Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Coyote en Lelie gaan op reis naar Amerika (2008)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Re: Coyote en Lelie gaan op reis naar Amerika (2008)

Bericht door Coyote »

annath schreef:Waarom wil jij graag naar hotel Luxor in Las Vegas,ben jij daar al eerder geweest?
Dit is een vraagje i v m mijn eigen boeking
Zelf heb ik er 2x geslapen en dat is mij heel goed bevallen. Prachtige en ruime kamers, mooi hotel en slapen in de Pyramide is iets aparts vind ik. :D Voor Marloes wordt het de 1e keer dat zij er verblijft maar zij wilde er altijd al eens slapen. Voor Las Vegas-begrippen is dit hotel bovendien heel betaalbaar.

Heb je zelf al geboekt of twijfel je nog?

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
annath
Amerika-ontdekker

Bericht door annath »

Ik heb al geboekt,maar door de reakties op vakantiereiswijzer.nl ben ik gaan twijfelen.
Hoe zijn de zwembaden,want wij hebben een zoon van 16 jaar bij ons.
groetjes,Anna
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

annath schreef:Ik heb al geboekt,maar door de reakties op vakantiereiswijzer.nl ben ik gaan twijfelen.
Hoe zijn de zwembaden,want wij hebben een zoon van 16 jaar bij ons.
Hoe positief moeten de reacties zijn? Als ik de reacties over het Luxor lees, zie hier, zijn die toch echt heel positief met hier een daar een wanklank. En dat is ook nog wel te verklaren omdat het een "moment ervaring" is. Niet iedereen ervaart alles hetzelde. Zoveel mensen, zoveel wensen zeg ik altijd maar. Ik zou me er niet druk om maken. Het is één van de mooiere hotels in Las Vegas waar ik alleen maar positief over kan zijn na 2 bezoeken. Anders had ik ook echt niet voor een derde keer geboekt. :wink:

Van het zwembad heb ik beide keren geen gebruik van gemaakt. Liep er wel regelmatig langs en mijn indruk is dat die prima in orde is.

Kortom, niet twijfelen aan dit hotel, is gewoon erg goed. :D

Roland

annath
Amerika-ontdekker

Bericht door annath »

leuke reaktie,bedankt
groetjes anna
Annette&Henk
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Annette&Henk »

Mooie route. Dit jaar ga mijn man Henk en ik voor de derde keer naar Amerika, maar voor het eerst met een camper touren. We komen ook door Santa Barbara en hier is de beschrijving zoals ik hem in mijn reisroute opgenomen heb:
Santa Barbara
Deze plaats ligt op een aantal zacht glooiende heuvels aan de oceaan en heeft prachtige stranden. Het is een van de rijkste, maar ook mooiste steden van Californië. De witgestucte huizen met rode dakpannen, arcades rond de pleinen zorgen voor een Spaanse atmosfeer. De stad is na de zware aardbeving in 1925 herbouwd in één stijl die doet denken aan de Spaanse missieposten.
De oorspronkelijke locatie van Santa Barbara, met een oude adobe-kapel en de woonvertrekken van paters en soldaten, wordt beschermd in het El presidio de Santa Barbara State Historic Park ($3,-, geen camping).
Het kloppende hart van de stad is State Street.
De historische bezienswaardigheden bevinden zich in het gezellige centrum, de parel is wel het
Spaans-Moorse County Courthouse (1929) in 1100 Anacapa Street.
Neem de lift naar het hoogste punt van de El Mirador bell-tower voor een vergezicht over de stad. Binnen loopafstand staan een paar mooie adobe gebouwen.
Het middelpunt van de prachtige, brede uitnodigende stranden is de oudste pier van CA, de 19de eeuwse Stearns Wharf met souvenirwinkels, visrestaurants etc.
Een geliefde drank in SB is blended ice mocha, vooral die met vanillesmaak is erg lekker.

Natuurlijk kun je in de boeken veel uitgebreidere beschrijvingen vinden, dit stukje is dan ook op onze interesses toegesneden.
Veel plezier op jullie reis. Groet,
Annette
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Annette,

Bedankt voor je toelichting. We doen het bij Santa Barbara in ons 'draaiboek'. :D

Roland

lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Santa Barbara lijkt me echt wel een mooie stad! 3 Jaar geleden heb ik er amper wat van gezien, maar nu gaan we er de tijd voor nemen. Ik verheug me erop! :D
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

We zijn op deze 2e paasdag weer lekker bezig met de route.

Sommigen van dit forum hebben al eens gelogeerd in de Bumbleberry Inn in Springdale (bij Zion).
Wij willen 's ochtends vroeg op pad, maar ik zie nergens staan hoelaat het restaurant open is 's ochtends.
Wie heeft al eens gebruikt gemaakt van hun lunchbox om mee te nemen?

Groetjes van Marloes
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

lelie schreef:Santa Barbara lijkt me echt wel een mooie stad! 3 Jaar geleden heb ik er amper wat van gezien, maar nu gaan we er de tijd voor nemen. Ik verheug me erop! :D
Prachtige stad :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ga er dit jaar ook weer naar toe :-)
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

GPJ73 schreef:
lelie schreef:Santa Barbara lijkt me echt wel een mooie stad! 3 Jaar geleden heb ik er amper wat van gezien, maar nu gaan we er de tijd voor nemen. Ik verheug me erop! :D
Prachtige stad :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ga er dit jaar ook weer naar toe :-)
grappig die laatste foto. Doet me denken aan foto's die wij in 1993 gemaakt hebben ( onze laatste keer in de usa) in Carmel. Daar was toen een bruiloft in de Carmel Mission. Vlg mij van een of andere rijke familie want de bruid had welgeteld 12 bruidmeisjes en allemaal hetzelfde gekleed..........
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Haha, die kinderen verzuipen haast in die kleding :lol:
Mooie foto's!

Ik verheug me heel erg op Santa Barbara en ik ben blij dat we er 2 nachten slapen. In een hotel aan het strand :D (alleen de weg zit ertussen)
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

lelie schreef:Haha, die kinderen verzuipen haast in die kleding :lol:
Mooie foto's!

Ik verheug me heel erg op Santa Barbara en ik ben blij dat we er 2 nachten slapen. In een hotel aan het strand :D (alleen de weg zit ertussen)
De eerste foto is van een hotel aan het strand :-) Wij zaten echter in een hostel op state street, het was weekend en erg duur.... :?

Een rijke familie is het zeker.... We hadden een mooi uitzicht (El Mirador bell-tower gok ik na het lezen van de info van Annette ;-))
Afbeelding

Note mod (Marjan):
Graag on topic blijven. Dit draadje gaat over de reis van Coyote en Lelie
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Nog 18 dagen! :dance: :dance: :dance:

We zijn nog even serieus naar de route en de hotels aan het kijken en nu lijkt het ons beter om in Lee Vining te overnachten i.p.v. in Mammoth Lakes. We willen ook naar Mono Lake en misschien, als we tijd over hebben, naar Bodie en dan ligt Lee Vining gunstiger.

Heeft er iemand nog een tip voor een hotel?
Ik heb zelf al gekeken bij https://www.lakeviewlodgeyosemite.com/lodge.php en bij http://www.murpheysyosemite.com/home.html maar misschien hebben jullie nog andere tips?

Groetjes van Marloes
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Via deze link zie je wat alle mogelijkheden zijn in Lee Vining:

http://www.leevining.com/motels.htm

Wijzelf hebben vorig jaar geslapen in de Lake View Lodge. Prima hotel!
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

jerbia schreef:Via deze link zie je wat alle mogelijkheden zijn in Lee Vining:

http://www.leevining.com/motels.htm
Via deze link hebben we een lodge gevonden. Zie http://www.tiogalodgeatmonolake.com/.
We hebben net geboekt.
Er zit een porch bij met uitzicht op Mono Lake.

Dit is de kamer:

Afbeelding

Afbeelding
margijs
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door margijs »

Ziet er goed uit!!! :doublethumb:

Gr Marion
kangie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door kangie »

Wij hebben begin mei heerlijk geslapen in Bumbleberry's inn. Wij hadden een ruime kamer, kamer 103.Uitzicht en "terras" richting gras en zwembadje. Kamers 103 t/m111 en 203 t/m 211hebben dit allemaal. Kamer 101 is veel kleiner en de overige kamers kijken uit en grenzen aan de parkeerplaatsen. Het restaurant is nu in andere handen overgegaan.Ik weet niet hoe laat het open is. Wij hebben brood en drinken gekocht bij de supermarkt bij de overstap van de Springdalebus naar de parkbus. De Springdalebus stopt trouwens voor het motel! Als je een keer niet amerikaans wilt eten: de Thai, naast de bioscoop is erg lekker!
Veel plezier!
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

kangie schreef:Wij hebben begin mei heerlijk geslapen in Bumbleberry's inn. Wij hadden een ruime kamer, kamer 103.Uitzicht en "terras" richting gras en zwembadje. Kamers 103 t/m111 en 203 t/m 211hebben dit allemaal.
Hmmm... misschien moeten we even een mailtje sturen met de vraag of we één van deze kamers kunnen krijgen. We zitten er 2 nachten, dus het is wel de moeite waard.
kangie schreef:Bioscoop
Hee, ik wist niet dat er ook een bioscoop zat. Leuk!
ORANGE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door ORANGE »

Nog 1 nachtje slapen !! Goede reis en tot SF

diny
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

goede reis morgen ! Ik ga jullie volgen !
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer