Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Advies 2de reis
Advies 2de reis
Hee hallo,
wij zijn 2 jaar geleden in September al met heel veel plezier in de states geweest wij hebben toen de volgende route gereden:
San Francisco
Yosemite National Park
Fresno
Las Vegas
St George
Bryce Canyon
Arches
Lake Powell
Monument Valley
Grand Canyon
Scottsdale
Palm Springs
San Diego
LA
Santa Maria
Montery
San Francisco
Nu willen we in Oktober 2008 terug op huwelijksreis. Voor +/- 3 weken.
En we willen nu weer naar het westen om weer nieuwe dingen dingen te zien
die we op de vorige reis niet hebben kunnen zien.
Bijv:
Yellowstone / Grand Teton
Zion
Hoverdam
Death Valley
(tips? zie onder)
Nu zoeken we een goede route om dit te kunnen voltooien.
Waar we vooral me zitten is waar op aan te vliegen? Mij is altijd verteld
om aan te komen en te vertrekken van dezelfde vluvhthaven omdat dit goedkoper
zou zijn. Ook met kosten van huurauto etc.
Is Las vegas dan een goed optie? En dan op en neer naar Yellowstone via
Saltlake city?
En welke "must see's" missen we in de regio south west?
bvd,
Maikel
wij zijn 2 jaar geleden in September al met heel veel plezier in de states geweest wij hebben toen de volgende route gereden:
San Francisco
Yosemite National Park
Fresno
Las Vegas
St George
Bryce Canyon
Arches
Lake Powell
Monument Valley
Grand Canyon
Scottsdale
Palm Springs
San Diego
LA
Santa Maria
Montery
San Francisco
Nu willen we in Oktober 2008 terug op huwelijksreis. Voor +/- 3 weken.
En we willen nu weer naar het westen om weer nieuwe dingen dingen te zien
die we op de vorige reis niet hebben kunnen zien.
Bijv:
Zion
Hoverdam
Death Valley
(tips? zie onder)
Nu zoeken we een goede route om dit te kunnen voltooien.
Waar we vooral me zitten is waar op aan te vliegen? Mij is altijd verteld
om aan te komen en te vertrekken van dezelfde vluvhthaven omdat dit goedkoper
zou zijn. Ook met kosten van huurauto etc.
Is Las vegas dan een goed optie? En dan op en neer naar Yellowstone via
Saltlake city?
En welke "must see's" missen we in de regio south west?
bvd,
Maikel
Re: Advies 2de reis
Hoi Maikel,
De vluchten hoeven niet perse veel duurder te zijn als je 2 luchthavens combineert. Afgelopen jaar scheelde het bij ons 60 euro pp ( heen Seattle, terug San Fran.). Het beste is om zo snel mogelijk te boeken, dan kan je de voordeligste klasses met elkaar combineren.
Ook voor de auto hoeft het niet altijd duurder te zijn. Wij hadden tussen Seattle en San Fran nl. geen drop off kosten en het hele tarief werd in de "west" catagorie geboekt, dus gewoon 1 prijs. Let dus vooral op je drop off kosten tussen de verschillende staten.
Zion
Hoverdam
Death Valley
(tips? zie onder)
Deze plaatsen hebben wij afgelopen jaar allemaal in 1 reis bezocht, misschien kan je route tips/ ideeën uit onze weblog halen van 2007? Via Salt Lake city kan je heel goed in 1x ( bv. via Bear Lake, mooie route!) naar Grand Teton rijden.
De vluchten hoeven niet perse veel duurder te zijn als je 2 luchthavens combineert. Afgelopen jaar scheelde het bij ons 60 euro pp ( heen Seattle, terug San Fran.). Het beste is om zo snel mogelijk te boeken, dan kan je de voordeligste klasses met elkaar combineren.
Ook voor de auto hoeft het niet altijd duurder te zijn. Wij hadden tussen Seattle en San Fran nl. geen drop off kosten en het hele tarief werd in de "west" catagorie geboekt, dus gewoon 1 prijs. Let dus vooral op je drop off kosten tussen de verschillende staten.
Zion
Hoverdam
Death Valley
(tips? zie onder)
Deze plaatsen hebben wij afgelopen jaar allemaal in 1 reis bezocht, misschien kan je route tips/ ideeën uit onze weblog halen van 2007? Via Salt Lake city kan je heel goed in 1x ( bv. via Bear Lake, mooie route!) naar Grand Teton rijden.
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
In 2004 hebebn wij vanuit Denver de genoemde platsen bezocht. Deze zomer gaan we weer naar Yellowstone en ook naar Zion en Death Valley. Misschien hebben jullie iets aan onze planning, of het 2004-verslag.
Voor de vlucht maakt het inderdaad niet uit of je verschillende plaatsen combineert en met de drop off kosten valt het vaak ook wel mee.
Marianne
Voor de vlucht maakt het inderdaad niet uit of je verschillende plaatsen combineert en met de drop off kosten valt het vaak ook wel mee.
Marianne
In oktober kan al veel gesloten zijn in Yellowstone en er is altijd kans op sneeuw. Dus ik zou Yell en GTNP zo snel mogelijk in je route opnemen. Salt Lake City is de dichtsbijzijnde grote luchthaven.
Yeehaw
Yeehaw
ah kijk, die verslagen zijn iid heel nutig altijd. We willen idd Yellowstone als eerste pakken in de planning. Dus mischien is aanvliegen op Salt Lake de beste optie om zo snel mogelijk bij Yellowstone te komen, om daarna naar het zuiden af te zakken en via Las Vegas weer terug te vliegen. Nu even uitpuzzelen welke maatschappij etc. het beste aansluit bij deze planning, we zijn gelukkig erg flexibel qua vertrek data, we kunnen van 29-09 / 02-10 kiezen als vertrekdatum, terug is nog meer flexibel.
Wij zijn ooit met United via Chicago naar SLC gevlogen.
ok, ik had al naar united gekeken. We wonen in het zuiden van het land, dus ook kwa vertrek vliegveld zijn we flexibel. Het enigste is dat ik nogal groot ben 2,02 dus ik moet wel een beetje de ruimte hebben, anders past het echt niet.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 897 Weergaves
-
Laatste bericht door Sing
-
- 13 Reacties