Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
i pod bestellen in amerika
i pod bestellen in amerika
Hallo allemaal .
Even een vraag hier .
Onze zoon wil van zijn verjaardag geld een i pod clasic kopen .
Nu zagen we dat deze in amerika stukken goedkoper is.
Nu wilde we hem via amerika bestellen maar dit lukt niet. Ze sturen alleen maar naar mensen in amerika.
Weten jullie misschien hoe je dit wel kunt doen via een omweg misschien?
gr Glenn
Even een vraag hier .
Onze zoon wil van zijn verjaardag geld een i pod clasic kopen .
Nu zagen we dat deze in amerika stukken goedkoper is.
Nu wilde we hem via amerika bestellen maar dit lukt niet. Ze sturen alleen maar naar mensen in amerika.
Weten jullie misschien hoe je dit wel kunt doen via een omweg misschien?
gr Glenn
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: i pod bestellen in amerika
Misschien via Amazon.
Boeken versturen ze wel naar Nederland, misschien een i-pod ook.
Boeken versturen ze wel naar Nederland, misschien een i-pod ook.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Opgelet, de kans bestaat dat je importtax moet betalen, en dan verlies je al een aanzienlijk deel van je winst.
Maar verder kan je eens kijken op de homepage van Alles Amerika, daar staat een oplossing:
http://www.allesamerika.com/shoppen-in-amerika.html
Maar verder kan je eens kijken op de homepage van Alles Amerika, daar staat een oplossing:
http://www.allesamerika.com/shoppen-in-amerika.html
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ebay is je vriend......
misschien iets afspreken met iemand die hem meebrengt voor je?
Het prijsverschil viel mij ook op, dus binnen 2 maand schaf ik mij nog eentje aan in de States. :dance:
Het prijsverschil viel mij ook op, dus binnen 2 maand schaf ik mij nog eentje aan in de States. :dance:
http://web.me.com/eric.katja/Site/Welkom.html
under construction
under construction
Ja wij gaan in juli zelf naar Amerika maar ja ,je weet met de jeugd van tegenwoordig kan moeilijk wachten.
Dus als er iemand is die zeer binnenkort naar Amerika gaat en iets voor ons wil meebrengen .
Laat maar iets van je horen.
Dus als er iemand is die zeer binnenkort naar Amerika gaat en iets voor ons wil meebrengen .
Laat maar iets van je horen.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Net gezien op het nieuws bij RTL4, er wordt al volop extra gecontroleerd op vluchten uit de USA.
Een gewaarschuwd mens ......
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Bedoel je Editie NL? Maakte er niet op uit dat er extra gecontroleerd werd, wel dat men volop aan het inkopen is in Amerika. Heb al even zitten zoeken op de website van RTL maar kan de reportage van Erik Maudhaan (nog) niet vinden.Rob schreef:Net gezien op het nieuws bij RTL4, er wordt al volop extra gecontroleerd op vluchten uit de USA.
Roland
Nee dat maakte ik er ook niet uit op. Er werd naar mijn idee alleen aandacht besteed aan het koopgedrag van de Nederlanders nu de dollar voor ons zo gunstig is.Coyote schreef:Bedoel je Editie NL? Maakte er niet op uit dat er extra gecontroleerd werd, wel dat men volop aan het inkopen is in Amerika. Heb al even zitten zoeken op de website van RTL maar kan de reportage van Erik Maudhaan (nog) niet vinden.Rob schreef:Net gezien op het nieuws bij RTL4, er wordt al volop extra gecontroleerd op vluchten uit de USA.
Roland
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Misschien kun je het laten afleveren bij een van onze medeforummers die in USA woont en dat die het naar je opstuurt ??
Of via Ellen den Otter? http://www.fromus2eu.nl/
Rob schreef:Net gezien op het nieuws bij RTL4, er wordt al volop extra gecontroleerd op vluchten uit de USA.
http://tinyurl.com/35xz7e
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 2640 Weergaves
-
Laatste bericht door Moose91