24 aug: Rocky Mountain NP, Moraine cg, (inmiddels gereserveerd)
Ma 25 aug: Rocky Mountain NP, Timber Creek cg
Di 26 aug: Rocky Mountain NP --> via Walden en de 14 --> Poudre Canyon. Poudre Canyon KOA
Wo 27 aug : Poudre Canyon --> Chadron SP, Chadron SP cg
Do 28 aug : Chadron SP --> Custer SP, Game Lodge cg. “rustdagen” ingelast i.v.m. Labor Day weekend, camping inmiddels gereserveerd
Vrij 29 aug: idem
Zat 30 aug: idem
Zon 31 aug: idem
Ma 01 sep: Custer SP --> Badlands NP, Cedar Pacc cg
Di 02 sep: Badlands NP --> Devils Tower NM, Belle Fourch cg
Wo 03 sep: Devils Tower NM --> Greybull, Greybull KOA
Do 04 sep: Greybull --> via Cody --> Beartooth Pass (nog open?) --> East Entrance Yellowstone NP, Pebble Creek of Slough Creek cg
Vr 05 sep: Yellowstone NP, Norris cg
Za 06 sep: Yellowstone NP, Norris cg
Zo 07 sep: Yellowstone NP, Norris cg
Ma 08 sep: Yellowstone NP --> Grand Teton NP, Signal Mountain cg
Di 09 sep: Grand Teton NP, Gros Ventre cg
Wo 10 sep : Grand Teton Np --> Bear Lake SP, Rendez vous Beach Cottonwood cg
Do 11 sep: Bear Lake SP --> via Logan Canyon --> Antelope Island SP, Antelope SP cg
Vr 12 sep: Antelope Island --> Salt Lake City --> Fillmore, Fillmore KOA
Za 13 sep: Fillmore --> Valley of Fire SP, Atlatl Rock cg
Zo 14 sep: Valley of Fire SP --> Las Vegas, Oasis Las Vegas RV Resort
Ma 15 sep: Las Vegas, Oasis Las Vegas RV Resort
Di 16 sep: Las Vegas --> Kaibab NF, Kaibab Lake cg,
Wo 17 sep: Kaibab NF --> Grand Canyon NP, Mather cg
Do 18 sep: Grand Canyon --> East Entrance, Desert View cg
Vr 19 sep: Grand Canyon NP --> Marble Canyon --> Lees Ferry, Lees Ferry cg
Za 20 sep: Lees Ferry --> Horse Shoe Band --> Lower Antelope Canyon --> Page, Wahweap cg
Zo 21 sep: Page --> Bryce NP, North of Sunset cg
Ma 22 sep: Bryce --> Escalante Patrified Forest SP, Escalante SP cg (gezien de opmerkingen vervalt dit misschien en blijven we nachtje langer in Bryce)
Di 23 sep: Escalante SP --> Capitol Reef NP, Fruita cg
Wo 24 sep: Capitol Reef NP --> National Bridges NM, National Bridges NM cg
Do 25 sep: National Bridges NM --> Canyonlands NP The Needles, Squaw Flat cg
Vrij 26 sep: The Needles --> Arches NP, Devils Garden cg (inmiddels gereserveerd)
Za 27 sep: Arches NP, Devil Garden cg
Zo 28 sep: Arches NP --> Dead Horse Point SP, Dead Horse Point cg
Ma 29 sep: Dead Horse Point SP --> via 128 --> Black Canyon of the Gunnison NP, South Rim cg
Di 30 sep: Black Canyon of the Gunnison NP --> Buena Vista, Arrowhead Point Camping Resort
Wo 01 okt: Buena Vista --> Golden, Clear Creek RV Park
Do 02 okt: camper inlveren --> 13.30 uur vlucht Denver --> Amsterdam
Rocky Mountain NP, Yellowstone, Grand Teton, Las Vegas, Grand Canyon South en Norh Rim, Page, (Upper Antelope Canyon) Bryce, (Zion) Capitol Reef, Canyonlands, The Needles, Arches, Canyonlands, Island in the Sky en Black Canyon of the Gunnison kennen we al van eerdere reizen, maar wat ons betreft willen we er wel elk jaar wel heen…….
Hoor graag van jullie.
Karin, USA 2008
* Note mod - Marco
Vriendelijk verzoek, kijk even naar de voorwaarden waaraan je moet voldoen voor het aanvragen van een routekaartje. Dit kan je terugvinden in het eerste bericht van dit topic.
Hoi Marco,
De voorwaarden heb ik gelezen. Heb mijzelf op 31 maart voorgesteld. Ik wil graag mijn kennis/belevenissen met anderen delen, maar ik ben geen ster op het gebied van PC's en forums, vandaar dat ik nog maar enkele reacties heb geplaatst.
Hoop dat je toch iets voor mij kan betekenen.
Met vriendelijke groet,
Karin
De voorwaarden heb ik gelezen. Heb mijzelf op 31 maart voorgesteld. Ik wil graag mijn kennis/belevenissen met anderen delen, maar ik ben geen ster op het gebied van PC's en forums, vandaar dat ik nog maar enkele reacties heb geplaatst.
Hoop dat je toch iets voor mij kan betekenen.
Met vriendelijke groet,
Karin
- Bert&Hanny
- Amerikakenner
Hoi Jann,
Het routekaartje is geplaatst. De afstanden zijn zowel in mijlen als in kilometers erbij gezet. De reistijden zijn zuivere reistijden zonder stops en zonder rekening te houden met bochtige wegen (berggebied).
Hanny
Het routekaartje is geplaatst. De afstanden zijn zowel in mijlen als in kilometers erbij gezet. De reistijden zijn zuivere reistijden zonder stops en zonder rekening te houden met bochtige wegen (berggebied).
Hanny
Hoi Hanny,
Bedankt voor je berichtje, maar zou het kunnen dat 2 aanvragen door elkaar gegaan zijn? Ik heb de route van Jann gekregen.
gr.
Karin
Bedankt voor je berichtje, maar zou het kunnen dat 2 aanvragen door elkaar gegaan zijn? Ik heb de route van Jann gekregen.
gr.
Karin
Hallo Hanny,
Hartstikke bedankt voor het maken van het routekaartje,je maakt toch steeds maar tijd vrij voor ons allemaal!
groetjes Anna
Hartstikke bedankt voor het maken van het routekaartje,je maakt toch steeds maar tijd vrij voor ons allemaal!
groetjes Anna
- Bert&Hanny
- Amerikakenner
Hoi Karin,Hoi Hanny,
gr.
Karin
Volgens mij heb ik jou geen berichtje gestuurd. Ik heb wel een berichtje voor Jann geplaatst i.v.m. zijn routekaartje. Ben je hiermee soms in de war?
Helaas kom je nog niet in aanmerking voor een routekaartje.Hoi Jann,
gr. Hanny* Note mod - Marco
Wat een leuk initiatief! Ik zou ook graag een routekaartje aanvragen, met reistijden en afstanden.
Za 31 mei VLUCHT Brussel – San Francisco
Zo 1 juni San Francisco – Pismo Beach
Ma 2 juni Pismo Beach – LA
Di 3 juni LA – Palm Springs – Joshua Tree NP (29 Palms)
Woe 4 juni Joshua Tree (29 Palms) – Williams
Do 5 juni Williams – Grand Canyon South Rim
Vrij 6 juni Grand Canyon
Za 7 juni Grand Canyon – Monument Valley
Zo 8 juni Monument Valley – Antelope Canyon – Page (Lake Powell)
Ma 9 juni Page - Bryce Canyon Zion NP
Di 10 juni Zion NP - Las Vegas
Woe 11 juni Las Vegas
Do 12 juni Las Vegas
Vrij 13 juni Las Vegas – Death Valley
Za 14 juni Death Valley – Bodie – Lee Vining
Zo 15 juni Lee Vining – Yosemite (Tuolumne)
Ma 16 juni Yosemite (Curry Village)
Di 17 juni Yosemite (Curry Village)
Woe 18 juni Yosemite - San Francisco
Do 19 juni San Francisco
Vrij 20 juni San Francisco
Za 21 juni VLUCHT San Francisco – Brussel
Zo 22 juni Aankomst Brussel
Alvast erg bedankt voor de moeite!!
Za 31 mei VLUCHT Brussel – San Francisco
Zo 1 juni San Francisco – Pismo Beach
Ma 2 juni Pismo Beach – LA
Di 3 juni LA – Palm Springs – Joshua Tree NP (29 Palms)
Woe 4 juni Joshua Tree (29 Palms) – Williams
Do 5 juni Williams – Grand Canyon South Rim
Vrij 6 juni Grand Canyon
Za 7 juni Grand Canyon – Monument Valley
Zo 8 juni Monument Valley – Antelope Canyon – Page (Lake Powell)
Ma 9 juni Page - Bryce Canyon Zion NP
Di 10 juni Zion NP - Las Vegas
Woe 11 juni Las Vegas
Do 12 juni Las Vegas
Vrij 13 juni Las Vegas – Death Valley
Za 14 juni Death Valley – Bodie – Lee Vining
Zo 15 juni Lee Vining – Yosemite (Tuolumne)
Ma 16 juni Yosemite (Curry Village)
Di 17 juni Yosemite (Curry Village)
Woe 18 juni Yosemite - San Francisco
Do 19 juni San Francisco
Vrij 20 juni San Francisco
Za 21 juni VLUCHT San Francisco – Brussel
Zo 22 juni Aankomst Brussel
Alvast erg bedankt voor de moeite!!
-
- Amerikafan
Hallo Hanny,
heel erg bedankt voor het maken van ons routekaartje !
Bij deze is de voorstelling ook gebeurd hoor, nogmaals txs !
Jann
heel erg bedankt voor het maken van ons routekaartje !
Bij deze is de voorstelling ook gebeurd hoor, nogmaals txs !
Jann
reis 2018 + roadbooks vorige reizen
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
@Georgette: ik ben met jouw kaartje bezig, no worries, het duurt even, maar komt eraan!
- Bert&Hanny
- Amerikakenner
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1661 Weergaves
-