Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
2 nachten Bryce of 1 nacht Bryce + 1 nacht Zion?
2 nachten Bryce of 1 nacht Bryce + 1 nacht Zion?
Wij zotten 3 nachten in Moab en rijden daarna na Bryce Canyon Oorspronkelijk wouden we 2 nachten Bryce Canyon Lodge boeken (7 en 8 mei) maar was al volzet ,dus Bryce Canyons Pines geboekt (zonder veel enthoesiasme)
Van Bryce rijden we dan op 9 mei naar Las Vegas via Zion (zonder daar te overnachten)Hotel in Las Vegas ligt al vast.
Nu lees ik juist op het forum van de prachtige ligging en goed hotel Desert Pearl Inn (springdale)
Wat raden jullie me aan : toch 2 nachten Bryce behouden of 1 nacht Bryce en 1 nacht Desert Pearl Inn ?
Van Bryce rijden we dan op 9 mei naar Las Vegas via Zion (zonder daar te overnachten)Hotel in Las Vegas ligt al vast.
Nu lees ik juist op het forum van de prachtige ligging en goed hotel Desert Pearl Inn (springdale)
Wat raden jullie me aan : toch 2 nachten Bryce behouden of 1 nacht Bryce en 1 nacht Desert Pearl Inn ?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: 2 nachten Bryce of 1 nacht Bryce + 1 nacht Zion?
1 nacht Bryce is voldoende, ook met een paar wandelingen naar beneden heb je aan 1 dag genoeg voor Bryce.
Zion alleen maar tijdens de rit naar Las Vegas meenemen is echt zonde, dit park verdiend minimaal 1 dag.
Door 1 nacht in Springdale heb je een kortere route naar LV en kan je mogelijk onderweg Valley of Fire SP nog meenemen dit park is zeker de moeite waard.
Rob
Zion alleen maar tijdens de rit naar Las Vegas meenemen is echt zonde, dit park verdiend minimaal 1 dag.
Door 1 nacht in Springdale heb je een kortere route naar LV en kan je mogelijk onderweg Valley of Fire SP nog meenemen dit park is zeker de moeite waard.
Rob
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
Ik ben het helemaal met Rob eens.
Zion is zo prachtig, jammer om er alleen maar even langs te rijden.
Reny
Zion is zo prachtig, jammer om er alleen maar even langs te rijden.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Ik zou ook kiezen voor 1 nacht Bryce en 1 nacht Zion. 1 nacht is idd voldoende voor Bryce, en zo kun je toch ook een indruk van Zion krijgen.
-
- Amerika-ontdekker
Heb ook begrepen dat Zion erg mooi moet zijn. Wij gaan deze zomer en hebben 2 nachten gepland staan. Op deze site vind je mooie wandelingen. http://www.zionnational-park.com/hiking ... l-park.htm
Wij willen Zion Narrows gaan doen en denken over Angels Landing (ondanks mijn lichte hoogtevrees...
)
Wij willen Zion Narrows gaan doen en denken over Angels Landing (ondanks mijn lichte hoogtevrees...

- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik ben het ook met de anderen eens. Wij gaan dit jaar zelfs 2 dagen naar Zion en slaan Bryce over. Maar dat hebben we beide al eens gezien.
Wij hebben vorig jaar ook 1 nacht Bryce (Ruby Inn) en 1 nacht Zion (Zion Canyon Campground) gedaan. Bryce was mooi, maar 1 dag volstaat .
Maar Zion was in een woord adembenemend. Daar hadden we wel 1 week kunnen blijven. Het leek "Droomwereld" van de Efteling wel. Dat hadden we zeker NIET willen missen!!!!!!!!!!!!
Maar Zion was in een woord adembenemend. Daar hadden we wel 1 week kunnen blijven. Het leek "Droomwereld" van de Efteling wel. Dat hadden we zeker NIET willen missen!!!!!!!!!!!!
Groetjes, Dorothy
dank allemaal voor de informatie.
Ik heb zojuist geboekt voor de desert pearl inn in sprindale en ben benieuwd voor Zion.
Leuk dat dit forum zo'n goede en eensgezinde informatie gegeven heeft.
Ik heb zojuist geboekt voor de desert pearl inn in sprindale en ben benieuwd voor Zion.
Leuk dat dit forum zo'n goede en eensgezinde informatie gegeven heeft.
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Zit je hier dan op 8 mei? Wij hebben de Desert Pearl Inn geboekt voor 7 & 8 mei.josiane schreef: Ik heb zojuist geboekt voor de desert pearl inn in sprindale en ben benieuwd voor Zion.
We hebben 1 nacht geboekt voor 8 op 9 mei
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Dan zitten we er dus 1 nacht tegelijkertijd. Wij zijn te herkennen aan onze "AllesAmerika sticker" achter op de autojosiane schreef:We hebben 1 nacht geboekt voor 8 op 9 mei

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1228 Weergaves
-
Laatste bericht door Big Al
-
- 5 Reacties