Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Route Moab – Durango via route 550
Route Moab – Durango via route 550
Wij plannen een dag of 4 in Moab met als laatste deel van Canyonlands de Needless. Van Needless naar Monticello (aldaar misschien overnachting) dan route 491 naar Dove Creek – daar route 141 Slick Rock – Naturita dan route 145 Norwood naar Placerville, daar route 62 naar Ridway, dan route 550 zuidelijk via Silverton naar Durango . Volgens Trotter zou route 550 zeer mooi zijn.
De volgende dag gaan we via Mesa Verde, Cortez en Bluff naar Mexican hat (alwaar overnachting).
Is dit een goeie route of heeft iemand alternatieven ?
Weet iemand een goed motel in Monticello en Durango ?
Sonne
De volgende dag gaan we via Mesa Verde, Cortez en Bluff naar Mexican hat (alwaar overnachting).
Is dit een goeie route of heeft iemand alternatieven ?
Weet iemand een goed motel in Monticello en Durango ?
Sonne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Route Moab – Durango via route 550
Hallo Sonne,
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar omdat wij ook in die buurt zitten de komende zomer volg ik alle tips. Hier vind je een topic over de route van Farmington naar Moab, misschien heb je daar iets aan.
Het lijkt me dat je de volgende dag weinig tijd hebt voor Mesa Verde. Houd er rekening mee dat je voor een aantal tours moet reserveren.
Overnachten bij het Needles District: volgens mijn Fodor's is de Days Inn in Monticello een aanrader. Verder heb je de Desert Rose Inn and cabibs in Bluff (Fodor's Choice).
Marianne
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar omdat wij ook in die buurt zitten de komende zomer volg ik alle tips. Hier vind je een topic over de route van Farmington naar Moab, misschien heb je daar iets aan.
Het lijkt me dat je de volgende dag weinig tijd hebt voor Mesa Verde. Houd er rekening mee dat je voor een aantal tours moet reserveren.
Overnachten bij het Needles District: volgens mijn Fodor's is de Days Inn in Monticello een aanrader. Verder heb je de Desert Rose Inn and cabibs in Bluff (Fodor's Choice).
Marianne
- Bert&Hanny
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Wij zijn vorig jaar van Moab naar Durango gereden, maar dan via de 46, 90, 145 en dan de 62 naar Ridgway en de 550 naar Durango. We hebben dit speciaal gedaan vanwege bezoek aan Ouray en Silverton en de Million Dollar Highway. De hele rit tot aan Ridgway vonden we eigenlijk weinig bijzonder. De mijnstadjes en de Million Dollar Highway zijn wel de moeite waard. De dag erna zijn we naar Monument Valley gereden, je hebt geen tijd voor een bezoek aan Mesa Verde. In ons reisverslag 2007 kun je e.e.a. nalezen.
-
Chi Sin X
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij hebben vorig jaar de snelste route gereden, en we waren op nog geen 2,5 uur in Mesa Verde. We waren die dag speciaal vroeg vertrokken, dus we hebben eigenlijk nog heel de dag ongehaast van dat park kunnen genieten. Normaal moet het nog sneller kunnen, want ze waren op verschillende plaatsen aan het werken aan de weg.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht