op de eerste van de volgende maand krijg je antwoord.... mijn ontvangen e-mail begon met: Unfortunately .....ensingg schreef:Wanneer weet je of je gewonnen hebt?
ik heb niet verder gelezen

mvg,
Hans
op de eerste van de volgende maand krijg je antwoord.... mijn ontvangen e-mail begon met: Unfortunately .....ensingg schreef:Wanneer weet je of je gewonnen hebt?
Succes, het is ons al twee keer gelukt.....embee schreef:Volgende week om deze tijd ben ik ter plekke en ga ik voor 'n walk-in permit. Geef mezelf een goede kans.
Dat meen je niet, dit vind ik nu echt balen!!!Leonie_m schreef:Vandaag zijn er weer plekken voor juni vrij gekomen. Helaas voor ons....nog maar 1 plek beschikbaar voor 16 juni en 3 plekken voor 27 juni (dan zijn we er niet meer).
Iets vroeger op de dag was er nog veel meer vrij, een stuk of 8 dagen waar nog permits van vrij waren. Helaas ook niet de dagen die wij nodig hadden, het viel allemaal grotendeels in de tweede helft van juni.Veusy schreef:Dat meen je niet, dit vind ik nu echt balen!!!Leonie_m schreef:Vandaag zijn er weer plekken voor juni vrij gekomen. Helaas voor ons....nog maar 1 plek beschikbaar voor 16 juni en 3 plekken voor 27 juni (dan zijn we er niet meer).
Ik had mij ingeschreven voor 16 & 17 en 18 juni en werd niet uitgeloot. Ik had maar één ticket nodig... maar ja, nu is het ook alweer te laat. Niets meer vrij. Spijtig...
Hans
jep, zo is dat. Op de eerste dag van de eerstvolgende maand krijg je respons.Racerke schreef:Staat, vermoed ik, hierboven ergens .... 1 april krijg je een mailtje of je mag :dance: of
Ik moet toegeven ik had het topic met een half oog gevolgd, wel gelezen dat de procedure veranderd was, maar toen ik op de calender klikte zag ik de maanden, maart, april, mei en juni. Ik had dus niet gezien dat nog the Coyote Buttes North Lottery Application moest invullen.
Mis ik nu iets? Inschrijven voor juli kan toch pas vanaf 1 april?
Hallo,
ik wil nu niet lastig gaan doen hé, maar het topic eens doorlopen, zal je veel wijzer maken. Het systeem voor de Permits is veranderd. Je moet niet meer op één dag voor je computer zitten om in te schrijven. Nu is er een soort lotterij waar je moet aan mee doen. Je geeft 3 data op en daaruit kan je geloot worden.
mvg,
Hans
dat is snel. Wij hebben nog steeds geen mailtje ontvangen....had al gekeken of de 5 $ wel afgeboekt waren......zou dit een goed teken zijn??????Miza schreef:Mmmmm, net een mailtje gehad, helaas niet ingeloot.Jammer, gaan we toch terplekke maar meeloten.
Hopelijk hebben anderen meer geluk gehad.
Gr. Miza
om 23.18 pas mailtje gekregen........jammer ook uitgeloot.Racerke schreef:Dat kan goed nieuws zijn ... ik heb net even nagekeken en op 1 januari kreeg ik om 21u15 een 'happy' mailtje.
Ik duim dat ook jij dit mag krijgen, zou je ondertussen wel al gehad moeten hebben zie ik nu, ... soit ik duim!!
bedankt voor de tip !jerbia schreef:Wij hebben vorig jaar voor de Upper Antelope Canyon vantevoren gereserveerd via Roger Ekis.