Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
reis Zuidwest VS in juni
reis Zuidwest VS in juni
Ik heb aan de hand van onderstaande tips en andere reisverslagen de route aangepast. Het wordt volgens mij een heel leuke trip. En de afstanden zijn "beperkt" gehouden. Zijn er nog laatste suggesties?
In juni zijn we (mijn vrouw Thea en ik) van plan een reis te maken door zuidwest VS.
De vlucht is inmiddels geboekt (heen naar Phoenix en terug vanuit Los Angeles).
Ook een auto is inmiddels vastgelegd (een 4x4 intermediate).
We gaan in totaal 22 dagen.
dag 1 Phoenix - Apache Trail - Sedona
dag 2 Sedona - Flagstaff - Grand Canyon
dag 3 Grand Canyon - Hopi Reservaat (second mesa)
dag 4 Hopi reservaat (second mesa) - Canyon de Chelly - Kayenta
dag 5 Kayenta - Monument Valley - Bluff - Cortez
dag 6 Cortez - Mesa Verde - Moab
dag 7 hele dag Moab NP
dag 8 Moab - Dead Horse Point - Capitol Reef NP - Torrey
dag 9 Torrey - Scenic byway 12 - Boulder - Bryce Canyon NP
dag 10 Bryce Canyon NP - Springdale (Zion NP)
dag 11 hele dag Zion NP
dag 12 Springdale - Las Vegas
dag 13 Las Vegas - Death Valley (Furnace Creek)
dag 14 Death Valley - Lee Vining
dag 15 Lee Vining - Yosemite NP - Mariposa
dag 16 gehele dag Yosemite NP
dag 17 Mariposa - San Francisco
dag 18 San Francisco
dag 19 San Francisco
dag 20 San Francisco - Monterey - Big Sur - Morro Bay
dag 21 Morro Bay - Los Angeles
dag 22 Los Angeles
dag 23 LA - terugvlucht
Graag hoor ik de mening hierover van kenners
Alvast bedankt
Ad
In juni zijn we (mijn vrouw Thea en ik) van plan een reis te maken door zuidwest VS.
De vlucht is inmiddels geboekt (heen naar Phoenix en terug vanuit Los Angeles).
Ook een auto is inmiddels vastgelegd (een 4x4 intermediate).
dag 7 hele dag Moab NP
dag 11 hele dag Zion NP
dag 18 San Francisco
dag 19 San Francisco
dag 22 Los Angeles
dag 23 LA - terugvlucht
Graag hoor ik de mening hierover van kenners
Alvast bedankt
Ad
Laatst gewijzigd door adrian op 10 apr 2008, 09:28, 4 keer totaal gewijzigd.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: reis Zuidwest VS in juni
Hoi,
Ik ben helemaal geen kenner, maar wij zijn wel in Yosemite geweest en hebben ook in El Portal overnacht.
Miskijk je niet, want je bent toch nog een eindje onderweg van de valley tot El Portal.
Op deze manier denk ik dat je vooral door het park rijdt, maar heel weinig kan beleven en het dus bij zien blijft.
In Yosemite kan het heel druk zijn en je komt niet snel vooruit.
Mij lijkt het een heel druk programma. Maar als je er bewust voor kiest is dat OK natuurlijk.
Groetjes,
Carine
Ik ben helemaal geen kenner, maar wij zijn wel in Yosemite geweest en hebben ook in El Portal overnacht.
Miskijk je niet, want je bent toch nog een eindje onderweg van de valley tot El Portal.
Op deze manier denk ik dat je vooral door het park rijdt, maar heel weinig kan beleven en het dus bij zien blijft.
In Yosemite kan het heel druk zijn en je komt niet snel vooruit.
Mij lijkt het een heel druk programma. Maar als je er bewust voor kiest is dat OK natuurlijk.
Groetjes,
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hey Carine,
Hoe lang rij je er ongeveer over van El Portal naar the valley? Wij logeren er ook in juni
Hoe lang rij je er ongeveer over van El Portal naar the valley? Wij logeren er ook in juni

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi,
Wij waren er in juli en zijn 's avonds terug naar het hotel gereden en vanuit de valley deden we er toch een uur over.De tweede dag deden we er zelfs 1.5 u over omdat ze toen stukken bos aan het afbranden waren om brand te vermijden.
Ook de Tioga pas neemt veel tijd in beslag. Je kan er gewoon over rijden, maar dan geniet je eigenlijk niet van de omgeving. Wij zijn er enkel overgereden, zonder uit te stappen en een wandelingetje te kunnen doen en ik heb daar nu echt veel spijt van. Ik heb het gevoel dat ik het park niet echt gezien heb, terwijl wij er twee dagen waren.
Aan de grand canyon hadden wij dan met 1 dag genoeg (als je niet gaat wandelen tenminste)
Die dag dat je daar hebt, zou ik eerder bij Yosemite zetten.
Maar ik kan er eerlijk gezegd me er niet over uitspreken omdat ik de afstand Camp verde-GC niet ken. Dat eerste zijn wij nooit geweest.
Groetjes,
Carine
Wij waren er in juli en zijn 's avonds terug naar het hotel gereden en vanuit de valley deden we er toch een uur over.De tweede dag deden we er zelfs 1.5 u over omdat ze toen stukken bos aan het afbranden waren om brand te vermijden.
Ook de Tioga pas neemt veel tijd in beslag. Je kan er gewoon over rijden, maar dan geniet je eigenlijk niet van de omgeving. Wij zijn er enkel overgereden, zonder uit te stappen en een wandelingetje te kunnen doen en ik heb daar nu echt veel spijt van. Ik heb het gevoel dat ik het park niet echt gezien heb, terwijl wij er twee dagen waren.
Aan de grand canyon hadden wij dan met 1 dag genoeg (als je niet gaat wandelen tenminste)
Die dag dat je daar hebt, zou ik eerder bij Yosemite zetten.
Maar ik kan er eerlijk gezegd me er niet over uitspreken omdat ik de afstand Camp verde-GC niet ken. Dat eerste zijn wij nooit geweest.
Groetjes,
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
Hi
Ik begrijp dat dit echt een roadtrip is, waarbij korte bezoeken en veel rijden voorop staan. Niets mis mee natuurlijk.
Ajo-Organ Pipe Cactus-Tucson. Onderweg kom je de borderpatrol tegen. Ze bijten niet. Gewoon paspoort laten zien.
In Organ Pipe zal je een loop willen maken. 21 miles dirtroad maar prachtig. Onderweg naar Tucson is nog Kitt Peak. Reken op tenminste 3-4 uur voor je onderweg naar Tucson bent en dan nog twee uur door de Saguaro's. Mission San Xavier del Bac is prachtig maar ook zou je eigenlijk een bezoek moeten brengen aan het unieke Sonora Desert Museum. Saguara NP kan je wel overslaan. Je hebt al een overdosis Saguaro's onderweg.
Tucson-Camp Verde. Alweer een lange rit. Hele dag. Probeer in het noordelijk deel van Tucson te logeren. I10 ligt under construction door Tucson. Tussen Payson en Strawberry is Tonto Natural Bridge SP. Bekijk de brug maar van boven. Het neemt nogal wat tijd (en traptreden) om naar de rivier te gaan. Camp Verde heeft genoeg hotels, maar Sedona is erg dichtbij.
Camp Verde-GCNP. Via Sunset Crater en Wupatki, dan terug naar Flagstaff en 180 naar GCNP. Na GCNP rijd je via de east rim en Desert View.
Hopi reservation? Vonden wij zeer de moeite waard. Stop in Second Mesa bij het museum en visitor center. Van Second Mesa ga je naar Chinle via az264. Binnendoor (Bia4) gaat gedeeltelijk via dirt roads en is zeeeeer verlaten. Voor zover ik weet is er geen hotel in Many Farms. Dat wordt dus Chinle en een bezoek aan Canyon de Chelly mag je ook niet missen.
Chinle-Cortez. Kan via MV. Neem in Many Farms de verharde shortcut (Bia59) naar Kayenta. Bezoek MV, dan naar Mexican Hat en Bluff en via 4State Corners naar Cortez. Mag voor jullie veelrijders geen probleem zijn. Valley of the Gods is een 17 miles dirtroad tussen ut261 en us163. Heel mooi maar wordt het dan niet een erg volle dag?
Dag 8,9 en 10. Wordt wel erg druk en je hebt geen tijd voor de wonderen rond Moab. Ik zou Mesa Verde bekijken (heb je eingenlijk een dag voor nodig) en dan meteen naar Moab. Zie je nog iets.
Bryce-Zion. Om wat meer van deze natuurwonderen te zien zou ik niet via Cedar City rijden. Tijd voor Bryce, dan naar Zion en tijd voor Zion.
Na Las Vegas is door de andere posters al het nodige gezegd. Echt veel te kort in Yosemite, maar waar wil de extra dagen vandaan halen?
Yeehaw.
Ik begrijp dat dit echt een roadtrip is, waarbij korte bezoeken en veel rijden voorop staan. Niets mis mee natuurlijk.
Ajo-Organ Pipe Cactus-Tucson. Onderweg kom je de borderpatrol tegen. Ze bijten niet. Gewoon paspoort laten zien.
In Organ Pipe zal je een loop willen maken. 21 miles dirtroad maar prachtig. Onderweg naar Tucson is nog Kitt Peak. Reken op tenminste 3-4 uur voor je onderweg naar Tucson bent en dan nog twee uur door de Saguaro's. Mission San Xavier del Bac is prachtig maar ook zou je eigenlijk een bezoek moeten brengen aan het unieke Sonora Desert Museum. Saguara NP kan je wel overslaan. Je hebt al een overdosis Saguaro's onderweg.
Tucson-Camp Verde. Alweer een lange rit. Hele dag. Probeer in het noordelijk deel van Tucson te logeren. I10 ligt under construction door Tucson. Tussen Payson en Strawberry is Tonto Natural Bridge SP. Bekijk de brug maar van boven. Het neemt nogal wat tijd (en traptreden) om naar de rivier te gaan. Camp Verde heeft genoeg hotels, maar Sedona is erg dichtbij.
Camp Verde-GCNP. Via Sunset Crater en Wupatki, dan terug naar Flagstaff en 180 naar GCNP. Na GCNP rijd je via de east rim en Desert View.
Hopi reservation? Vonden wij zeer de moeite waard. Stop in Second Mesa bij het museum en visitor center. Van Second Mesa ga je naar Chinle via az264. Binnendoor (Bia4) gaat gedeeltelijk via dirt roads en is zeeeeer verlaten. Voor zover ik weet is er geen hotel in Many Farms. Dat wordt dus Chinle en een bezoek aan Canyon de Chelly mag je ook niet missen.
Chinle-Cortez. Kan via MV. Neem in Many Farms de verharde shortcut (Bia59) naar Kayenta. Bezoek MV, dan naar Mexican Hat en Bluff en via 4State Corners naar Cortez. Mag voor jullie veelrijders geen probleem zijn. Valley of the Gods is een 17 miles dirtroad tussen ut261 en us163. Heel mooi maar wordt het dan niet een erg volle dag?
Dag 8,9 en 10. Wordt wel erg druk en je hebt geen tijd voor de wonderen rond Moab. Ik zou Mesa Verde bekijken (heb je eingenlijk een dag voor nodig) en dan meteen naar Moab. Zie je nog iets.
Bryce-Zion. Om wat meer van deze natuurwonderen te zien zou ik niet via Cedar City rijden. Tijd voor Bryce, dan naar Zion en tijd voor Zion.
Na Las Vegas is door de andere posters al het nodige gezegd. Echt veel te kort in Yosemite, maar waar wil de extra dagen vandaan halen?
Yeehaw.
hi Yeehaw,
dank voor je erg uitgebreide reactie. Gaan we zeker iets mee doen. Met name de mogelijkheid om toch MV te doen spreekt me aan.
Wellicht zijn we te gulzig met het invullen van de trip. Maar er is zo ontzettend veel moois te zien / doen ....
Ik lees in je stukje dat je vooral adviseert om meer tijd door te brengen in Moab en Yosemite NP (net zoals Sachasenne!!!); daar ga ik toch weer even op puzzelen. Heb al zitten denken om daar bijvoorbeeld de dag Las Vegas aan op te offeren. En wellicht ook (zoals je suggereerde) de rondreis via Silverton ...
Cedar City heb ik alleen als overnachtingsplaats genoemd. Uiteraard is het mijn bedoeling om veel tijd te besteden aan Bryce en Zion. Maar ook daar zal ik nog wat dieper in moeten gaan duiken. Tips?
Erg veel dank
Ad
dank voor je erg uitgebreide reactie. Gaan we zeker iets mee doen. Met name de mogelijkheid om toch MV te doen spreekt me aan.
Wellicht zijn we te gulzig met het invullen van de trip. Maar er is zo ontzettend veel moois te zien / doen ....
Ik lees in je stukje dat je vooral adviseert om meer tijd door te brengen in Moab en Yosemite NP (net zoals Sachasenne!!!); daar ga ik toch weer even op puzzelen. Heb al zitten denken om daar bijvoorbeeld de dag Las Vegas aan op te offeren. En wellicht ook (zoals je suggereerde) de rondreis via Silverton ...
Cedar City heb ik alleen als overnachtingsplaats genoemd. Uiteraard is het mijn bedoeling om veel tijd te besteden aan Bryce en Zion. Maar ook daar zal ik nog wat dieper in moeten gaan duiken. Tips?
Erg veel dank
Ad
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hey,
Er zijn niet veel overnachtingsmogelijkheden in El Portal, dus ik vermoed dat er veel kans is dat jullie in Cedar lodge logeren (voor zover ik me herinner heet dat zo).
Je kan daar lekker eten en aan de overkant is een prive strandje aan de rivier. Ideaal om 's avonds nog effe wat uit te puffen. Je kan er trouwens ook zwemmen. Als het goed weer is tenminste
Groetjes,
Carine
Er zijn niet veel overnachtingsmogelijkheden in El Portal, dus ik vermoed dat er veel kans is dat jullie in Cedar lodge logeren (voor zover ik me herinner heet dat zo).
Je kan daar lekker eten en aan de overkant is een prive strandje aan de rivier. Ideaal om 's avonds nog effe wat uit te puffen. Je kan er trouwens ook zwemmen. Als het goed weer is tenminste

Groetjes,
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
Ik weet niet hoe laat je in Phx aankomt maar om diezelfde dag dan nog naar Ajo te rijden??
Als ik iets van advies mag geven zou ik van Phoenix meteen via Apache Trail en Camp Verde naar Sedona rijden en Organ Pipe en Tucson voor een andere reis bewaren. In Tucson is ook veel te zien waar je nu geen tijd voor zal hebben. Zomaar een idee hoor.
Yeehaw.
Als ik iets van advies mag geven zou ik van Phoenix meteen via Apache Trail en Camp Verde naar Sedona rijden en Organ Pipe en Tucson voor een andere reis bewaren. In Tucson is ook veel te zien waar je nu geen tijd voor zal hebben. Zomaar een idee hoor.
Yeehaw.
We komen de avond voor dag 1 aan in Phoenix (en overnachten daar dus ook; Scottsdale?). Wil dus op dag 1 korte trip (Phoenix - Ajo) en dan beetje jet lag wegwerken in Ajo.
Op dag 2 beginnen we dan met de rondrit.
Ad
Op dag 2 beginnen we dan met de rondrit.
Ad
In Ajo is altijd wat te doen, het stoplicht springt op rood etc. Alleen is er geen stoplicht. Je zit midden in de woestijn en er is een redelijke supermarkt. Ook een paar motels....en een paar fraaie witte kerken.
Ik heb de trip aangepast aan alle suggesties (zie boven).
Wellicht zijn hier nog verdere tips?
dag 3 Grand Canyon - Tuba City
dag 4 Tuba City - Hopi Reservaat (Second Mesa) - Chinli
dag 5 Chinli - Canyon de Chelly - Monument Valley - Cortez
dag 7 Moab NP
dag 8 Moab - Hanksville
dag 9 Hanksville - Capitol Reef - Boulder - Ruby's Inn (bij Bryce)
dag 10 Bryce NP - Springdale
dag 11 Zion NP
dag 14 Death Valley - Mammoth Lake
dag 15 Mammoth Lake - Yosemite NP - El Portal
dag 16 Yosemite NP
dag 17 El Portal - San Francisco
dag 18 San Francisco
dag 19 San Francisco
dag 20 San Francisco - Morro Bay (andere suggesties tussen SF en LA?)
dag 22 Los Angeles
dag 23 LA - terugvlucht
Alvast dank voor het meedenken!!! :beerchug:
Ad
Wellicht zijn hier nog verdere tips?
dag 3 Grand Canyon - Tuba City
dag 4 Tuba City - Hopi Reservaat (Second Mesa) - Chinli
dag 5 Chinli - Canyon de Chelly - Monument Valley - Cortez
dag 7 Moab NP
dag 8 Moab - Hanksville
dag 9 Hanksville - Capitol Reef - Boulder - Ruby's Inn (bij Bryce)
dag 10 Bryce NP - Springdale
dag 11 Zion NP
dag 14 Death Valley - Mammoth Lake
dag 15 Mammoth Lake - Yosemite NP - El Portal
dag 16 Yosemite NP
dag 17 El Portal - San Francisco
dag 18 San Francisco
dag 19 San Francisco
dag 20 San Francisco - Morro Bay (andere suggesties tussen SF en LA?)
dag 22 Los Angeles
dag 23 LA - terugvlucht
Alvast dank voor het meedenken!!! :beerchug:
Ad
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi,
Dag 4 tot 9 ben ik nog nooit geweest, daar kan ik niets over zeggen, maar de rest van de route lijkt me OK.!
Groetjes,
Carine
Dag 4 tot 9 ben ik nog nooit geweest, daar kan ik niets over zeggen, maar de rest van de route lijkt me OK.!
Groetjes,
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
Mesa Verde neemt veel tijd dus je zal die dag nog weinig bij Moab kunnen zien. Je zou kunnen overwegen om een extra dag in Moab te blijven en dan van Moab naar Bryce te rijden. Dat kan goed in een dag maar beperkt je bezoeken aan de locaties onderweg. Van Moab naar Hanksville is maar een kort stukje als je ut24 neemt. En waarom dan niet meteen naar Torrey. In Hanksville is niet veel.
Tussen SF en LA kan Morro Bay prima maar als je aan het strand wilt zitten zou ik Moonstone Beach (bij Cambria) overwegen. Je zit dan ook dichterbij Hearst Castle als je een bezoek wilt brengen. MKaar op zich is er niets mis met Morro Bay.
Mooie route verder!
Yeehaw
Tussen SF en LA kan Morro Bay prima maar als je aan het strand wilt zitten zou ik Moonstone Beach (bij Cambria) overwegen. Je zit dan ook dichterbij Hearst Castle als je een bezoek wilt brengen. MKaar op zich is er niets mis met Morro Bay.
Mooie route verder!
Yeehaw
Yeehaw,
Wederom bedankt voor je reactie. Daar heb ik toch nog wel een tweetal vragen over:
1. We hebben al een volle dag Moab NP gepland. Zou dat niet voldoende zijn? (je geeft aan dat we er een dag bij zouden moeten doen)
2. Onze bedoeling is om via de zuidelijke route van Moab richting Hanksville te rijden. (via Blanding over de 95).
Dat is de reden waarom we Hanksville hebben uitgezocht ==> scenic route, maar wellicht veel tijd voor nodig.
Is de 95 een mooie route? Of raad je aan de kortere noordelijke route (via highway 70) te rijden?
Ad
Wederom bedankt voor je reactie. Daar heb ik toch nog wel een tweetal vragen over:
1. We hebben al een volle dag Moab NP gepland. Zou dat niet voldoende zijn? (je geeft aan dat we er een dag bij zouden moeten doen)
2. Onze bedoeling is om via de zuidelijke route van Moab richting Hanksville te rijden. (via Blanding over de 95).
Dat is de reden waarom we Hanksville hebben uitgezocht ==> scenic route, maar wellicht veel tijd voor nodig.
Is de 95 een mooie route? Of raad je aan de kortere noordelijke route (via highway 70) te rijden?
Ad
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
adrian schreef: 1. We hebben al een volle dag Moab NP gepland. Zou dat niet voldoende zijn? (je geeft aan dat we er een dag bij zouden moeten doen)
Als je de parken en andere mooie lokaties buiten de parken rond Moab wil doen heb je minimaal 3 dagen nodig dus is 1 dag extra echt niet te veel.
Via de 95 is een heel mooie route wij hebben vorig jaar ook het stuk Moab Hanksville gedaan (zie verslag 2007) met een aantal zijstapjes.
Ad
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
een dag meer las vegas, en een dag minder san fransisco. is mijn mening....ik mis ook de redwoods en de wijnstreek noord van san fransisco, maar dat is een smaakzaak, het ziet er mooi uit !
ik ben twee keer in deze buurten geweest nu. Ik had een hotel net voorbij de valley of gods na monument valley, ik weet zo de naam niet meer, s'avonds konden we nog even de dirtroad op om van de zonsondergang te genieten. Goed gegeten hebben we bij twin rocks, iets verder op (ik weet niet de naam excact meer, maar je ziet het meteen als je er voorbij rijdt, twee hele grote stenen van een meter of tien, en daaronder een eettent met restaurant.
groeten Roy, en heel veel plezier !
ps, waar is santa fe, als je in die buurten bent????
ik ben twee keer in deze buurten geweest nu. Ik had een hotel net voorbij de valley of gods na monument valley, ik weet zo de naam niet meer, s'avonds konden we nog even de dirtroad op om van de zonsondergang te genieten. Goed gegeten hebben we bij twin rocks, iets verder op (ik weet niet de naam excact meer, maar je ziet het meteen als je er voorbij rijdt, twee hele grote stenen van een meter of tien, en daaronder een eettent met restaurant.
groeten Roy, en heel veel plezier !
ps, waar is santa fe, als je in die buurten bent????
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
ps, nog iets vergeten, aan de highway 1 heb je hearts castle, en de zeeolifanten die daar in de buurt op het strand liggen, even een stopje maken
(ik geloof in de buurt van san simeon......)
Santa barabara is een hele leuke plaats om rond te teuzelen vind ik, mooi centrum, mooi strand met jachthaven en een soort shuttlebusje wat iedereen heen en weer rijdt tussen boulevard en sentrum, wel is het hier erg duur om te slapen.....

Santa barabara is een hele leuke plaats om rond te teuzelen vind ik, mooi centrum, mooi strand met jachthaven en een soort shuttlebusje wat iedereen heen en weer rijdt tussen boulevard en sentrum, wel is het hier erg duur om te slapen.....
Vooral ut95 van Blanding naar Torrey is een mooie route maar zo'n 2 uur langer rijden dan de direkte route naar Torrey.
Reken op zo'n 5 uur rijden zonder stops (via Blanding). Geen pompen tussen Blanding en Hanksville. Het voordeel van de kortere route is dat je 's morgens nog Canyonlands Island in the Sky en Dead Horse Point bij Moab zou kunnen bezoeken.
Twin Rocks cafe is in Bluff en het bedoelde hotel zal Desert Rose Inn of Recapture Lodge zijn.
Reken op zo'n 5 uur rijden zonder stops (via Blanding). Geen pompen tussen Blanding en Hanksville. Het voordeel van de kortere route is dat je 's morgens nog Canyonlands Island in the Sky en Dead Horse Point bij Moab zou kunnen bezoeken.
Twin Rocks cafe is in Bluff en het bedoelde hotel zal Desert Rose Inn of Recapture Lodge zijn.
Hi Amerikalovers,
ik heb aan de hand van jullie suggesties onze trip naar zw-Amerika verder aangepast.
Volgens mij zou dit het ongeveer moeten worden.
reis gaat plaatsvinden In juni. De vlucht gaat heen naar Phoenix en terug vanuit Los Angeles.
Een auto is inmiddels vastgelegd (een 4x4 intermediate).
dag 7 hele dag Moab NP
dag 11 hele dag Zion NP
dag 18 San Francisco
dag 19 San Francisco
dag 22 Los Angeles
dag 23 LA - terugvlucht
Wat vinden jullie? Is dit het? Enige laatste suggesties?
Ik heb erg veel gehad aan dit geweldige forum.
Vrijwel alle vragen die ik had worden wel ergens uitgebreid behandeld.
Erg veel dank voor al jullie bijdragen voor een geweldige Amerikatrip
Ad :dance: :dance:
ik heb aan de hand van jullie suggesties onze trip naar zw-Amerika verder aangepast.
Volgens mij zou dit het ongeveer moeten worden.
reis gaat plaatsvinden In juni. De vlucht gaat heen naar Phoenix en terug vanuit Los Angeles.
Een auto is inmiddels vastgelegd (een 4x4 intermediate).
dag 7 hele dag Moab NP
dag 11 hele dag Zion NP
dag 18 San Francisco
dag 19 San Francisco
dag 22 Los Angeles
dag 23 LA - terugvlucht
Wat vinden jullie? Is dit het? Enige laatste suggesties?
Ik heb erg veel gehad aan dit geweldige forum.
Vrijwel alle vragen die ik had worden wel ergens uitgebreid behandeld.
Erg veel dank voor al jullie bijdragen voor een geweldige Amerikatrip
Ad :dance: :dance:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 21 Reacties
- 2396 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne