Waar koop je het beste de tickets voor Universal studios?
Via het internet (AAA) ANWB/universal site of daar aan de kassa of bij die ticketshops her en der in de USA.
Wij hebben afgelopen weekend nog 2 Front Of Line Tickets gekocht via de eigen site van Universal Studios Hollywood. Werkt heel eenvoudig en we konden de tickets (incl. kortingscoupons) direct thuis printen.
Coyote schreef:Wij hebben afgelopen weekend nog 2 Front Of Line Tickets gekocht via de eigen site van Universal Studios Hollywood. Werkt heel eenvoudig en we konden de tickets (incl. kortingscoupons) direct thuis printen.
Roland
Roland,
zijn die kortingscoupons interessant. Met andere woorden wat houden de coupons in? We zijn nog steeds aan het twijfelen over de fol tickets ( dit ivm 4X)........
karin
jokaluma schreef:zijn die kortingscoupons interessant. Met andere woorden wat houden de coupons in? We zijn nog steeds aan het twijfelen over de fol tickets ( dit ivm 4X)........
In totaal ontving ik 20 kortingscoupons te besteden bij diverse zaken in Universal Studios Hollywood en Universal Studios City Walk Hollywood.
De meeste zijn 10 to 15% korting op eten, drinken en merchandise. Of wij er gebruik van kunnen maken weet ik nog niet. Twee die eruit springen zijn bijv. 15% korting bij Mel's Diner en 10% korting bij Starbucks.
Ik heb ze in een .pdf-bestand ontvangen. Als je je emailadres via een pb-tje stuurt, zal ik ze wel even toesturen per mail.
Marco & Arieke schreef:Jamaar... waar koop je nu het beste je tickets?
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Bedoel met het best, het goedkoopste?? Weet niet of ze goedkoper kunnen dan via de site van Universal Studios (link gaf ik eerder). Tickets kun je daar heel eenvoudig kopen.
ik heb via ebay voor 2,50 $ ( inclusief verzenden) een discount coupon besteld ( goed voor 6 entree tickets). Hiermee krijg je 15 $ korting per ticket. ( op de reguliere entree prijs).
Heb deze coupon pas besteld dus nog niet binnen....we zijn nog steeds aan het twijfelen voor de fol tickets.....we zijn met zin vieren pffff.....maar we hebben nog ruim 3 maanden om te beslissen. Als er dan nog fol tickets zijn. Maar dan kunnen we nog altijd de normale entree kopen ( met de 15 $ korting coupon per ticket)
jokaluma schreef:Dan zou je ook de coupon via ebay kunnen kopen. Deze geeft 15$ korting per entree kaartje tot 31 juli ! 1 maand langer dan de link die jij stuurde.
Vaak is de prijs die je online betaald goedkoper dan wat je aan de Gate met korting zou betalen.
jokaluma schreef:Dan zou je ook de coupon via ebay kunnen kopen. Deze geeft 15$ korting per entree kaartje tot 31 juli ! 1 maand langer dan de link die jij stuurde.
Vaak is de prijs die je online betaald goedkoper dan wat je aan de Gate met korting zou betalen.
Ja dat klopt maar wij weten nog niet wat we willen. FOL tickets of gewone tickets....
Ik weet niet wanneer jullie gaan, maar wij zijn op een maandag midden mei geweest en hebben ter plaatse en Front-of-Line pas gekocht en dat was géén goede investering, want er waren helemaal geen wachtrijen. Als je tijdens het hoogseizoen en/of week-end gaat is dat misschien wel een goed idee, maar anders zou ik het niet doen.
wij gaan 28-29 juli op een maandag of een dinsdag.....wellicht dat het dan ook minder druk is. Als ik de fol tickets koop zal ik dat van hieruit doen ivm de korting......maar 4 keer 109 $ is nog veel geld vooral als er wellicht korte rijen zijn op een doordeweekse dag......
Wij waren er vorig jaar op donderdag 2 augustus en het was echt beredruk in Universal Studios. Wij waren iig blij dat we vantevoren onze FOL-passen hadden gekocht (via AAA website). Je kunt ze ook terplekke nog aanschaffen, maar dan zijn ze volgens mij nog veel duurder, plus je loopt het risico dat ze uitverkocht zijn voor die dag. Ze verkopen namelijk maar een maximaal aantal FOL-passen per dag in het park zelf.
Marco & Arieke schreef: Jamaar.... als iedereen nu van die FOL tickets koopt, dan staan er als nog rijen
Marco :dance:
Daarom verkopen ze er maar een beperkt aantal per dag
Maar ik ben er nog niet uit omdat ik ook naar SD ga (SeaWorld) en voor een FOL ticketprijs kan ik ook naar beide via een korting, kortom dat scheelt nog al. Ik vind een tijdje in de rij staan niet erg als het maar niet vreselijk lang is maar ja dat weet je natuurlijk maar nooit van te voren...
Groeten, Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
jokaluma schreef:Ja dat klopt maar wij weten nog niet wat we willen. FOL tickets of gewone tickets....
Beslis je dat op de dag zelf?
eigenlijk is buiten het feit dat we 4 tickets nodig hebben ook nog een andere factor het twijfelpunt. Ik vraag me nl af of in universal wel genoeg films aan bod komen die mijn kinderen kennen ( ze zijn dan 11 en 14 ) en ik zie op de site nogal wat erg "oude" films waar een attractie/show of deel van de set de basis vormt......toevallig hebben we pas nog eens war of the worlds gezien.Die is volgens mij zo'n beetje de nieuwste film waar iets van te zien is in Universal........... Het is natuurlijk wel het leukst als ze de atractie/film herkennen ........We kunnen natuurlijk de komende 3 maanden die we nog hebben alle films nog eens gaan huren. Wellicht dat dat toch het beste is om samen te beslissen of het de moeite is om de FOL tickets te moeten aanschaffen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.