Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hoe "professioneel"(zakelijk) engels leren?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
ppil

hoe "professioneel"(zakelijk) engels leren?

Bericht door ppil »

Hallo,
Kan iemand mij vertellen hoe ik "professioneel" (het zakelijke) engels kan leren?
Meestal praat ik alleen maar meer zo'n straatachting engels maar soms, als je gaat soliciteren in het professionele (zakelijke) engels dan is het zakelijke gebruik van engels toch gewenst en ook levert dit in ieder geval al een goede indruk op bij dat bedrijf.

Wie kan me hiermee helpen?

Groet,
Patrick
michelle1985
Amerikafan

Bericht door michelle1985 »

Patrick,
Je ging toch een jaar high school doen in Amerika? Dan zou ik dat eerst maar gewoon doen, als je daarna nog Engels wilt bijleren kan dat altijd nog. Je leert het nou eenmaal het beste als je daar bent, op je highschool bij Engels leer je ook wel zakelijk engels.
MARK_TEXAS
Amerika-ontdekker

Bericht door MARK_TEXAS »

en anders kun je eventueel het boek "Thematische woorden schat Engels voor handel en economie" isbn 90 5451 1060 eens proberen! :wink:

Dat boek vult mijn woordenschat tot op heden goed aan!

Maar als je er de tijd en 't geld voor over hebt, kun je natuurlijk ook ff een "Tolk English/Dutch/Dutch/English " cursus (eigenlijk bedoeld voor zakelijke vertalers) doen! :wink:

m.v.g.
~Mark.
Afbeelding
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

Er zijn overal cursussen Business Engels te volgen. Ga eens in het telefoonboek van je gemeente zoeken. Als je in een kleine stad woont moet je misschien breder zoeken. Ik woon in Den Haag en daar zijn bijv diverse mogelijkheden voor verschillende soort cursussen. Daarnaast kan je ook privelessen krijgen en het helemaal inrichten zoals jij wil.

Maar je moet wel een goede basis hebben dus inderdaad eerst middelbare school Engels onder de knie krijgen.
SEEING IS BELIEVING
Marceljesse
Amerikakenner

Bericht door Marceljesse »

Het british language training centre in Amsterdam.
Let wel op dat dit engels niet echt te vergelijken is met amerikaans. Hier leer je echt netjes brits engels
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer