Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dollars omwisselen: In Nederland of in Amerika?
Dollars omwisselen: In Nederland of in Amerika?
Hallo,
ik heb wat cash spaargeld in euro's voor mijn reisje. wat adviseren jullie mij?
wisselen op schiphol
óf
in de States?
bedankt!
Note mod (Roland): Topictitel aangepast, alleen "Koers" is erg vrijblijvend voor dit topic.
wisselen op schiphol
óf
in de States?
bedankt!
Note mod (Roland): Topictitel aangepast, alleen "Koers" is erg vrijblijvend voor dit topic.
- Bushmaster
- Amerika-expert
Re: **** KOERS *****
Credit card gebruiken,TR808 schreef:Hallo,
wisselen op schiphol
óf
in de States?
bedankt!
en voor cash, pinnen in de US
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Dollars omwisselen: In Nederland of in Amerika?
Geld op de betaalrekening storten en in Ameika pinnen.TR808 schreef:Hallo,
wisselen op schiphol
óf
in de States?
bedankt!
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
allemaal goede adviezen
-
ndekker
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: **** KOERS *****
Idd geld pinnen of betalen met credit-card geeft je altijd de beste koers, zonder wisselkosten.Bushmaster schreef:Credit card gebruiken,TR808 schreef:Hallo,
wisselen op schiphol
óf
in de States?
bedankt!
en voor cash, pinnen in de US
Als je moet kiezen tussen pinnen en credit-card, dan is credit-card weer net iets beter als pinnen. (koers
bij credit card is vaak een heel klein beetje beter als met pinnen)
can't wait to travel again.....
Elke dag check ik wel even de koers en je ziet er een cent per dag bijkomen, 1,58+ voor je euro
Met nog een 50 dagen te gaan voor we vertrekken droom ik al van 2 dollar
Maar dat zal wel een droom blijven vrees ik
-
Chi Sin X
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Waarschijnlijk wel, het gaat nogal heel snel de laatste dagen. Wij vertrekken ook binnen een paar maanden, en ik hoop gewoon dat hij boven de 1.45 blijft, dan wordt het al heel leuk om inkopen te doen. De grootste kosten (vliegtickets en auto) zijn al betaald, dus het gaat wel niet een superverschil uitmaken op het reisbudget denk ik.hondake schreef:Elke dag check ik wel even de koers en je ziet er een cent per dag bijkomen, 1,58+ voor je euro
Wij wisselen tegenwoordig trouwens ook altijd pas in de VS. In België moesten we altijd zoveel kosten betalen, dat het echt niet meer de moeite waard is. We hebben trouwens kaarten bij van 2 verschillende banken, je weet nooit als er iets fout gaat
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Dat verwacht ik niet maar dat hij over 21 dagen als wij gaan meer dan 1,60 is ga ik toch wel van uit.hondake schreef:Elke dag check ik wel even de koers en je ziet er een cent per dag bijkomen, 1,58+ voor je euro
- Bushmaster
- Amerika-expert
Als ik het journaal net bekijk, denk ik niet dat je 21 dagen nodig hebt om die 1,60 te bereiken.Rob schreef:Dat verwacht ik niet maar dat hij over 21 dagen als wij gaan meer dan 1,60 is ga ik toch wel van uit.hondake schreef:Elke dag check ik wel even de koers en je ziet er een cent per dag bijkomen, 1,58+ voor je euro
1 bank bijna falliet, 1 bank die ook hard die richting op gaat, rente die nogmaals verlaagd wordt, "national reserve" die onbeperkte kredieten verstrekt aan banken. Niet echt maatregelen die het vertrouwen in de dollar snel zullen herstellen.
-
ndekker
- Amerikakenner
- Contacteer:
Het is leuk voor je vakantie als die tussen de 1.60 en 1.80 komt, maar een drama voor de wereld economie die je zelf harder in je portemonnee zal gaan voelen als de goedkopere vakantie die daarvoor gehad heb....
can't wait to travel again.....
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Precies, voor even is het wel leuk, die lage dollar, maar op de langere termijn is dit echt niet gunstig. Hoe positief het voor ons ook is met vakanties (en in ons eigen geval, met onze verhuizing), maar wat mij betreft mag het tij redelijk snel wel weer keren...ndekker schreef:Het is leuk voor je vakantie als die tussen de 1.60 en 1.80 komt, maar een drama voor de wereld economie die je zelf harder in je portemonnee zal gaan voelen als de goedkopere vakantie die daarvoor gehad heb....
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Juist, dit is eenzijdige lol, aan de andere kant is het alleen maar heel vervelend.Dento schreef:Precies, voor even is het wel leuk, die lage dollar, maar op de langere termijn is dit echt niet gunstig. Hoe positief het voor ons ook is met vakanties (en in ons eigen geval, met onze verhuizing), maar wat mij betreft mag het tij redelijk snel wel weer keren...ndekker schreef:Het is leuk voor je vakantie als die tussen de 1.60 en 1.80 komt, maar een drama voor de wereld economie die je zelf harder in je portemonnee zal gaan voelen als de goedkopere vakantie die daarvoor gehad heb....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2020 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-
- 7 Reacties